- Alan Vigneault, siinä voisi olla sellainen koutsi joka saisi tästä Penguinsista parhaan mahdollisen irti. Myös miestä itseään voisi kiinnostaa tämän joukkueen valmentaminen joten ehdottomasti Sherona miettisin kyseistä kaveria hyvin tarkkaa. Bylsma ja koko valmennustiimi on nähty ja heidän opeillaan ei taistella stanley cupista se on nyt tässä parina viime vuotena nähty.
- Morrow/Iginla, toinen jää ja toinen jatkaa matkaa. Iginla oli aivan vitun iso pettymys kun taas Morrow painoi kovalla sykkeellä matsit läpi.
Hyviä pointteja sinulta Walkin. Alain Vigneault kyllä sellainen kaveri joka kelpaa vallan mainiosti itselleni, Vancouverin pelejä olen pari katsellut ja miehestä henkilönä jäänyt positiivinen kuva. Todella hyvä koutsi ja toivottavasti Shero miettii tätä valintaa.
Tuosta Morrow/Iginla kohdasta, mä en tiedä että mikä pakko on että jompi kumpi jatkaa? Morrowilla mä en näe enää käyttöä, ja neljä milliä on aivan liikaa miehestä, enkä usko että johonkin kahden taikka kolmen millin palkan pudotukseen suostuu. Iginlankin pitäisi pudottaa palkasta ainakin kaksi miljoonaa jotta edes harkitsisin jatkoa. Mutta kun miehestä ei suoraan sanoen ollut oikeastaan mitään hyötyä, tuolla laukauksella teki muutaman kipaleen maaleja. Kulmissa todella pehmeä ja muutenkin esim tappoi Genon peliä. Lisäksi miehellä poltti kiekko kokoajan lavassa. Minusta ei ole mikään pakko tehdä sopparia jommalle kummalle, vievät tasoonsa nähden liikaa palkkakatosta. Minusta tärkeimpiä on Duperin signaaminen ja Cooken. Jos Bylsma jatkaa niin Adamskin todennäköisesti saa sopparin.
Kun kukaan ei vastustanut niin aloin tehdä uutta kausiketjua. Tämän päivän aikana tulee.