pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Alkaa Pensin top-6 olemaan melko kovaa kamaa. Ensi kaudella Iginla heittää sitten vielä kerran sen 40+ häkkiä siinä Sidin vierellä?
Kunitz - Crosby - Iginla
Neal - Malkin - Morrow
Huhheijaa. Ei voi käsittää miten Shero sai tuon treidin läpi.
Loistava uutinen vaikka en tähän uskonut! Ihan sanattomaksi vetää kuinka hienoa työtä Shero on tehnyt. Ja vielä suht halvalla jos ajatellaan että nyt halutaan Cup eli varattaisiin paikalta 30.
Samioux: Mitään Duperilta pois ottamatta niin kyllä hänen paikkansa normaalisti on kolmosketjussa, mutta hienoa työtä on tehnyt Sidin vierellä, kovaa duunia ja paljon tehoja. Nyt Cooken ja Sutterin viereen rouhimaan.
Kunitz-Sid-Iggy
Morrow-Geno-Neal
Cooke-Sutter-Duper
Glass-Vitale-Adams
Kennedy-BB
Welcome Iggy!
Toivotaan, että Iginla- ja Morrow-kaupat ovat Sidney-approved ja hänellä on maajoukkueen kautta hyvät välit molempiin.
Luulen, ettei tulikuumaa ykkösvitjaa mennä hajoittamaan. Top9 luultavasti näin:
Kunitz - Crosby - Dupuis
Morrow - Geno - Neal
Cooke - Sutter - Iggy
Toki mielellään Iginlan näkisi Crosbyn laidalla.
Ei iginlaa kyllä kolmosessa tulla näkemään. Melko varmasti pelaa Crosbyn kanssa ja se on Dupuis joka tippuu kolmoseen.
Hieno uutinen tämä Iginla-hankinta! Mutta mitäs sitten tehdään kun tulee taas se first round exit?
Kerro mulle mitä järkeä tuo ykkönen on hajoittaa? Jos se pidetään kasassa, niin meillä on tyrmäävät kolme ketjua kasassa, joilla voitetaan Stanley Cupeja.
Kerro mulle mitä järkeä tuo ykkönen on hajoittaa? Jos se pidetään kasassa, niin meillä on tyrmäävät kolme ketjua kasassa, joilla voitetaan Stanley Cupeja.
Mutta mitäs sitten tehdään kun tulee taas se first round exit?
Kaikki muu kuin Stanley Cup on tälläisellä nipulla valtava pettymys.
Eiköhän palauteta kannu kotiin!
Valmennuksen ulostamisella aloitetaan. Mutta etkai tosissasi mieti tätä nyt?! Nyt saalistetaan täydellä hyöryllä neljättä kannua!
Reiska se osaa, aivan maaginen näissä!
Eiköhän palauteta kannu kotiin!
Iginlan debyytti on on aivan pakko katsoa oli millainen päivä tahansa seuraava päivä tuota ei voi vaan jättää väliin!