Itse jo paljon aiemmin tässä keskustelussa puolustin nykyistä valmennusjohtoa ja kehotin fanien antavan sille aikaa. Myönnän olleeni väärässä. Tälläistä alisuorittamista en ole eläissäni nähnyt. No okei, viime NHL kaudella Coloradossa oli vähän sama tilanne, muttei kuitenkaa näin paha IMO. Silloinhan Tony Granato (silloinen Colorado koutsi) sai ainakin Suomessa suurimmat syyt niskoilleen. Tässä on nähtävissä samaa juttua, mutta paljon vakavampaa. Suomessa tapaus Colorado sai paljon enemmän julkisuutta "Finnish Flashin" takia. Pirjetää ei taideta pitää ihan Teemun veroisena xD
Nyt olen vakuuttunut siitä, että Eddie Olczyk on kyvytön valmentamaan NHL tasolla, tuskin millään tasolla. Ei noilla nimillä pelata noin. Jos koutsi ei ennen vuodenvaihdetta vaihdu, niin tämä poika skippaa tämän kauden. Tämä on lupaus.
Edit. Sekosivat Donato ja Granato keskenään :D
Nyt olen vakuuttunut siitä, että Eddie Olczyk on kyvytön valmentamaan NHL tasolla, tuskin millään tasolla. Ei noilla nimillä pelata noin. Jos koutsi ei ennen vuodenvaihdetta vaihdu, niin tämä poika skippaa tämän kauden. Tämä on lupaus.
Edit. Sekosivat Donato ja Granato keskenään :D
Viimeksi muokattu: