Dissonanssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Moderaattorit
Minä olen kyllä tästä vähän eri mieltä. Osat vaihtuivat siinä suhteessa päittäin minun nähdäkseni, että Zuccarello (ja Richards) oli tässä pelissä varsin hampaaton kun Nash ja St. Louis nostivat tasoaan huomattavasti vaikka toki edelleen ovat äärettömän kaukana siitä, missä heidän tasoisten ukkojen pitäisi tässä vaiheessa olla. Benoit Pouliot pelasi jälleen hyvän pelin ja pääsi kilauttamaan kerran tolppaakin. On alati vaarallinen hyökkäyspäässä ja on ehkä Rangersien oma Sutter. Stepan ei kyllä tällä hetkellä erotu kentältä juuri mitenkään, vaikka varmaan fanit odottivat tältä paljon enemmän. Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Rags-faneilta miten nämä arvostelisivat pelaajiaan paremmuusjärjestykseen kun heillä siihen kompetenssi riittäisi.
Mielestäni Zuccarello pystyy erottuvimmin luomaan edes jotain paikkoja Rangers-pelaajista. Ehkä tässä ottelussa ei niin selkeästi erottunut (muuta kuin se sokkosyöttö viivalle, josta Jokinen pääsi läpi), mutta kokonaisuudessaan kyllä.
Nash toki teki muutamat keskelle nousut laidasta, mutta kokonaisuudessaan jotenkin todella ponnetonta on hänen pelaamisensa. Semmoinen draivi ja intensiteetti on kyllä kaukana hänen pelaamisestaan.