Epätasapainoisuutta on siis myös itse joukkueessa, eikä omasta mielestäni ole mikään ihme, että se heijastuu myös fanien kirjoituksissa.
Hyvin sanottu. Mun mielestä muutenkin täällä kiinnitetään ihan liikaa muiden kirjoituksiin, mitkä ovat hyvin pitkälti jokaisen omia mielipiteitä. Yleensä vielä kirjoitettuna pelien jälkeen, jolloin ne tunteet ja fiilikset voivat heittää laidasta laitaan. Samalla tavalla tiedotusvälineet nostavat pelaajia sankareiksi hyvän päivän jälkeen ja seuraavana päivänä voit olla jo lehdistön hampaissa ihan muista syistä. Niin se toimii täälläkin.
Itse ihmettelin, kun espnetin etusivulla luki isoin kirjaimin Sharksien uppoamisen jälkeen, että Sharks needs a new goalie. No voi olla, mutta jos joukkue teki kolmeen viimeiseen peliin 2 maalia(?!), niin ehkä voi tarvita jotain muutakin. Mutta pointti on, että on myös päiviä, kun Niemi on niilläkin sivuilla nostettu sankariksi.
Mun mielestä nää kaikki itkupotkuraivarit ja myös kehut kuvastaa sitä, että tunteella täällä menee jokainen joukkueensa mukana ja kaikesta huolimatta jokainen takuulla silti toivoo omiensa pärjäävän. Hyvä paikka tämä on purkaa ja jakaa niitä fiiliksiä ja niitä on ihan hauska lukea ja niihin myös samaistua.
Helvetillisen tylsää olisi, jos kaikki olisi samaa mieltä samoista asioista, pelaajista ja joukkueista.
Hyvä myös muistaa, että ei meistä kukaan mikään ruuneberi ole. Jonkun kirjoitus voi olla tappavan tylsää tai tasaista, mutta en tiedä tekeekö se siitä yhtään huonompaa kuin muistakaan.
Toivon että jatkossakin jaellaan mielipiteitä ja vastamielipiteitä, mutta turhaa kirjoittajia on niistä lähteä lyttäämään.
Itse olen enemmän kuin huolestunut tulevasta game seiskasta, ihan johtuen kahdesta viimeisestä paskasta pelistä. Silti aion nousta ja katsoa ja toivoa... Toivon, että jos kaatuu, niin kaatuu edes oikeasti taistellen; ei koomailuun.
Ja mitä tulee Henrikin sakkoihin vedestä, niin se oli aika odotettu, kun siitä on jaettu sakkoja ennenkin. Eli tuskin se johtui ihan pelkästään siitä, että se oli Crosbyn päälle. En vaan millään saa päähäni, kuka ne sakot sai aiemmin; mutta muistaakseni Shawn Thornton kun ruiski Subbanin päälle. Korjatkaa jos muistin väärin.
Mukavaa hoki-iltaa kaikille.