Pitsiturnaus 05.08.2022

  • 62 946
  • 399

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Siis onk pitsiturnee ny perjantain? Ei jumalaut mä ole ollu kuutamol ja kaua ko tämmöne menny ohi.

Siit se sit alkaa, jos saa toivoo ni siin 10.15-11.00 mais voitais heittää se virkamiäskiakko hiuksist vittuu ja pistää iha hulinaks.

Lipu ova kuitenki suht arvokkai…
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Siis onk pitsiturnee ny perjantain? Ei jumalaut mä ole ollu kuutamol ja kaua ko tämmöne menny ohi.

Siit se sit alkaa, jos saa toivoo ni siin 10.15-11.00 mais voitais heittää se virkamiäskiakko hiuksist vittuu ja pistää iha hulinaks.

Lipu ova kuitenki suht arvokkai…
Mieluummin heti klo. 10.00, kun kiekko putoaa jäähän Lukko-Ässät pelin ensimmäisessä aloituksessa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt vähän tärkeätä infoa etukäteen Pitsiturnaukseen liittyen. Jos nimittäin haluat olla samassa hallissa idolisi kanssa, niin nyt siihen on huikea mahdollisuus. Kuka nyt Pitsiturnausta televisiosta katsoisi. En ainakaan minä.

Sheriffi nimittäin saapuu Porista Raumalle, kun olympiavoittaja ja maailmanmestari Atu Selin saapuu seuraamaan turnausta. Atulla ei jostain ihmeellisestä syystä ole ensi kaudeksi kiireitä seuravalmennuksen parissa, mutta hän jatkaa Leijonissa Jukka Jalosen valmennustiimissä. Raumalla hän on tarkkailemassa pelaajia mahdollisia maajoukkuepestejä varten.

Mielestäni nyt olisi Lukon johdolla oiva tilaisuus palkita Atu jollakin tavalla. Kuka muu porilainen on muka tuonut Lukolle enemmän hyvää kuin Atu viimeisen 2-3 vuoden aikana?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt vähän tärkeätä infoa etukäteen Pitsiturnaukseen liittyen. Jos nimittäin haluat olla samassa hallissa idolisi kanssa, niin nyt siihen on huikea mahdollisuus. Kuka nyt Pitsiturnausta televisiosta katsoisi. En ainakaan minä.

Sheriffi nimittäin saapuu Porista Raumalle, kun olympiavoittaja ja maailmanmestari Atu Selin saapuu seuraamaan turnausta. Atulla ei jostain ihmeellisestä syystä ole ensi kaudeksi kiireitä seuravalmennuksen parissa, mutta hän jatkaa Leijonissa Jukka Jalosen valmennustiimissä. Raumalla hän on tarkkailemassa pelaajia mahdollisia maajoukkuepestejä varten.

Mielestäni nyt olisi Lukon johdolla oiva tilaisuus palkita Atu jollakin tavalla. Kuka muu porilainen on muka tuonut Lukolle enemmän hyvää kuin Atu viimeisen 2-3 vuoden aikana?
Jep. Joku vois palkita Atun JVDT mukilla.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Saa nähdä paljonko porukkaa on paikalla klo 10. Vielä lippuja on saatavilla. Varmasti porukkaa on paikalla paljon, mutta on häkki ihan täynnä?

Toki oveltakin lippuja varmasti menee kaupaksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitsineitsyellä kuume nousee. Vaikka meinasin kesäringin jälkeen olla ottamatta ennen pitsiä niin pakko kyllä tänään vähän maistella. Töissä niin tappavan tylsää että miettinyt vain tulevaa reissua. Huominen taktinen etäpäivä, että tänään voi muutaman maistella kun sitten seuraavana yönä jää yöunet lyhkäsiksi. SaiPan paitoja varmaan näkyy useampikin siellä, mutta minä olen varmaan ainoa, jolla selässä on nimimerkkini. Tulkaa rohkeasti morjestamaan. En utele kenenkään nimimerkkiä ellette itse sitä halua paljastaa. Oikean (tai keksityn ei väliä) kutsumanimen toki haluan tietää. Alkais jo!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pitsineitsyellä kuume nousee. Vaikka meinasin kesäringin jälkeen olla ottamatta ennen pitsiä niin pakko kyllä tänään vähän maistella. Töissä niin tappavan tylsää että miettinyt vain tulevaa reissua. Huominen taktinen etäpäivä, että tänään voi muutaman maistella kun sitten seuraavana yönä jää yöunet lyhkäsiksi. SaiPan paitoja varmaan näkyy useampikin siellä, mutta minä olen varmaan ainoa, jolla selässä on nimimerkkini. Tulkaa rohkeasti morjestamaan. En utele kenenkään nimimerkkiä ellette itse sitä halua paljastaa. Oikean (tai keksityn ei väliä) kutsumanimen toki haluan tietää. Alkais jo!

Älä nyt hyvä mies itsellesi krapulaa hommaa! Ainakaan perjantaiaamuun... muuten on perjantaina häijy reissu Lappeesta Raumalle. :) Nähdään perjantaina!

Kelit näyttää olevan Pitsille epätyypilliset, eli sateiset. Eipä kai tuo haitanne, halliin kyllä mahtuu.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päivän Satakunnan Kansan mukaan Ässien alustavat ketjut Pitsiturnauksen avausotteluun.

1. #73 Eemil Erholtz– #44 Jan-Mikael Järvinen– #26 Derek Barach

2. #6 Jesse Joensuu– #23 Will Graber– #72 Joachim Rohdin

3. #20 Roope Talaja– #87 Kalle Myllymaa– #82 Alexander Ruuttu

4. #19 Patrik Juhola– #21 Niklas Appelgren– #61 Leevi Viitala

Pakkien peluutus on auki vielä. Aleksi Heimosalmi on U20 MM-kisamatkalla ja käytössä seitsemän pakkia. Näistäkin Verneri Hellman ja Valtteri Viirret todennäköisesti pelaavat enemmän U20 joukkueessa tällä kaudella.
Hyökkääjiä on käytössä kuusi ketjullista ja kierrätystä tulee ketjujen osalta turnauksen aikana.
Edit. Hyökkääjiä ilmeisesti 16 mukana turnauksessa
 
Viimeksi muokattu:

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Päivän Satakunnan Kansan mukaan Ässien alustavat ketjut Pitsiturnauksen avausotteluun.

1. #73 Eemil Erholtz– #44 Jan-Mikael Järvinen– #26 Derek Barach

2. #6 Jesse Joensuu– #23 Will Graber– #72 Joachim Rohdin

3. #20 Roope Talaja– #87 Kalle Myllymaa– #82 Alexander Ruuttu

4. #19 Patrik Juhola– #21 Niklas Appelgren– #61 Leevi Viitala

Pakkien peluutus on auki vielä. Aleksi Heimosalmi on U20 MM-kisamatkalla ja käytössä seitsemän pakkia. Näistäkin Verneri Hellman ja Valtteri Viirret todennäköisesti pelaavat enemmän U20 joukkueessa tällä kaudella.
Hyökkääjiä on käytössä kuusi ketjullista ja kierrätystä tulee ketjujen osalta turnauksen aikana.
Edit. Hyökkääjiä ilmeisesti 16 mukana turnauksessa

Koska viimeksi Joensuu on pelannut Pitsissä? Mahtaisiko olla menohaluja vetää kaikissa peleissä?
 
SaiPan kokoonpano Pitsiin:

MAALIVAHDIT
31 Jere Huhtamaa
53 Niclas Westerholm

PUOLUSTAJAT
4 Joona Huttula
5 Greg Moro
6 Joel Olkkonen
18 Kalle Maalahti
21 Elmeri Laakso
24 Aaron Irving
50 Hugo Rikkilä
77 Henri Hietala

HYÖKKÄÄJÄT
13 Nicolas Werbik
14 Jaedon Descheneau
25 Tino Metsävainio
26 Rasmus Ruusunen
28 Ville Meskanen
29 Veikko Loimaranta
39 Valtteri Ojantakanen
40 Jarno Koskiranta
44 Kristian Pospisil
45 Gustav Olhaver
57 Otto Hokkanen
80 Ville Vainikainen
90 Valtteri Lipiäinen
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
SaiPan kokoonpano Pitsiin:

MAALIVAHDIT
31 Jere Huhtamaa
53 Niclas Westerholm

PUOLUSTAJAT
4 Joona Huttula
5 Greg Moro
6 Joel Olkkonen
18 Kalle Maalahti
21 Elmeri Laakso
24 Aaron Irving
50 Hugo Rikkilä
77 Henri Hietala

HYÖKKÄÄJÄT
13 Nicolas Werbik
14 Jaedon Descheneau
25 Tino Metsävainio
26 Rasmus Ruusunen
28 Ville Meskanen
29 Veikko Loimaranta
39 Valtteri Ojantakanen
40 Jarno Koskiranta
44 Kristian Pospisil
45 Gustav Olhaver
57 Otto Hokkanen
80 Ville Vainikainen
90 Valtteri Lipiäinen

Tuo Pospisil on mielenkiintoista nähdä SaiPassa. Toivottavasti Lukko ja SaiPa kohtaavat jossain vaiheessa turnausta. Viihdearvo on taattu.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jengi voisi ilmoitella tarkemmin, keitä puuttuu Pitsiturnauksesta. Ainakin nuorten MM-kisoihin osallistuvat, mutta onko vammojen vuoksi sivussa olevia, jääkö joku konkari pois jne.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koska viimeksi Joensuu on pelannut Pitsissä? Mahtaisiko olla menohaluja vetää kaikissa peleissä?

Varmaan sillon kun peleissä oli vielä tunnetta. Tulee Jesse yllättymään kun istuu boksissa vanhan ajan pitsilätkän takia.

Menohaluja on varmasti, mutta veikkaan ettei pelaa jokaista matsia.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan TuTo:n pelaajista kaikki saaneet vapaata töistä huomiselle?

Tietysti joukkue on täynnä nuoria pelaajia, mutta ainakin kesätöissä lienevät suurin osa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös