Pitkävetoliiga

  • 4 284
  • 93

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
tööt tööt!!! Vika oli minussa. En ymmärrä mistä sain sellaisen saldon.

bozikin saldo on siis 32Fyffeä. Anteeksi sekaannus.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahasta, olin siis voitonhumun keskellä osannut laskea saldoni oikein. Hyvä juttu vaikka mitään takeita siitä ei voinut antaa. Nyt on sitten uudenlaista pyydintä vedessä, tavoitteena ei tällä kertaa ole yksi iso kala vaan sellainen mukava paketti useampia miljoonakaloja, jotka yhdessä muodostavat yhden ison kala/fyffeläjän.

Mulla näyttää olevan tiukka taistelu jumbopaikasta tuon naapurin IFK4ever kanssa. Varo vaan, kohta mennään ohi niin että kaljullakin tukka hulmuaisi.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti bozik
Mulla näyttää olevan tiukka taistelu jumbopaikasta tuon naapurin IFK4ever kanssa. Varo vaan, kohta mennään ohi niin että kaljullakin tukka hulmuaisi.

Niin, jonkunhan on aina oltava viimeinen ;)

Meikäläinenkin nostaa tänään fyffe-kasani uuteen nousuun. Kotivoittoihin luottaen sekä samalla siihen että Nupe pelaa Kaaneille jäähyväispelissään täydet kolme pistettä.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Hey Ya!

On ketju vähän nukahtanu, mutta jos vielä ensi muutaman kierroksen jaksaa niin saadaan voittaja selville.

Mietiskelin tässä, että voittajaksi voi selviytyä tällä menolla vaikkapa kuka, mutta ei siitä sen enempää... Päätelköön jokainen itse, ja toivottavasti säännöt on vielä mielessä.

Ja sitten ilmoitus, että pitkävetoliiga ei saa jatkoa. Enpä sitten tiedä olisiko kukaan edes ollut halukas enää tähän tulemaankaan, sillä tämä ehkä hieman floppasi, mutta hyvin tämä on mennyt, kiitos siitä asiallisille pelaajille.

No, mutta nyt tässä tauon aikana voi taas kerätä voimia loppurutistukseen. Laitan uusia kohteita lähipäivinä.

Niin ja anteeksi tämän viimeisimmän päivityksen järetön myöhästyminen. Menen sen nyt päivittämään. Elikkäs niin...

ONNEA kaikille tasapuolisesti viimeiselle loppusuoralle!
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Valitettavasti tää on jo grandefinaales melkein. Enkä taida jatkoa tälle tehdä...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sami.to
Valitettavasti tää on jo grandefinaales melkein.
Painotus tuolle sanalle "melkein". Rahaahan meillä on jäljellä jaettavaksi asti ja tilanne on vielä täysin avoin. Nyt kuitenkin tauolla on jokainen voinut harjoitella hyvin eli pitäisi taas vetojen osua kohdalleen. Pakkohan se oli taas laittaa Masi uimaan ja katsella josko jonkinlainen kiiski kävisi naukkailemassa.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Viestin lähetti bozik
Painotus tuolle sanalle "melkein". Rahaahan meillä on jäljellä jaettavaksi asti ja tilanne on vielä täysin avoin.

Se on totta, että vielä voi tapahtua mitä vain, mutta reilun kahden kuukauden mittaisesta peliajasta on jäljellä enää vain viikko, joten loppu lähenee... Tilanne on kuitenkin täysin avoin.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti sami.to
Tilanne on kuitenkin täysin avoin.

Niin, Bozik saa varoa - meikäläinen nousee "suosta" aivan viime hetkillä =)

Ja valmiiksi kiitos sami.to:lle vaivannäöstä, ihan hauskahan tämä peli on ollut - vaikkei ehkä ihan ottanut tuulta purjeisiin toivotulla tavalla ?
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Kuten kaikki säännöt lukeneet tietävät, että pitkävetoliiga päättyy huomenna. Näin ollen joidenkin pelaajien käyttämää fyffemäärää sekä aktiivisuutta katsellen ei voi todellakaan tietää miten tässä käy. Siksi kehoitankin lukaisemaan vielä säännöt kertaalleen läpi ettei tule yllätyksiä.

Huomisen viimeisen kierroksen kertoimet on juuri hetki sitten lisätty, sekä tilastot päivitetty. Onnea vaan viimeiselle kierrokselle kaikille heille, joilla on vielä fyffejä. Onnea johonkin muuhun sitten heille joilla ei enää fyffejä tilillä ole.

Et semmosta...

Viestin lähetti IFK4ever
Ja valmiiksi kiitos sami.to:lle vaivannäöstä, ihan hauskahan tämä peli on ollut

Kiitos teille vaan kaikille, jotka olette tätä pelailleet ja seuranneet.

Jatkoa tälle huville ei tule, mutta jotain tuonne sivustolle joskus tulee... En sitten tiedä liittyykö se jääkiekkoon vai johonkin muuhun. Siitäkään ei voi olla varma kuka niitä sitten tulevaisuudessa edes pitää.

Siis vielä kerran kiitos! Kiitän kyllä vielä pelin päätyttyä uudelleen ja onnittelen voittajaa.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Markus91
22.11 KLO 18.10

111 HPK - Pelicans 1 2,00
113 Kärpät - JYP 1 2,15
115 TPS - HIFK 2 2,45
----------------------------------------------------------
panos: 50 fyffeä 10,535 (mahd. voittopotti 527 fyffeä)

Jess! Mulle napsahti nyt 527 fyffeä lisää, joten taisin nousta viime hetkellä Ryggen ohi. Pitää vielä tarkistaa onko muilla isoja voittoja...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Markus91
Pitää vielä tarkistaa onko muilla isoja voittoja...
Ilmoita heti, jos löydät jostakin mullekin voiton, ihan pienikin kelpaa ;)

Vaan kiitokset sami.to ja onnittelut voittajalle ! Vähän tässä jäi sellainen fiilis, että ei se homma ihan putkeen itselläni mennyt. Taisin tosin voittaa peliaktiivisuudessa kultaa ja tästähän sen suurimman palkinnon varmaan saa.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti bozik
Vähän tässä jäi sellainen fiilis, että ei se homma ihan putkeen itselläni mennyt.

Samat sanat !

Mutta, ajatellaan positiivisesti - parin hylkäämisen jälkeen sijoituttiin Bozik yhdessä jaetulle kolmannelle sijalle ;)

Olikohan tämä se muutamien peräänkuuluttama "ryminä-pronssi" =)
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Pitkävetoliiga on päättynyt

Peliaika on näin ollen ohi ja voittajaksi on selviytynyt Markus91. Onnea!

Sivut on nyt saatu päivitetyksi ja toivottavasti kohtalaisen oikeilla tiedoillakin.

Kuten jo säännöissä ilmoitin, että ei tästä mitään palkintoa ole tulossa, joten toivottavasti Markus91 ei ala nyt mitään kiristystoimia aloittamaan, että maineen ja kunnian lisäksi jotain vielä saisi.

Eli, kiitos vaan kaikille pelaajille! En tähän nyt osaa mitään muutakaan sanoa.

Niin ja ehdotuksia siitä mitä sivuille tulee saa kertoa vapaasti. Jotain tyhmää se tulee luultavasti olemaan, joten... Ei vain jaksan enää jatkaa pitkävetoliigaa. Mutta katsoo nyt millon sitä kerkiää taas sinne jotain tekemään.

Vielä kerran, tänks!

LISÄYS: Täähän meni aika hyvin kaikilta ketkä selvisivät ilman diskauksia. Nimittäin kaikki ns. mitaleille.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jaahas. Tämä unohtui kyllä pari viikkoa sitten aivan täysin. Noh, voiton puolelle silti eli menestyksekkäästi pitkässä sarjassa, he he.

Kiitto tästä, oli hauskaa.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti sami.to

Kuten jo säännöissä ilmoitin, että ei tästä mitään palkintoa ole tulossa, joten toivottavasti Markus91 ei ala nyt mitään kiristystoimia aloittamaan, että maineen ja kunnian lisäksi jotain vielä saisi.

Maine ja kunnia riittää hyvin.

Kiitos vielä minunkin osaltani liigan järjestäjälle sami.to:lle ja kaikille mukana olleille! Jännää ja hauskaa oli. :)
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
No nythän Markus91 vitsin murjas! Tai siis ihan jännä teksti tossa allekirjoituksessa. Ja nyt kun tuota katsoo tarkemmin, niin oma nimimerkkini näyttää hieman tyhmältä. Olen tosin ollut tätä mieltä jo kauan, ja miettinyt sen vaihtamistakin ja kaikkea. Missäköhän mielentilassa olin kun tuollaisen nimen tänne rekisteröin?

Mutta pääasia tässä viestissä on se, että ihan kiva allekirjoitus. : )
Joo... ei kai tässä muuta.

edit: Siis eihän tuo allekirjoitus mikään vitsi ole minun mielestä, jos saitte sellaisen käsityksen ensimmäisestä lauseestani. Tottahan se on. Sillä vaan oli mukava aloittaa tämä viesti. (siis oli sittenkin muuta.)

edit2: Ja jos joku vielä sai tästä sellaisen käsityksen, että minulla on jotain tuota vastaan, niin se on väärin. Olen suoraan sanoen otettu tuosta. (vieläkö olisi jotain mitä selventäisin?)
 
Viimeksi muokattu:

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti sami.to
Ja nyt kun tuota katsoo tarkemmin, niin oma nimimerkkini näyttää hieman tyhmältä. Olen tosin ollut tätä mieltä jo kauan, ja miettinyt sen vaihtamistakin ja kaikkea. Missäköhän mielentilassa olin kun tuollaisen nimen tänne rekisteröin?

Tätä samaa olen itsekkin tässä pohtinut. Oma nimimerkki näyttää kuin minkäkin teinin keksimältä, vaikka oma ikä jo lähentelee kolmeakymmentä. Kun tänne rekisteröidyin, löi täysin tyhjää kun kysyttiin nimimerkkiä. Tuntui ettei mitään tullut mieleen, tai että nimimerkit olivat täällä jo käytössä (olin seurannut palstaa jonkun aikaa ennen kuin itse "uskalsin" rekisteröityä).

Mutta legendaarisin sanoin täytyy todeta, että "näillä mennään" !
Ei sitä ruveta vaihtamaan kesken kaikkea.

Jottei mene täysin offtopiciks, kiitos vielä kerran sami.to sekä tietysti onnittelut voittajalle - Markus91 !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös