Pitkävetoliiga

  • 4 285
  • 93

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kiitoksia kiitoksia! Onnitteluista meinaan. Kyllähän tuossa pelejä seuratessa tuli vähän jännättyä! Täytyy kuitenkin muistaa, että peli ei ole vielä pelattu, eli luulenpa etten ole ainut joka tulee nappaamaan jättipotin, joko sitten kovalla kertoimella tai suurilla panoksilla. Lisäksihän oli se tietty minimi pelimäärä, tai minimi peleihin käytetty fyffemäärä. Eli varmasti kova kisa vielä tulossa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas on uusi koukku madossa. Jokohan nyt alkaisi Fyffet kolisemaan kotiin, syytä ainakin olisi ?

EI JUMALEISSON, Miten kerho voi pelata tasurin Lahdessa. Multa loppuu kohta madot perkele!
 
Viimeksi muokattu:

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Nyt on sellanen rivi kehissä ettei Markus91 aivan pääse karkaamaan ;)

Eiköhän siinä kuitenkin käy niin, että Nurmisen Pasi ton mun rivin kaataa - jäädään odotteleman !

Ps. Ei muuta ku tsemppiä Bozik, eiköhän ne madot kohta tuota tulosta !!!
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
vk. 43 on Pitkävetoliigan lomaviikko. Eikä noiden tämän hetksten kohteiden lisäksi ole näillä näkymin tiedossa muita ennen lomaa. Sitten kun kerkeän niin ilmoittelen pelejä lisää kun loma on ohi, tai aikaisemmin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sami.to
vk. 43 on Pitkävetoliigan lomaviikko. Eikä noiden tämän hetksten kohteiden lisäksi ole näillä näkymin tiedossa muita ennen lomaa. Sitten kun kerkeän niin ilmoittelen pelejä lisää kun loma on ohi, tai aikaisemmin.
Se onkin hyvä hetki vetäytyä takavasemmalle, jos Jokerit huomenna hoitaa Tapparan, meikäläisestä tulee ihan oikea voittaja. Sen jälkeen onkin matoja sen verran, että saattaapi alkaa todellinen ryöstöpelaaminen.

Nimim. eihän pitkäveto koskaan vikaan matsiin kaadu.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti IFK4ever
43. Jokerit-SaiPa 1 1,90
45. HPK-Ässät 1 2,25
47. Kärpät-Pelicans 1 1,90
---------------------------------------
Yht.kerroin 8,1225. Panos: 50F.(mahd.voitto 406F)

Niinpä niin, ei osu nyt sitten millään. Onneksi on vielä ruhtinaalliset 45 F "pelitilillä", joilla voi ratkaista tämän pelin voiton.

Onneksi sentään euroilla pelatessa Veikkauksella ei ole syksy mennyt ihan näin ankeissa merkeissä. Sekaan mahtuu jopa muutama voittokin.

Ps. Onneksi olkoon jo valmiiksi Bozik ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti IFK4ever
Ps. Onneksi olkoon jo valmiiksi Bozik ;)
Voi apina. Miten tämä on edes mahdollista, vika matsi ja Jokerit menee ryssimään tasurin Tapparan kanssa ja voittaa sitten rankkareilla. Ei perkele, ei tätä enää usko todeksi, mutta kun kerran hyvin menee, niin laitanpa sitten sisään yhden täysin varman vedon. Tämä ei kertakaikkiaan voi mennä väärin.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Anteeksi kauhiasti, mutta päivitykset myöhästyy. Enkä nytkään kerkeä päivittämään. (Kiirettä pitää)

Huomenna jossain vaiheessa sitten.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti sami.to
Anteeksi kauhiasti, mutta päivitykset myöhästyy. Enkä nytkään kerkeä päivittämään. (Kiirettä pitää)

Ei hätää, perinteisen hiljaista on voittojen suhteen ;)

Ja Bozik, näin se välillä käy - olin aivan varma teikäläisen ensimmäisestä voitosta. Mutta, kerkiihän tässä vielä päästä voittojenkin makuun.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti IFK4ever
Mutta, kerkiihän tässä vielä päästä voittojenkin makuun.
Hyvin kerkee, tänään tosin näyttää JYP häviävän Pelikaaneille, joten se siitä tämän päivän osalta. Vaan onhan mulla vielä 20 matoa eli ei hätää, nousu alkakoon.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sami.to
Aloitan pienehkön kertointen nostamisen, jotta konkursseilta vältyttäisi. [/B]
Tämä menee kärkeen vuoden vitsiä etsittäessä. Konkalta ei ainakaan mua pelasta mikään muu kuin se, että yksi kolmesta oikein tuo voiton.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Jumalauta

Jos osaa aavistaa oikein, että Hifk kerrankin voittaa kotonaan ja tepsukat pelaavat kärppien kanssa tasan, niin eikös Pelikaanit mene ja piekse Lukon oikein kunnolla. Kyllä on tämä pitkävedon oikein saaminen vaikeaa. Torstaina sitten nähdään vieläkö homma jatkuu vai siirrynkö autuaammille vedonlyöntiapajille.

Pelikaani perkele.......
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin, itsehän laitoin Pelikaanit kyllä oikealle pitkävetolapulle. Aika he-man-rivin sain aikaiseksi, yli 68 kertoimena, 1/3 nyt kiinni...sehän on melkein varma voitto!

Bozik on lisäksi varmasti aivan helvetin mielissään näsäilystäni mutta kannattaisi muistaa vedonlyönnin perusteet kuten Jorma Vuoksenmaa niitä aikanaan saarnasi..."vaikka tulee tappioita ei panoksia tule missään nimessä tuplata sen takia".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti goldenawe
Jorma Vuoksenmaa niitä aikanaan saarnasi..."vaikka tulee tappioita ei panoksia tule missään nimessä tuplata sen takia".
Tällä hetkellä allekirjoitan Vuoksenmaan näkemyksen. Sille tosin on niinkin yksinkertainen selitys, kuin että mulla ei ole fyffeä millä tuplata.

Ihan noin oikeassa maaimassa tuo on kyllä varmasti täysin oikea periaate. Koetahan goldenawe rikastua, onneksi mullakin on ollut hieman parempi meininki noissa oikeissa vedonlyöntipeleissä. Vaan vielä sitä tässäkin liigassa tullaan, uusi rivi on jo nyt työn alla ja siitähän saatte hyviä vinkkejä omiin peleihinne....

Edit. Taas on peliä sisällä, tällä torstain kierroksella tarjoan varmaksi Bluesia, joka todennäköisesti kylvettää heikosti alkukauden pelanneen Ässä-rykmentin Porissa ns. munaskuita myöten.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti goldenawe

Ma 11.10.-->

56 Hifk-Ilves 1 2,40
60 HPK-SaiPa 1 2,15
62 TPS-Jyp 1 2,00
-----------------------------
Panos 10F
Kerroin 10,32
Mahd. voitto 103,2F

No nih, napsuihan se avauslunastus sieltä...Kärpät kiittää.

Eilen napsui oikeasta pitkävedosta kolmella kohteella, kertoimella 68 jotain haamuhaku...neljäs oikea lunastus viikon sisään, hjuva viikko.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Onneksi olkoon vaan! Toisin on asiat bozik:lla. Saa nähdä laittaako seuraavaan peliin 5F vaiko kenties 2F? Jos alkaa pelaamaan kahden fyffen panoksilla niin jää yksi Fyffe yli, joten eipä jäisi ainakaan nollille.

Päivitys huomenna.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Tauko ohitte...

... ja työt jatkuu. Kertoimetkin tiistain ja torstain kierroksille laitettu.

Pitkävetoliigan sisäinen salahallitus on vahvistanut, että loma nimen sijaan käytämme nimeä tauko.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Do diin, se on sitten kaikki fyffet käytetty ja huomenna selviää jatkuuko veikkaajan urani vai poistunko takavasemmallle. Toisaalta nyt on kyllä niin varma rivi, että voittohan se sieltä napsahtaa, siitä ei ole epäilystäkään.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti bozik
Toisaalta nyt on kyllä niin varma rivi, että voittohan se sieltä napsahtaa, siitä ei ole epäilystäkään.

No juu, hyvältähän sun rivi nyt näyttää, pitäisköhän peesata ;) Toisaalta, TPSin Lassila kun jatkaa siihen mihin lauantaina jäi, niin voipi pelata Tepsiläiset vähintäänkin jatkoajalle.

Toivottavasti sulla osuu, niin pelit jatkuu !
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti IFK4ever
No juu, hyvältähän sun rivi nyt näyttää, pitäisköhän peesata ;)
Ei muuta kuin nykäiset kaikkiin kohtiin vaan merkiksi kakkosen, niin eiköhän sillä irtoa fyffeä yllin kyllin. Mä olen harkinnut sellaista taktiikka, että josko pelaisi yhden rivin tänne ja toisen sitten veikkauselle. Ei kait sitä molemmista ainakaan kaikkia saa väärin. Tai no, tänne ykkösiä ja veikkaukselle kakkosia, kierroksen kaikki matsit päättyy tasan...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tuossa ihan muina miehinä hieman korjaamassa saldoani. Krhöm, niin että VOITTAJAhan se tässä ilmoittautuu. Ei mennyt edes tiukalle.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
64 Jokerit-TPS 1 2,30
65 Kärpät-Ässät 1 2,10
66 Lukko-Saipa 1 2,15

Panos 50F, kerroin 10,38, mahdollinen voitto 519F

Sieltä se tosiaan napsahti. Nyt pitää alkaa voiton siivittämänä pelailemaan vähän aktiivisemmin, aika törkeästi olen laiminlyönyt tätä.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Bozik! Minulla on hieman toiset näkemyksesi saldostasi. Siis tuohon päivittämääni tulokseen ei ole laitettu uusinta vetoasi. Mutta muistitko aiemmin saldoa laskessasi vähentää voittokuponkisi hinnan 5 Fyffeä? Vai johtuuko tämä nyt siitä, että ole hieman väsynyt.

Minä kuitenkin näen asian niin, että saldosi nyt 47 F ja pelattuasi uusimman pelisi se on 27 F jos ei voittoja tule.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sami.to
Bozik! Minulla on hieman toiset näkemyksesi saldostasi. Siis tuohon päivittämääni tulokseen ei ole laitettu uusinta vetoasi. Mutta muistitko aiemmin saldoa laskessasi vähentää voittokuponkisi hinnan 5 Fyffeä? Vai johtuuko tämä nyt siitä, että ole hieman väsynyt.
Kyllä sen pitäisi oikein olla, mulla tosin välillä on suuriakin ongelmia tuon laskemisen kanssa. Eli tilanne ennen VOITTOisaa vetoa oli se, että mulla oli vain 5 fyffeä kassassa. Sijoitin sitten koko tämän omaisuuteni ja kerroin oli 10,3845 josta sain voittosumman 52 fyffee. Eli eikös tuo ole ihan oikein, veto oli luonnollisesti maksettu jo ennen voittoa ja näin ollen koko voitto jäi mun lihavaan kukkaroon. Nyt kun sitten pelasin 20 fyffellä, niin kassaa jäi 32 fyffeä.

Toivottavasti tämä nyt meni oikein. Se on tässä kaikenlaisten voitonjuhlien keskellä todella vaikea takertua pikkuseikkoihin kuten muutamaan pahaiseen fyffeen. Sitähän riittää.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
ÄÄh... kattelen asiaa huomenna... nyt pää hajoaa niin ei jaksa laskea yhtään... Siellä nyt on joku tulos, mutta se saattaa muuttua.

edit: Niin ja minulla on tapana päivityksissäni ottaa maksut vedoista (tilastoissa) vasta kun ne on pelattu. Tällä säästän aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös