Pitkävetoliiga

  • 4 283
  • 93

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Viestin lähetti IFK4ever
13. HIFK-Ässät 1 1,90
14. Ilves-Ässät 1 2,25

IFK4ever sulla taitaa olla pieni virhe tuossa veikkauksessa. Tuskimpa Ässät pelaa samana päivänä kahta peliä vieraissa? Vai... (vai onko vika minussa)
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti sami.to
IFK4ever sulla taitaa olla pieni virhe tuossa veikkauksessa. Tuskimpa Ässät pelaa samana päivänä kahta peliä vieraissa? Vai... (vai onko vika minussa)

Noniin, mitäköhän ajattelin kun kirjoittelin viestiä ? Eli nyt se on korjattu, HPK:han on tietysti HIFK:in tiistain vastus.

Josko se rivi nyt sitten osuisi ?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt mä jumalavita rikastun. Tein pelin jossa en ainakaan kuuta tavoittele taivaalta. Kyllä kait nyt Jokerit Pelikaanit hoitaa, Kärpät Tapparan pieksee ja Ilves Ässät kotonaan voittaa. Jos tämä ei pidä, niin maailma on epäoikeudenmukainen sanon mä.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole nyt ihan varma teinkö nyt väärin kun menin veikkaamaan jo 24.9 alkavia pelejä ennakkoon, kun on vielä toinen peli päällä. Saakos näin tehdä että veikkaa siis jo ennakkoon?
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Saa tehdä!

Mutta mitä on tapahtunut bozik? Maailma on sittenkin epäoikeudenmukainen... Vaan kyllähän minä sen jo tiesin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haistakaa paska koko valtiovalta.

Voi vittu, miksi pelaan omaa jengiä vaikka se on perussäännöistä tärkein ettei näin tehdä. Jeesus.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Niinpä niin.

Eipä ole häävisti alkanu tämä kisa meikäläisenkään osalta. Sinänsä se nyt ei hirveesti yllätä - sen verran oon vuosien saatossa Veikkauksellekin hävinnyt ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sami.to
Mutta mitä on tapahtunut bozik? Maailma on sittenkin epäoikeudenmukainen..
Ilves perkele, moinen mätä kissa menee ja ryssii himassa tasurin Ässien kanssa vain voittaakseen sitten jatkoajalla. Kelvoton sakki sanoisin, mutta nyt on sellainen veto kehissä, että se ei yksinkertaisesti voi mennä väärin.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Ilves kyllä taisi pilata muutaman pelaajan kupongin. Mutta en voi muuta kuin toivottaa onnea bozikin seuraavalle yritykselle napata yli 500Fyffeä. Herättäisikö se kenties Ryggenkin? Onkoha hän unohtanut koko pelin vaiko odottaa kunnes muut ovat tuhlanneet rahansa ja iskee sitten. Kunhan muistaa vain sen 12 peliä.

Mutta tätä "välitorstaita" viettäessä voittekin ihailla Pitkävetoliigan uutta upeaa logoa kotisivuilla.

Niin tämä tällainen välipäivä tuli tähän sen takia, koska luulin, että minulla ei ole aikaa seurata tätä niin usein, mutta näköjään onkin. Ja siksi lisäsinkin tuonne ensiviikon torstaille sen yhden kierroksen myös pelattavaksi. Nimittäin tuossa lokakuun puolivälissä saattaa käydä niin, että en pysty valvomaan peliä viikkoon joten pelejä oli lisättävä, että saatte pelit täyteen.

ONNEA VAAN TULEVILLE KIERROKSILLE. (Sitä tarvitsette, sillä yht. 16 peliä pelattu eikä ainuttakaan voittotositetta lunastettu.)

edit: Niin no eihän sitä nyt tarvitse välttämättä 12 peliä pelata jos suorittaa sen minimin 150F. Unohdin ihan.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pistin vahinogssa päivämääräksi torstain vaikka veikkasin perjantain pelejä...noh, tuskin menee kenenkään ilta pilalle tosta.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Ei millään pahalla goldenawe, mutta tuollainen monen pelin samalle kierrokselle sijoittaminen ei ole sallittua. Tämä on yritetty säännöissäkin selittää. Johtuen siitä, että saattaisi tulla sekaannuksia jos on paljon pelejä pelattu monella pelaajalla. Ja muutenkin.

Toivottavasti et nyt pahastunut ja voisit huomiseen kierrokseen mennessä tehdä selväksi, että minkä peleistä aiot jättää. Muuten kaikki pelisi hylätään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jahas...heh heh, olin lukevani säännöt pariin kertaan läpi mutta ei tainnut Afrikan maajoukkueessa arkkitehtiopiskelijoiden hopeaa voittaneelle allekirjoittaneelle suomi luonnistua luettuna. Korjaan asian.

"mjinä ei jymmarra!"
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
No nythän mä vitsin murjasin! Keksin hienosti tuohon Uutiset ja Säännöt sivulle uuden nimen. Uutiset ja Sää! No ei siitä sen enempää... Halusin vain ilmaista huolen aiheeni siitä ettei kukaan voita mitään. Tällä menolla tämä päätyy siihen, että jos kilpailijoilla olisi olleet pelirahoina vaikka omat €urot, niin Pitkävetoliiga tekisi varmaan plusmerkkisen tuloksen.

En väitä sitä, että itse olisin yhtään parempi, mutta kyllä nyt 22:sta pelatusta kupongista jonkun pitäisi voittaa. Väitänkin niin, että joku tai sanotaanko, että ehkä muutama nappaa isomman voittopotin ja sillä peli on selvä. Sitten enää ratkaisee kenellä niistä muutamista se oli isoin. Kun jollain on yhtäkkiä tilillä 300Fyffeä niin alkaa olla viimeisiä Fyffejä pelaavilla jo aika riskipeliä. Varsinkin jos kierrokset lähenevät jo loppuaan.

dii... Onnea vaan kaikille tasapuolisesti tuleville kierroksille.

EDIT: 100. Viestini
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska olen luonteeltani jalo, jaan tässä ilmaisen vinkin kilpakumppaneilleni. Huomisen eli tiistain kierroksella on hyvä luottaa kotivoittoihin. Pelaamalla kotijoukkueita voittajiksi Fyffen tulo on käytännössä varmaa. Niitä jotka eivät älyä tähän panostaa kiitän seurasta ja siirryn voittajien puolelle.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Samoilla linjoilla Bozikin kanssa. Saipan kerroin (3,85) melkein houkuttelis - mutta tein tässä periaatepäätöksen etten enää pelaa HIFK:in matseja tässä pelissä.

Mutta, huomenna rivi osuu ja reilu 400 fyffee ropsahtaa "tilille".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jahka Lukko hoitaa myös Ipan kotonaan napsahtaa tänne ensimmäinen voitto.

Yhtään en sorru sijoitteluun.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Huomio!

IFK4ever:llä on vedossaan virhe jota ei kuitenkaan enää muutella. Eli virhe on se, että 15F panokset eivät ole sallittuja. Mutta tällainen kuitenkin löytyy kupongista.

En rupea leikkimään millään sakoilla yms... Vaan annan asian olla ja toivon tarkkavaisuuttaa tästedes. Asian luonne olisi toisenlainen jos tästä olisi vielä voitto tullut. (Onneksi) näin ei käynyt, koska en olisi oikein osannut suhtautua tilanteeseen.


Iloisempi asia on se, että uskoisin näkeväni lauantaina ensimmäisen voiton. Sillä olen lähes varma, että goldenawe nappaa Lukko-Ilves pelin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Huomio!

Viestin lähetti sami.to
Iloisempi asia on se, että uskoisin näkeväni lauantaina ensimmäisen voiton. Sillä olen lähes varma, että goldenawe nappaa huomenna Lukko-Ilves pelin kiinni.
Se joka näin uskoo, ei ole koskaan pelannut pitkävetoa. Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Siis tietysti tarkoitin launtaita tuossa tilanteessa enkä huomista. Mutta tämähän ei ollut suora vastaus bozik:n viestiin vaan pieni korjaus... Pakkohan nyt jonkun on voittaa. Sitäpaitsi uskon myös, että tällä viikolla nähdään useampi voitonlunastus kuin yksi.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Re: Huomio!

Viestin lähetti sami.to
IFK4ever:llä on vedossaan virhe jota ei kuitenkaan enää muutella. Eli virhe on se, että 15F panokset eivät ole sallittuja. Mutta tällainen kuitenkin löytyy kupongista.

No niin, kannattaisi näköjään lukea säännöt uudelleen. Mutta asia on nyt jatkoa ajatellen huomioitu !
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
30.9 KLO 17.15

32 Ilves - Pelicans 1 2,00
33 Kärpät - HIFK 1 2,35
36 Jokerit - Blues 1 2,20
-----------------------------------------------------------------------
panos: 50 fyffeä 10.34 (mahd. voittopotti 515 fyffeä)

Pitipä repäistä ja lähtä yrittämään tuommoisella rivillä! Kerroin ei ole huima, mutta 50 fyffen panos tekisi siitä siis 515 fyffen voittopotin. Syteen taikka saveen, anti mennä!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Huomio!

Viestin lähetti bozik
Se joka näin uskoo, ei ole koskaan pelannut pitkävetoa. Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.

"Ensin mää ostan vaikka auton...käytettyä oon katellu jo jnkin aikaa...syystakki olis kans aika hyvä saada, sitä kattelin viime viikolla pariin otteeseen mutta oli silloin vielä turhan hintava..."
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Hyvä hyvä!

Viestin lähetti Markus91

30.9 KLO 17.15

32 Ilves - Pelicans 1 2,00
33 Kärpät - HIFK 1 2,35
36 Jokerit - Blues 1 2,20
----------------------------------------------------------------------------
panos: 50 fyffeä 10.34 (mahd. voittopotti 515 fyffeä)
[/B]

Sieltähän se tulla tupsahti. Kyllä sitä pitikin odottaa melkein 30 peliä. Tästä se varmaankin sitten lähtee muillakin kun on kaveri karannut neljänsadan fyffen karkumatkalle.



Viestin lähetti goldenawe

"Ensin mää ostan vaikka auton...käytettyä oon katellu jo jnkin aikaa...syystakki olis kans aika hyvä saada, sitä kattelin viime viikolla pariin otteeseen mutta oli silloin vielä turhan hintava..."

Minkälaista autoa olet goldenawe katellu? (Asiahan ei tietenkään minulle kuulu...)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nettiauto.fi-sivuilla oli Ford Taunuksen vanhoja Coupe-malleja...helwetin tyylikäitä ja yhdessäkin V6 messissä...autotallin tarvis kyllä laittamiseen ja siihen taitas tarvita enemmän kuin 5F panostusta...

Onnea markus91:lle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Huomio!

Viestin lähetti bozik
Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.
Väärässä olin, Lukko voitti vasta rankkareilla. Onnittelut Markus91:lle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös