Viestin lähetti IFK4ever
13. HIFK-Ässät 1 1,90
14. Ilves-Ässät 1 2,25
IFK4ever sulla taitaa olla pieni virhe tuossa veikkauksessa. Tuskimpa Ässät pelaa samana päivänä kahta peliä vieraissa? Vai... (vai onko vika minussa)
Viestin lähetti IFK4ever
13. HIFK-Ässät 1 1,90
14. Ilves-Ässät 1 2,25
Viestin lähetti sami.to
IFK4ever sulla taitaa olla pieni virhe tuossa veikkauksessa. Tuskimpa Ässät pelaa samana päivänä kahta peliä vieraissa? Vai... (vai onko vika minussa)
Ilves perkele, moinen mätä kissa menee ja ryssii himassa tasurin Ässien kanssa vain voittaakseen sitten jatkoajalla. Kelvoton sakki sanoisin, mutta nyt on sellainen veto kehissä, että se ei yksinkertaisesti voi mennä väärin.Viestin lähetti sami.to
Mutta mitä on tapahtunut bozik? Maailma on sittenkin epäoikeudenmukainen..
Se joka näin uskoo, ei ole koskaan pelannut pitkävetoa. Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.Viestin lähetti sami.to
Iloisempi asia on se, että uskoisin näkeväni lauantaina ensimmäisen voiton. Sillä olen lähes varma, että goldenawe nappaa huomenna Lukko-Ilves pelin kiinni.
Viestin lähetti sami.to
IFK4ever:llä on vedossaan virhe jota ei kuitenkaan enää muutella. Eli virhe on se, että 15F panokset eivät ole sallittuja. Mutta tällainen kuitenkin löytyy kupongista.
30.9 KLO 17.15
32 Ilves - Pelicans 1 2,00
33 Kärpät - HIFK 1 2,35
36 Jokerit - Blues 1 2,20
-----------------------------------------------------------------------
panos: 50 fyffeä 10.34 (mahd. voittopotti 515 fyffeä)
Viestin lähetti bozik
Se joka näin uskoo, ei ole koskaan pelannut pitkävetoa. Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.
Viestin lähetti Markus91
30.9 KLO 17.15
32 Ilves - Pelicans 1 2,00
33 Kärpät - HIFK 1 2,35
36 Jokerit - Blues 1 2,20
----------------------------------------------------------------------------
panos: 50 fyffeä 10.34 (mahd. voittopotti 515 fyffeä) [/B]
Viestin lähetti goldenawe
"Ensin mää ostan vaikka auton...käytettyä oon katellu jo jnkin aikaa...syystakki olis kans aika hyvä saada, sitä kattelin viime viikolla pariin otteeseen mutta oli silloin vielä turhan hintava..."
Väärässä olin, Lukko voitti vasta rankkareilla. Onnittelut Markus91:lle.Viestin lähetti bozik
Sorry goldenawe, toi on nyt se legendaarinen "vika matsi". Lukko voittaa - jatkoajalla.