Rakkaat lukijat ja yhteisömme kantavat voimat,
Kaikenlainen palaute on meille tärkeää, tietynlaiseen perehdymme varsin perusteellisesti, osan sitten ohitamme toisenlaisella reaktiolla. Mutta mitäpä luulette, kauanko Jatkoajassa on valot päällä ylipäätään, jos ryhdytään pistämään jengiä pihalle äänestysten pohjalta?
Itse pidän kritiikistä ja toivon koko toimituksen saavan sitä päivästä toiseen - kunhan se on perusteltua. Yhteen tekijäämme kohdistuva jatkuva huutelu sen sijaan muistuttaa mentaliteetiltaan lähinnä koulukiusaamista ja saa minut korkeintaan pyytämään Oinoselta lisää juttuja, varsinkin kun ne ovat suosittuja. Kiitos kuitenkin, että tämä keskustelu äänestyksen alla on pysynyt pääosin rakentavana, siitä voi olla jopa apua. Oinonen jatkaa, me jatkamme, yhdessä yritämme kehittyä paremmiksi ja suoriutua entistä eheämmin vaativasta tehtävästämme.
Kivaa, että itse otit henkilökohtaisesti kantaa. Kiitos.
Mutta, että oikein tämä kaikki saa haluamaan lisää juttuja häneltä? Haluatko, että jatkoaika on uskottava ja ammattitaidollinen verkkolehti vai tet harjoittelijoilla pyörivä naurunalainen verkkolehti? Kumpaa sinä itse tavallisena lukijana lukisit?
Kannattaa asian miettiä vaikka välillä siltä kantilta, että mitä jos kaikki jatkoajan toimittajat kirjoittaisivat samalla tavalla kuin Oinonen? Olisko laatu parempaa vai huonompaa?
Itse luen jonkin verran verkkolehden puolta (mikä ilmeisesti on nykyään harvinaista) ja itseäni ottaa kaaliin, jos vahingossa klikkaan johonkin kiinnostavaan juttuun ja teksti on pahempaa höpönlöpöä kuin täällä jonkun nimimerkin öyhötys klo 03.30 perjantai yöllä.