Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 007 425
  • 12 943

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos budjetti on tuota luokkaa niin eiköhän kiitotien paikkaa voida muuttaa tuonne Kohoniemen suuntaan... Tuskin maan ostaminen maksaa miljoonaa tai paria enempää.... mutta joo vähän on epärealistisen tuntuinen hanke omasta mielestäni
Kiitotien paikkaa ei ole suunnitelmissa muuttaa. Eli "Cessna-kentästä" tulee olemaan kyse.

HS: Mänttä-Vilppula haluaa 250 miljoonan euron rakennuspuiston ja kertoo löytäneensä ulkomaisen rahoittajan: ”Olemme terveesti epäilleet ja käyttäneet aikaa siihen, että saamme vastaukset”

"Tarkoituksena on myydä Mänttä-Vilppulan Sassin aluetta nimenomaan ulkomaisille ilmailun harrastajille."


Noille ilmailun harrastajillehan myydään ihan taatusti 250 miljoonalla mökkejä Mänttä-Vilppulasta.

Realismi, missä menet?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Il:n tuoreen jutun mukaan SaiPan pukukopissa on kierrätetty valmentajan siunauksella lappuja joihin pelaajiston oli tarkoitus nimetä ketkä joukkuetovereistaan kokevat tsemppareiksi, ratkaisupelaajiksi tai vaikkapa nyt syöviksi. Ihan ok viritys, mutta kannattaisi ehkä järjestää nuo ilmiantosessiot hieman vähemmän näkyvästi ettei vaan tiimspiritti ota osumaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Il:n tuoreen jutun mukaan SaiPan pukukopissa on kierrätetty valmentajan siunauksella lappuja joihin pelaajiston oli tarkoitus nimetä ketkä joukkuetovereistaan kokevat tsemppareiksi, ratkaisupelaajiksi tai vaikkapa nyt syöviksi. Ihan ok viritys, mutta kannattaisi ehkä järjestää nuo ilmiantosessiot hieman vähemmän näkyvästi ettei vaan tiimspiritti ota osumaa.

Mike Babcockia olisi voinut konsultoida siitä, miten tämä välttämätön toimenpide hoidetaan tyylikkäästi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Il:n tuoreen jutun mukaan SaiPan pukukopissa on kierrätetty valmentajan siunauksella lappuja joihin pelaajiston oli tarkoitus nimetä ketkä joukkuetovereistaan kokevat tsemppareiksi, ratkaisupelaajiksi tai vaikkapa nyt syöviksi. Ihan ok viritys, mutta kannattaisi ehkä järjestää nuo ilmiantosessiot hieman vähemmän näkyvästi ettei vaan tiimspiritti ota osumaa.
Valmentaja on miettinyt "What would Babcock do?" Yleensä ihan hyvä periaate.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mike Babcockia olisi voinut konsultoida siitä, miten tämä välttämätön toimenpide hoidetaan tyylikkäästi.
Valmentaja on miettinyt "What would Babcock do?" Yleensä ihan hyvä periaate.


En ollut siis ainoa jolle tuli Babcock mieleen.

Lehterä varmaan valmentaa ens kauden jossain Itävallassa pitkähkön kesäloman jälkeen, joka alkaa jo keväällä, tai talvella. Ai niin, ei Jori ei kun Tero mitenkään ollutkaan osallisena ja johtaa edestä vai miten se oli.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Espoolaisäitien leviäminen. Eiku siis espoolaisäitien populaation kasvaminen. Tai siis espoolaisäitien ideologian leviäminen.

No siis meni päin vittua avaukseni ja luultavasti vetelen aivan väärää ketjuakin ja vielä linkkaan johonkin arveluttavaan mediaan, espoolaisäitejä harmittavaan. Ja vielä todennäköisesti ikiomalla naisen nimellään kirjoitettuun kolumniin:


Minua hieman itkettää kirjoittaja "Annen" lapsuus. Oli se kovin surullista, epistä koko ihmisen alkutaival. Traumaa toisen perään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuota, @arvee miten espoolaisuus liittyy tuohon?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tuota, @arvee miten espoolaisuus liittyy tuohon?

Ns. koulutus, ystäväpiiri, yliäiteily, helikopterivanhemmus, miehen duunipaine.
Vanhempien hyvä koulutus, raha , helppo nuoruus eli hiihtoloma Alpeilla.

Kyllä Minä Tiedän-asenne.

Olen asunut Espoossa kymmenen vuotta, mutta siitä on aikaa. Ja senkin ajan vietin duunaripiireissä, mutta some kehittää uusia ihmisiä.

Lisään vielä, Solsidan on hyvä tv-sarja
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ns. koulutus, ystäväpiiri, yliäiteily, helikopterivanhemmus, miehen duunipaine.
Vanhempien hyvä koulutus, raha , helppo nuoruus eli hiihtoloma Alpeilla.

Kyllä Minä Tiedän-asenne.

Olen asunut Espoossa kymmenen vuotta, mutta siitä on aikaa. Ja senkin ajan vietin duunaripiireissä, mutta some kehittää uusia ihmisiä.

Lisään vielä, Solsidan on hyvä tv-sarja
Olen asunut Espoossa 15 vuotta, viihdyn. En tunnista tuota. No, en ole alkuperäinen, Stadista kun olen kotoisin.

solsidan on hyvä sarja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lisään vielä, Solsidan on hyvä tv-sarja
solsidan on hyvä sarja.


Niin on.

Mitä tulee aiheeseen niin minut valittiin joukkueeseen viimeistään ensimmäisenä ellen ollut itse valitsemassa, hiihtokilpailuissa olin toinen, juoksukilpailut voitin ja muutenkin olin aivan vitun hyvä, mutta elämä meni silti vähän niin ja näin. Ei haittaa. Osani valitsin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden seurakuntayhtymä lähetti kuolleelle mummolleni (ollut kuolleena kymmenisen vuotta) laskun hänen oman hautansa hoidosta. On se hienoa ettei edes kirkonkirjojen ylläpitäjä tiedä kuka on kuollut. No sattuuhan noita... Kuolleet nyt ei vaan ole kovin hanakoita maksamaan laskuja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Espoolaisäitien leviäminen. Eiku siis espoolaisäitien populaation kasvaminen. Tai siis espoolaisäitien ideologian leviäminen.

No siis meni päin vittua avaukseni ja luultavasti vetelen aivan väärää ketjuakin ja vielä linkkaan johonkin arveluttavaan mediaan, espoolaisäitejä harmittavaan. Ja vielä todennäköisesti ikiomalla naisen nimellään kirjoitettuun kolumniin:


Minua hieman itkettää kirjoittaja "Annen" lapsuus. Oli se kovin surullista, epistä koko ihmisen alkutaival. Traumaa toisen perään.
Mitä vittua? Mikä savolaiskunta? Mikä koulu? Mitkä espoolaisäidit? Mitkä helvetin hyväntahtoiset hiihtokisat? Mitä vittu oikeasti?
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Lahden seurakuntayhtymä lähetti kuolleelle mummolleni (ollut kuolleena kymmenisen vuotta) laskun hänen oman hautansa hoidosta. On se hienoa ettei edes kirkonkirjojen ylläpitäjä tiedä kuka on kuollut. No sattuuhan noita... Kuolleet nyt ei vaan ole kovin hanakoita maksamaan laskuja.
Voiko tuollaisen laskun muuten jättää maksamatta? Vai lankeaako se perillisille?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mitä vittua? Mikä savolaiskunta? Mikä koulu? Mitkä espoolaisäidit? Mitkä helvetin hyväntahtoiset hiihtokisat? Mitä vittu oikeasti?

Savolaiskuntaa en tiedä, mutta hyväntahtoisen hiihtokisan ja muutkin kisailut, yhdessä tekemisen idean tajuan.
Mutta yhä useampia 'espoolaisäitejä' (elitistisiä uberäitejä, näennäisymmärtäviä paremmintietäjiä, hiukkapilluja) maassamme musta tuntuu pääsevän vaikuttamaan, torpedoimaan yhteisöjä. Koska on heidät sellaisiksi ylimielisiksi kullannupuiksi kasvatettu.

Kympin tyttöjä koulun papereissa, höpötystaidossa myös ja varsinkin itseluottamuksen on äiti onnistunut vaalimaan:
Hienohelma Jessica-Rosalinan elämä on rakennettu joko Kauppakorkeaan tai Taideteolliseen korkeakouluun.
Hiihtokilpailu, turhan leikkimielinen varsinkaan, voisi särön Äidin muovaamaan Nukkeen tehdä.
Ja nämä Jessica-Rosalinat ovat näiden Caesar-Oscareiden ja Iiris-Hehkukäpy-Antarksisten Äityleitä.

Minulla on kansakoulun hiihtokilpailuista yksi lusikka, kuudes sija.
Olen aina ollut hyvä hiihtäjä.., koska en osaa uida. Ja olen kaljupäinen. Ja minulla pirun vahvat silmälasit.
Äitini on kuollut.
Ei mene arveella hyvin. Luultavasti palkintolusikkaakaan en löydä, mutta lähden etsimään.
Palataan astinlautaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voiko tuollaisen laskun muuten jättää maksamatta? Vai lankeaako se perillisille?
Itse olen vakaasti sitä mieltä että lasku on pätemätön. Edellinen haudanhoitosopimus loppui vuoden vaihteessa ja uutta ei ole tehty. Voi olla että kirjeessä on tieto että maksamalla laskun tekee myös sopimuksen haudanhoidosta. Edellisen sopimuksen oli tehnyt isäni Nastolan seurakunnan kanssa ja nyt yhtäkkiä Lahden seurakuntayhtymä kaivaa jostain esiin kuolleen mummoni tiedot. Vähän on mennyt jotain sekaisin kun Nastola liittyi Lahteen ja samalla Nastolan seurakunnan piti liittyä Lahden seurakuntayhtymään. Viidessä vuodessa haudanhoidon hinta oli muuten yli kaksinkertaistunut. No katsellaan nyt miten tässä isä etenee (äitini päättää?)... Tekeekö enää sopimusta tuolla hinnalla vai otetaanko hauta omaan hoitoon.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siellä on taas käytetty verorahoja ja resursseja helvetin tärkeän asian pohtimiseen ja päättämiseen. On se hyvä, että näitä epäkohtia aletaan muuttamaan. On tää jumalauta yks pumppu.

Onhan tuossa pointti. Jatkossa kun kaksi naista tahi kasi miestä saa samat vapaat kun heteroparisuhteissa. Näin ilmeisesti ei ole ollut. Ekalla lukemalla toki ihmettelin ihan samaa kuin sinä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuossa pointti. Jatkossa kun kaksi naista tahi kasi miestä saa samat vapaat kun heteroparisuhteissa. Näin ilmeisesti ei ole ollut. Ekalla lukemalla toki ihmettelin ihan samaa kuin sinä.
Toki toki, mutta eikö tätä ois voinut taas hoitaa vähän eri tavalla. Muodostaahan kaksi isääkin isyysvapaan. On tää vaan niin härskiä, kun tätä kieltä aletaan muuttamaan. Joko se muutos on tullut, ettei ole enää esiMIESTÄ, vaan jpku hemmetin esinahkahenkilö.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toki toki, mutta eikö tätä ois voinut taas hoitaa vähän eri tavalla. Muodostaahan kaksi isääkin isyysvapaan. On tää vaan niin härskiä, kun tätä kieltä aletaan muuttamaan. Joko se muutos on tullut, ettei ole enää esiMIESTÄ, vaan jpku hemmetin esinahkahenkilö.
Juu, tuosta ylikorrektiutta vaativasta kielenkäytöstä samaa mieltä.
Ehkä tuo laki on noin helpompi kirjoittaa, ei tarvitse puhua eri kombinaatioista joka kohdassa. Mene ja tiedä. Minä en.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Siellä on taas käytetty verorahoja ja resursseja helvetin tärkeän asian pohtimiseen ja päättämiseen. On se hyvä, että näitä epäkohtia aletaan muuttamaan. On tää jumalauta yks pumppu.
Lakitekstiä oltiin joka tapauksessa muuttamassa. Kuinka paljon veikkaat verorahoja ja resursseja kuluneen siihen, että siinä samalla sanat isä ja äiti korvattiin sanalla vanhempi?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tänään salilla oli nuori mies ilman paitaa treenaamassa. Verkkarit ja kengät sillä oli normaalisti, mutta paitaa ei. Lihaksikas ja melko rasvaton kroppa kylläkin, joten liekö ollut ihan tarkoitus vain leijua. Hupaisaa joka tapauksessa. Olisi ne lihat huomattu varmasti t-paidan tai ainakin topin alta, mutta nyt sitten pelattiin varman päälle. En ole varma, pitäisikö tuollaisesta olla huolissaan vai saisiko sille ihan vain nauraa. Ja juu, kroppansa oli parempi kuin mulla, mutta lopetan treenaamisen samantien, jos lihasmassan mukana nousee kusi noin vahvasti päähän. Jossain tapauksissa ymmärrän yläkroppa paljaana liikkeen tekemisen, mutta en perus kuntosalilla ihan perus pystypunnerrusten ja vipareiden aikana.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Poliisit-sarjan illan episodissa joku naisoletettu uhkasi ajaa rekan alle. Syynä niinkin suuri asia kuin se et lomamatkasta oli vissiin miehen kanssa tullut epäselvyyksiä... uhkasi miehelleen "vitsillä" tekevänsä moisen.

Voi vitun vatipää. Ja tietenkään tästä ei tullut mitään sakkoja...

Nistejä kaikki. Tai ainakin niillä on paljon huumeita jätevesissä. Siitä oli joku tutkimuskin jossain (joo, hyvin epämääräistä mutta niin nuo huumehommat on).
Tulee väkisinkin mieleen aina tämä biisi kun puhutaan Lahdesta ja huumausaineista, linkki youtubeen
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös