Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 008 391
  • 12 943

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
KD on tällä vihaisten miesten palstalla aika yleinen kirosana, enkä tiedä, pitäisikö itkeä vain nauraa tuolle kovin mustavalkoiselle suhtautumiselle. Ymmärrän vakaumuserot, mutta en sitä, että moniin varsin perusteltuihin pointteihin tarraudutaan ja niitä vastustetaan vain esittävän puolueen vuoksi. Huvittavaa oli seurata pressavaalien aikana, kuinka moni ilmeisen aidosti hämmästyi Essayahin osaamista ja fiksuutta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Usein tähän suhtautumiseen liittyy julkisuuteen annetut uskonnon ja poliittisen päätöksenteon yhdistävät lausunnot, näin syntyi oma mielikuvani Korholasta uskovaisena jeesustelijana.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Usein tähän suhtautumiseen liittyy julkisuuteen annetut uskonnon ja poliittisen päätöksenteon yhdistävät lausunnot, näin syntyi oma mielikuvani Korholasta uskovaisena jeesustelijana.
Ymmärrän kyllä tämän ja siitä aiheutuvat mielikuvat, mutta se on kuitenkin vain yksi puoli ihmistä ja politiikkoa. Vähän sama kuin monien vihreiden kohdalla toisenlaisen mielikuvan kanssa pelatessa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Rekisteröidyin eilen Futisforum2 foorumille ja kirjoitin päivän aikana kaksi viestiä, molemmat asiallisia jääkiekkoketjuun. Tänään kun kirjauduin, tuli ilmoitus että eiköhän kyseiselle palstalle kannattaisi rekisteröityä jalkapallon takia. Olisin kyllä heti tänään kirjoittanut jalkapallostakin, mutta ei voi mitään. Kaikenmaailman peukkutuoppihekottelijat sielä vilistää, mutta asiaa ei saa jääkiekosta kirjoittaa kahta viestiä. Haistakaa siis vittu pikkuvelisyndroomasta kärsivät pienikulli potkupalloilijat.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Rekisteröidyin eilen Futisforum2 foorumille ja kirjoitin päivän aikana kaksi viestiä, molemmat asiallisia jääkiekkoketjuun. Tänään kun kirjauduin, tuli ilmoitus että eiköhän kyseiselle palstalle kannattaisi rekisteröityä jalkapallon takia. Olisin kyllä heti tänään kirjoittanut jalkapallostakin, mutta ei voi mitään. Kaikenmaailman peukkutuoppihekottelijat sielä vilistää, mutta asiaa ei saa jääkiekosta kirjoittaa kahta viestiä. Haistakaa siis vittu pikkuvelisyndroomasta kärsivät pienikulli potkupalloilijat.

No nyt! :D :ylos: :tuoppi:

Katkeralle jääkendojanari-katkoaikalaiselle aina :alas:


-
Lisätään nyt vielä että saatan hakamussutella.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En tiedä, pitäiskö tässä tirauttaa pari kyyneltä myötähäpeästä vai nauraa päin naamaa näille, jotka tasaisin väliajoin yrittää laittaa vastakkainasettelua pystyyn jääkiekolle ja jalkapallolle....

Se on vaan edelleen kumma kun, fudisfanit hokee näitä kendo janari -mantrojaan ympäri maailmaa, mutta lätkäjätkät pysyy suhteellisen hiljaa. Alemmuudentunnetta? Ai niin, ei voi olla. Koska jalkapallo on kuningaslaji ja paljon suositumpi kun jääkiekko. Tarviiko sitä sitten joka tuutista toitottaa, saatana!

Totuus jääkiekosta

linkki vie youtuben videoon fudisjätkän itkupotkuraivareista
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En tiedä, pitäiskö tässä tirauttaa pari kyyneltä myötähäpeästä vai nauraa päin naamaa näille, jotka tasaisin väliajoin yrittää laittaa vastakkainasettelua pystyyn jääkiekolle ja jalkapallolle....

Se on vaan edelleen kumma kun, fudisfanit hokee näitä kendo janari -mantrojaan ympäri maailmaa, mutta lätkäjätkät pysyy suhteellisen hiljaa. Alemmuudentunnetta? Ai niin, ei voi olla. Koska jalkapallo on kuningaslaji ja paljon suositumpi kun jääkiekko. Tarviiko sitä sitten joka tuutista toitottaa, saatana!

Totuus jääkiekosta

linkki vie youtuben videoon fudisjätkän itkupotkuraivareista

En jaksanut katsoa minuuttia kauempaa, kun on pirun rasittavaa lukea tekstejä, mitkä on laitettu suoraan kuvien päälle. Mutta sitä piti sanomani, että kai tuo videon tehnyt herrasmies kuitenkin tiedostaa sen faktan, että jääkiekko on kuitenkin seuratumpi laji Suomessa, kuin jalkapallo? Ja että Suomi ei ole koskaan ollut missään miesten arvokisoissa jalkapallossa mukana?

Varmaan juuri se allemuudentunne on se, mikä saa ihmisen väittelemään tuosta. En muutenkaan ymmärrä tuota kilpailua, koska itse ainakin seuraan molempia lajeja, vaikkakin prosentit menevät n. 85-15 lätkän puolelle, mutta silti. Minulla ei ole mitään jalkapalloa tai jalkapalloilijoita vastaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika typerää väittää, että NHL:ään pääsisi jotenkin helpolla ja että lätkämestaruuden voittaisi jotenkin läpsyttelemällä. Suomalaisen on vaikea päästä esim. futiksessa tähdeksi puhumattakaan jostain arvokisamenestyksistä, mutta on aika turha verratakaan Suomea jalkapallossa maailman kärkeen. Jos Suomen lätkämenestystä verrataan johonkin, niin otetaan esimerkki sitten myös futiksen huipulta ja puhutaan samalla tavalla läpsyttelystä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En tiedä, pitäiskö tässä tirauttaa pari kyyneltä myötähäpeästä vai nauraa päin naamaa näille, jotka tasaisin väliajoin yrittää laittaa vastakkainasettelua pystyyn jääkiekolle ja jalkapallolle....

Päätit sitten tänkin ketjun pilata? Tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa sun tyhmyydelle.

Ainut paikka missä mä olen törmännyt lätkän ja futiksen vastakkainasetteluun on tämä palsta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päätit sitten tänkin ketjun pilata? Tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa sun tyhmyydelle.

Ainut paikka missä mä olen törmännyt lätkän ja futiksen vastakkainasetteluun on tämä palsta.

Minä olen nähnyt myös youtubessa videoita, joissa on lätkän ja futiksen vastakkainasettelua. Yleensä niissä väheksytään jääkiekon harrastajamääriä, verrataan mm. maahockeyn harrastajamääriin ja kutsutaan MM-kisojen osallistujamaita pubijoukkueiksi.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Porin ylpeys ja muun Suomen häpeä Olli Lindholm avautuu Ilta-Sanomissa kuinka hän ei pelkää missään niin kuin Helsingissä. Lindholm kertoo että häneltä on kyselty haluaako hän katsella urheilu-uutisia.

Linkki vie Ilta-Sanomien sivuille.
Olli Lindholm: - Ilta-Sanomat
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä olen nähnyt myös youtubessa videoita, joissa on lätkän ja futiksen vastakkainasettelua. Yleensä niissä väheksytään jääkiekon harrastajamääriä, verrataan mm. maahockeyn harrastajamääriin ja kutsutaan MM-kisojen osallistujamaita pubijoukkueiksi.

Jokainen tietysti tavallaan, mä kattelen juutuubista yleensä musiikkivideoita, joskus myös joitan standup-keikkoja.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainut paikka missä mä olen törmännyt lätkän ja futiksen vastakkainasetteluun on tämä palsta.
Kannattaa vilkaista FutisForumia, niin voi mieli muuttua. Tai siis nimenomaan ei kannata.

Itse seuraan molempia lajeja, joskin tuo nimim. Kummelin 85-15 -suhde on varmaan aika lähellä omaanikin. Futista tulisi varmasti katsottua enemmänkin, jos olisi yhtä laadukas paikka suomenkieliselle jalkapallokeskustelulle kuin Jatkoaika on jääkiekon puolella. FF2 on täysi vitsi, puolianalyyttistäkään keskustelua on edes turha aloittaa kun peukuttelijat ja muut onelinereiden viljelijät ovat käyttäjäryhmässä pääosassa. Hienoja lajeja molemmat, mutta futisforumistien alemmuuskompleksit sopivat tähän ketjuun kuin nenä K. Jalosen päähän. Onneksi Jatkoajan muu urheilu-osiosta löytyy ketju IFK:n jalkapallolle, joten jossain määrin laadukasta keskustelua pääsee siitäkin aiheesta lukemaan edes jossain. Huvittavaa, että pitää tulla lätkäfoorumeille asti futiskeskustelun perässä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kannattaa vilkaista FutisForumia, niin voi mieli muuttua. Tai siis nimenomaan ei kannata.
En ole paljon jaksanut, joskus jalkapallo-keskusteluja sieltä lueskellut ja siinä on pysytty asiassa. Vapaan keskustelun olen jättänyt ihan suosiolla väliin. Pointtina tuossa oli se, että ei mun kaverit, tutut, kukaan missään live-maailmassa harrasta tuota vastakkainasettelua. Täällä siihen törmää tasaisin väliajoin. Turhaa ja väsynyttä paskaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ainut paikka missä mä olen törmännyt lätkän ja futiksen vastakkainasetteluun on tämä palsta.

Minä taas olen siinä käsityksessä, että mihin tahansa internetissä kirjoittaa sanan jääkiekko, on siellä pian vastakkaisasettelua. Ja vastakkainasettelu on sellaista, jossa katsotaan tarpeelliseksi nostaa jalkapallo jääkiekon yläpuolelle ja korkealle.

Miksi muuten puhumme hyvää Maasta? Miksi pidämme Maata jotenkin hyvänä planeettana, vaikka esimerkiksi Jupiter on ihan vitun paljon isompi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös