Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 457
  • 12 976

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Villi huhu kertoo, että kaikkien stadilaiskyyppareiden kauhu, Arvuuttaja, on ilmoittautunut baarimestarikurssille.

Asiasta onnellisen tietämättömille kerrottakoon, että Arvuuttaja nimensä mukaisesti arvuuttelee henkilökunnalla ja muilla asiakkailla kaikenlaista, taukoamatta. Arvaa minkä cd:n mä ostin? Arvaa paljonko mun puku maksoi? Arvaa montaako olutta mä olen maistanut? Arvaa monellako panimolla mä olen käynyt?

Kuulemma jokioislainen, jokerivoittonsa aikaan juonut kaveri, tuo kaikkien taksikuskien lempilapsi, on lopettanu juomisen. Tämä vaan ihan huhuna jonka tänne ajattelin postata. Kun en tiedä pitäisikö tuolle itkeä vai nauraa. Se kun on sadas kerta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllä tässä kai täyttyy ketjun otsikon vaatimus:

HS: Pahamaineinen rikollisryhmä lähti Pähkinärinteestä.

Eli siis lähinnä tämä osio:

HS kirjoitti:
Kerhotilassa tapahtui kesällä kaksi paloittelumurhaa ja keväällä törkeä raiskaus.

HS kirjoitti:
Taloyhtiöltä ovat puuttuneet keinot ottaa osakehuoneisto hallintaan, sillä esimerkiksi järjestyshäiriöitä tai maksamattomia vastikkeita ei ole ollut.

Jep. Tottahan tuo kai tavallaan on, koska järjestyshäiriöt ovat kohdistuneet pääsääntöisesti paloiteltuihin ja raiskattuun. Eihän tässä sentään ole koko taloyhtiön yleistä viihtyvyyttä, mainetta tai muiden osakkeenomistajien asemaa vaarannettu, kuten olisi esimerkiksi liian kovan musiikin soittamisen kohdalla tapahtunut. Kuka nyt sellaisen bilekämpän naapuriin muuttaisi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep. Tottahan tuo kai tavallaan on, koska järjestyshäiriöt ovat kohdistuneet pääsääntöisesti paloiteltuihin ja raiskattuun. Eihän tässä sentään ole koko taloyhtiön yleistä viihtyvyyttä, mainetta tai muiden osakkeenomistajien asemaa vaarannettu, kuten olisi esimerkiksi liian kovan musiikin soittamisen kohdalla tapahtunut. Kuka nyt sellaisen bilekämpän naapuriin muuttaisi?

Kyllähän taloyhtiöllä keinot olisi ollut ottaa huoneisto hallintaan (rikollisjärjestö kuitenkin, eikä mitään harmaata thai-hierontaa), mutta ei varmaan hallitukselle ja isännöitsijällä kauheasti haluja tähän ollut. Ja asiasta päättävään yhtiökokoukseenkin olisi pitänyt ottaa luotiliivit mukaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
co-worker

Mulla on mahtava työkaveri! Itkee ja kiukuttelee kuin pikkukakara, kun on asiasta eri mieltä. Heti henkilökohtaisuuksiin jne. Tunteeko joku muu 45-vuotiasta lasta?

Kaikki eivät taida aikuistua koskaan.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Suomalainen pettää aina, pää ei kestä, mursumuurinen on paska yms. kommentit ja toki myös kommentoijat. Taidan nauraa.
Sama. Löytyi paljon helmiä eilen, kun suomalainen kiekkomies oli lukenut lehdestä, että hjk voi päästä eurooppaliigaan ja peli tulee tv:stä. Kun nämä kaverit olivat tunnin katsoneet ja "suomen" kannustamisen lopettaneet yhtä nopeasti kuin aloittivatkin, niin alkoi näppäimistöt laulamaan.

"en onneksi seuraa futista" - no nyt ihmeellisesti seurasi

"hieno tulos, junnuja ei mene jalkapallon puolelle, vaan kiekkoon" - jepjep

"unohdetaan potkupallot, kaikki seuraamaan kiekkoa nyt"
 

RDivis

Jäsen
"en onneksi seuraa futista" - no nyt ihmeellisesti seurasi

"hieno tulos, junnuja ei mene jalkapallon puolelle, vaan kiekkoon" - jepjep

"unohdetaan potkupallot, kaikki seuraamaan kiekkoa nyt"

Voi jeesus... Oikeasti nämä tälläiset kaverit ovat Suomen maassa myös niitä, jotka osaltaan auttavat ylläpitämään omituista jalkapallon ja jääkiekon vastakkain asettelua.

Toki vastakkain asettelijoita on suomalaisessa futisseurakunnassa myös. Ehkä jopa enemmän. En todellakaan tiedä itkeäkkö vai nauraa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikeasti osaa päättää olisiko minun pitänyt eilen itkeä vai nauraa. A) Kaveri luovutti jo tilanteessa 4-1. Sen jälkeen tulikin sitä "tää on niiin suomalaista, lähetään himaa, vaihdetaan kanavaa" settiä. Toisekseen heitettiin ennen peliä läppää, että tuossahan on Ruotsi-Suomi tilanne paitoja, kun katsoi. Toivottiin ettei käy MM-finaaleita, mutta mites kävikään.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki vastakkain asettelijoita on suomalaisessa futisseurakunnassa myös. Ehkä jopa enemmän. En todellakaan tiedä itkeäkkö vai nauraa.
Ihan vitusti enemmän, sen näkee esimerkiksi siinä, että ff2:lla kun mainitseekin sanan "jääkiekko" niin saa tuta "kendohomottelut" sun muut sen seittemänsataa kertaa.

Tämä taas ei vaikuta siihen millään lailla, että oli sitten futisfani joka vähättelee lätkää tai vice versa, niin vitun typeräähän se on. Kyllä minä ainakin toivon, että Suomi menestyy koripallon EM-kisoissa vaikka koripallo sinänsä ei kiinnosta minua pätkääkään. Tai jos ei menesty, niin en ainakaan mene ilkkumaan että "hähää taaskaan ei koripalloilijoilla pää kestänyt".
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Annoin lievästi pettää itseäni ostaessani maalivahdin kypärää salibandykentille. Ajoin kaupungin isompaan Prismaan, kun ajattelin, että Prismoista laajin valikoima lienee siellä. No, siellä oli jotain minun päähän sopimatonta materiaalia, ei kuuppa oikeasti hyvin mahtunut kypärän alle.

Sitten menin keskustaan yhteen urheiluliikkeeseen, ja sieltä näppärästi jäi hyvä kypärä matkaan. No, tänään menin käymään tuossa Prismoista lähemmässä mutta pienemmässä, ja huvikseni kurkkasin, mitä salibandyosastolla on tarjolla. Ja siellähän oli ... sama kypärä 20 € halvemmalla. Jäin miettimään, että onneksi sain alennusta siitä kypärästä, etten tullut maksaneeksi enempää ylihintaa.

Summa ei kaada edes minun budjettiani, mutta tasan 100 %:sella varmuudella se urheilutavaraliike on vaihtoehdoista jatkossa se viimeinen, vaikka palvelu oli kyllä hyvää, ja muuta jäi sieltä matkaan, mitä ei taas Prismasta löytänyt ihan oikeasti.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tässä tämän ihmisen moraalin ja etiikan näkee sekä sen, että miten taipuvainen ihminen on maalliselle omaisuudelle.

Minähän olin ihan hiilenä tuosta Aamulehden uutisoinnista ja tapauksesta Jon Cederberg, asiaa ei varmaankaan tartte enempää selvittää, löytyy monista ketjuista jo. Ja äsken sähköpostia lukiessani näin, että Aamulehdeltä on tullut tarjous, kun TOASin asunnossa asun, että saan 2kk:n Aamulehdet ilmaiseksi. Tiedonjanoisena nuorena menin retkuun ja nyt sitten olen Aamulehden tilaaja. Puolustuksekseni kuitenkin voin sanoa, etten maksanut tilauksesta euroakaan! En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun ihminen on näin heikko tarjousten edessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Summa ei kaada edes minun budjettiani, mutta tasan 100 %:sella varmuudella se urheilutavaraliike on vaihtoehdoista jatkossa se viimeinen, vaikka palvelu oli kyllä hyvää, ja muuta jäi sieltä matkaan, mitä ei taas Prismasta löytänyt ihan oikeasti.

No tuossahan tuo tulikin. Palvelu on hyvää urheilutavaraliikkeessä. Tätä arvostetaan mielestäni liian vähän nykyisin. Miten ihmeessä erikoisliikkeet voivat hinnoilla kilpailla isojen markettien valikoimille kun se kate otetaan juurikin suurista myyntieristä? Näinhän meillä putoaa pois hyvin palvelevat erikoisliikkeet ja paikalle rakennetaan lisää ostoskeskushelvettejä.

Palvelu toimi ja sellaista jäi mukaan mitä Prismasta ei saanut. Saitpa vielä kypärästä alennusta, joka oli lopputulokseltaan sama kuin tuolla Prismassa. Kuitenkin tuo urheiluliike on viimeinen vaihtoehtosi jatkossa. Ei ymmärrä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Palvelu toimi ja sellaista jäi mukaan mitä Prismasta ei saanut. Saitpa vielä kypärästä alennusta, joka oli lopputulokseltaan sama kuin tuolla Prismassa. Kuitenkin tuo urheiluliike on viimeinen vaihtoehtosi jatkossa. Ei ymmärrä.

Olisi voinut tietysti tarkentaa, että jos kerran tilaa paremman kypärävalikoiman kuin isompi kauppa toisella puolella kaupunkia, niin jatkossa käydään sieltä kurkkaamassa, millaista kypärää hyllyllä roikkuu. Joka tapauksessa vika on oma, kun ei käynyt valikoimaa tarkastamassa.

Toki varsinaisille urheiluliikkeille paikkansa on, mutta jos lähtöhinnoissa ero on jo liki 40 €, niin täsmälleen samasta tuotteesta se alkaa olla paljon.

Ymmärrän kyllä näkökulman, että palvelua harvoin arvostetaan, se ei kohdallani pidä paikkaansa. Esim. Tampereella totesin, että Kekäle ei ole edullisin, mutta sieltä sai lyhennykset (joita minun ruumiinrakenteella tulee aina niin hihaan kuin housuunkin) parhaimmillaan samana päivänä, maksan mielelläni palvelusta. Eikä tarvinnut katsella, kun myyjät viettivät taukoa keskenään, vaan asiakasta palveltiin.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Eduskunnassa ilmenevä seksuaalinen häirintä, joka muuten on millä tahansa työpaikalla ehdottomasti tuomittavaa käytöstä ja toimintaa, on määritelty nyt entistä tiukemmin.

Koskettelu, törkeiden ehdotusten tekeminen, härskien vitsien kerronta, vihjailevat eleet, kommentit, sähköpostiviestit sekä tekstarit ovat saaneet seurakseen myös katseet.

Ei ole helppoa parlamentissa työskentely.

HS.fi-sivujen uutinen seksuaalisesta häirinnästä eduskunnassa
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Koskettelu, törkeiden ehdotusten tekeminen, härskien vitsien kerronta, vihjailevat eleet, kommentit, sähköpostiviestit sekä tekstarit ovat saaneet seurakseen myös katseet.
Ai saatana mä saisin monoa eduskunnasta. Mä meinaan olen sen verran kova tuijottelemaan tuutteja että ei tulisi mitään. Ei sille vaan mitään voi, mutta tuutit ovat kiinnostava asia ja jos kerran ne asetetaan esille (vaikka useimmiten piilossa pysyvät) niin kyllä se katse niissä väkisin käy. Tunnen itseni epäkelvoksi kansanedustajakandidaatiksi ja tämä uutinen tappoi vielä alkamattoman poliittisen urani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ai saatana mä saisin monoa eduskunnasta. Mä meinaan olen sen verran kova tuijottelemaan tuutteja että ei tulisi mitään. Ei sille vaan mitään voi, mutta tuutit ovat kiinnostava asia ja jos kerran ne asetetaan esille (vaikka useimmiten piilossa pysyvät) niin kyllä se katse niissä väkisin käy. Tunnen itseni epäkelvoksi kansanedustajakandidaatiksi ja tämä uutinen tappoi vielä alkamattoman poliittisen urani.
Näin se on. Jos ei munkkeja mulkoile, on orastynkkynen tai janitoivola.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Uutinen on seksihäirintä mutta kolme vuotta sitten sitä oli 15 % ja nyt enää 6 %. Olisiko uutinen ollut se, että häirintä on eduskunnassa vähentynyt 60 %. Varmasti Jani Toivola on tilastoissa mukana ja häiriintynyt, ettei ole seksuaalisesti häiritty.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uutinen on seksihäirintä mutta kolme vuotta sitten sitä oli 15 % ja nyt enää 6 %. Olisiko uutinen ollut se, että häirintä on eduskunnassa vähentynyt 60 %. Varmasti Jani Toivola on tilastoissa mukana ja häiriintynyt, ettei ole seksuaalisesti häiritty.

Ketkäs kaikki kalapuikkoviiksisektorin miehet putosivat viimeksi? Yksikin vilkas kaveri voisi vastata tuota puuttuvaa yhdeksää prossaa :)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Niin tai steviewonder. Siinä tapauksessa pääse tunnustelemaan, tai sitten joutuu tyytymään kuvailutulkkaukseen.

-Näpit irti mun rinnoista!
-Hyst. Olen sokeaintulkki ja kerron vain Stevielle, että miltä näytät. Vai syrjitkö sokeita, häh?
- --
-Hei Stevie, nää on sellaiset...isot...

Että silleen...
 

d2uce

Jäsen

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olin hetki sitten aivan varma kuulleeni kaksi laukausta aivan kämppäni vierestä. Kesälomat loppuu, metsästyskausi alkaa, lauantai-ilta - joku sekopää on liikkeellä. Kirjaimellisesti konttasin kämpän lattialla harhaluodeilta välttyäkseni.

Huojennus oli merkittävä, kun etuoven aukaistessani läheisellä parkkipaikalla paukkuivat papatit ja tämän jälkeen joku valtava tykinlaukaus pamahti 50 metrin päässä valaisten taivaan. Sydän kerkesi kyllä vierailemaan kurkussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös