Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 128
  • 12 943

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ymmärrän kyllä näkökulmasi enemmän kuin hyvin.

Yrityspomo sekaantui alamaailmaan - Pidetty johtaja istuu nyt vuosien tuomiota | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Kuten yo. linkki osoittaa, ja itse satun tietämään, niin pahoin pelkään, että olemme nähneet nyt vasta jäävuorenhuipun.

Edit: Itse en vaan ymmärrä, mikä näitä tiettyjä ihmisiä kiehtoo näiden tiettyjen tyyppien kanssa "hengaamisessa". Jos henkivartijaa tarvitaan, niin osaavia kavereita löytyy varmasti myös työmarkkinoilta.

Eipä tuokaan juttu yllätä.

Kai se on vaan niin cool hengata pahojen poikien kanssa. Saa leikkiä pyssyillä ja kamaa on aina saatavilla. Kyllä mä eilen kattelin että ainakin hyvän näköstä tyttöä pyöri niiden kundien ympärillä, eikä se varmaan johdu siitä että tatuoitu naama on erityisen seksikäs.

Itse raflassa töissä olevana en jaksa ymmärtää, miksi ravintoloitsijat tekevät tuollaisen karhunpalveluksen itselleen ja päästävät/sallivat tuon porukan paikalla olon. Kyllähän ne varmaan rahaa käyttää, mutta on ne lieveilmiötkin sit oma lukunsa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse raflassa töissä olevana en jaksa ymmärtää, miksi ravintoloitsijat tekevät tuollaisen karhunpalveluksen itselleen ja päästävät/sallivat tuon porukan paikalla olon. Kyllähän ne varmaan rahaa käyttää, mutta on ne lieveilmiötkin sit oma lukunsa.
Jotenkin arvasin, että olet myös ravintoalalla ;) Sama täällä (opiskeluiden ohella).

Mutta kuten totesin, kun jonkiverran on itselläni hajua tuosta kuviosta, niin tämä viime öinen hässäkkä pistää monia päitä vadille varmasti. Itse olen myös monesti törmännyt duunissa olessani näihin eri laitapuolen kulkijoihin, ja itselläni ei ole ollut ongelmia (Kop Kop). Mutta jokaisiin porukkoihin mahtuu näitä vähemmän fiksuja kavereita...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Toivottavasti. Mä henkilökohtaisesti en pidä siitä, että mut kutsutaan jonnekin VIPpiin, ja saan kunnian viettää ilta kamapäisten rikollisten seurassa. Jos ne on oikeasti tän kaupungin kermaa, niin mä en halua ainakaan olla sit sitä.

Kaikki Seduloiden "VIP-alueet" ovat täysiä vitsejä, sinne pääsee lähes kuka tahansa joka ostaa jonkun 5€ Seppo-kortin tai muuten vaan käy vähän useammin ko. paikoissa.

Seduloiden VIP-systeemi toimi ainostaan 51:n Privessä johon oli siis oma avain, maksoi muistaakseni 600€ vuosi. Tosin rahallahan senkin sai eli ei mikään oikea VIP. Kaivohuoneellakin se toimi vähän aikaa aina kesäisin (harmi että Seppo ryssi Kaivonkin totaalisesti).

Teatterissa on tällä hetkellä ainoa oikea VIP-mesta eikä noiden Seduloiden leikkivipeissä pyöri kuin jotkut BB-tähdet ja muut D-listan starat.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Teatterissa on tällä hetkellä ainoa oikea VIP-mesta eikä noiden Seduloiden leikkivipeissä pyöri kuin jotkut BB-tähdet ja muut D-listan starat.

Teatterin VIP on tylsä paikka, samoin VIPin VIPpi. Paitsi jos paska musiikki ja kaatuileva Leppilampi vastaa käsitystä laadukkaasta illanvietosta.

Mietin tässä tovin, pitäisikö itkeä vai nauraa sille, että jotkut idiootit edelleen jaksavat vastailla nimimerkille HIFK. Vaan taidan tyytyä käyttämään ignore-toimintoa...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Teatterissa on tällä hetkellä ainoa oikea VIP-mesta eikä noiden Seduloiden leikkivipeissä pyöri kuin jotkut BB-tähdet ja muut D-listan starat.
Näin on, ja sen lisäksi Bläk on tietenkin toinen suhtkoht VIP-mesta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Näin on, ja sen lisäksi Bläk on tietenkin toinen suhtkoht VIP-mesta.

Omien kokemuksien mukaan ei ole kovinkaan VIP eli aika helposti tuntuu pääsevän sisään.

Paikkahan on aika tylsä muuten, baaritiski on hitaampi kuin evoluutio ja moukkamaisesti lonkerokin tarjoillaan Alkon pulloista (0.33L, 8€).
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Teatterin VIP on tylsä paikka, samoin VIPin VIPpi. Paitsi jos paska musiikki ja kaatuileva Leppilampi vastaa käsitystä laadukkaasta illanvietosta.

Mikä on Teatterin VIPin VIPpi?

Onhan sielläkin tosiaan satunnaisia urpoja mutta aivan eri määriä kuin Seduloiden "vipeissä".
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mikä on Teatterin VIPin VIPpi?

Joskus noin sata vuotta sitten VIPistä saattoi päästä vielä VIPin VIPpiin, joka oli silloin se yläkerran terassi. En tiedä, onko käytössä enää, tai onko ollut enää moneen vuoteen. Ei ollut mun paikka, joten ei ole ollut tarvetta tietääkään.

Onhan sielläkin tosiaan satunnaisia urpoja mutta aivan eri määriä kuin Seduloiden "vipeissä".

Tähän en osaa kommentoida, kun en käytä Herra Koskisen palveluja.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Exä on vissiin kääntynyt miehensä uskoon ja kuuluu Facebookissa ryhmään Muslim Sisters Unite.

Kaikkihan on mahdollista, mutta neito oli suhteellisen ateisti kun me olimme yhdessä ja oman arvonsa tunteva tyttö.

Aikamoista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Exä on vissiin kääntynyt miehensä uskoon ja kuuluu Facebookissa ryhmään Muslim Sisters Unite.

Kaikkihan on mahdollista, mutta neito oli suhteellisen ateisti kun me olimme yhdessä ja oman arvonsa tunteva tyttö.

Aikamoista.

Jos tää on sellainen "Kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanhua"- tilanne? Rakkaushan on tunnetusti sokea. Varmaan elämä helpottuu, kun yhteiset arvot ja molempien roolit täysin selvät. Mikäs siinä, jos kokee sen itselleen juuri sopivimmaksi. Itse en moiseen kykenisi.

Minen tiiä, pitäiskö itkeä vai nauraa, millaiseen solomuun olen keskenäni joutunut. Enimmäkseen olen itkenyt, mutta nyt alakaa jo pikkuhiljaa naurattaa. Se on ainoastaan hyvä juttu.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos tää on sellainen "Kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanhua"- tilanne? Rakkaushan on tunnetusti sokea. Varmaan elämä helpottuu, kun yhteiset arvot ja molempien roolit täysin selvät. Mikäs siinä, jos kokee sen itselleen juuri sopivimmaksi. Itse en moiseen kykenisi.

Pahaa pelkään, että sydän on vienyt ja nyt sitten omista arvoista luovutaan rakkauden tähden.

No hyvää jatkoa kuitenkin sinne ja sulle BOL.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Facebookin "Pissa på ifk" -sivu... Muutaman minuutin lukemisen jälkeen tuli kyllä aika mitä vittua -fiilis. Ymmärrän tuollaisen "homot!!11 vittu me vihataan teitä, hurrit!1" -paskan joltain 10v. kersalta, joka noita nerokkaita tuotoksiaan jakaa ikätovereidensa kesken jossain YouTube-videon kommenteissa. Mutta näistä huomattava osa oli ihan aikuisia ihmisiä, ei saatana. Ihmisten tyhmyys on rajatonta. Ja samanlaista paskasakkia löytyy toki omastakin leiristä, ei siinä mitään.

Sellainen oikeanlainen viha/rakkaus kuuluu toki urheiluun, eihän muuten koko touhu mitään tunteita herättäisikään. Mutta tämä on jotain ihan muuta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Facebookin "Pissa på ifk" -sivu...

Juu. Noita sivuja/ryhmiä on vieläpä todella monta. Pissa på Jokeritkin-sivu löytyi.

Muutenkin noi useat ryhmät ja niissä olevat kommentit aiheuttavat myötähäpeää jopa enemmän kuin jonkun Iltalehden uutisen kommentit.

Onneksi meillä Jatkoajassa on kaikki suunnilleen hyvin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Facebookin "Pissa på ifk" -sivu...
Paras kommentti oli - "Mikä vitun granlund ? Repikää siitä kaikki Jullit -> Jokereiden Teemu Pulkkinen on valittu Sm-liigakauden 2010-2011 vuoden tulokkaaksi =)".

Kukas valittiin 2009-2010 vuoden tulokkaaksi? Niinpä.

Joillekin toisen joukkueen vihaaminen näyttää olevan suurempi asia kuin oman joukkueen kannattaminen. Se pistää itkemään ja nauramaan.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Se pistää itkemään ja nauramaan.

Tuon yhden "Pissa på IFK" -ryhmään kuuluvan henkilön profiilikuva ja tekstit ovat yhdistelmänä aika itkeäkövainauraako-kamaa. Profiilikuvana on siis Mikael Granlund puremassa MM-kultamitalia ja tekstinä mm. "hifk fanit on niin säälitäviä et huhuu". Tai sitten menin vain trolliin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Facebookin toisten joukkueiden viharyhmät on ylipäätänsä aika turhia, ei siinä etteikö allekirjoittaneellakin olisi jonkinlaisia vihantunteita Kärppiä/HIFK:ta kohtaan, mutta rajansa kaikella.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Aamulla nauratti, kun hoitsu totesi, että "lähe meneen kun vielä ehdit!" Sitten alkoi itkettämään, kun tajusin, että pitää vetää niskaan ne samat kamat, jotka oli päällä eilen, kun ruumiinlämpö putosi 3,5 astetta... Onneksi ne oli jo kuivat.

nimim. Menin vaan käymään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näemmä tuo modeketjukin on saanut oman hifk:nsa. Joo, en minäkään tykkää kaikista täällä, mutta hieman alkaa tulla otsikon mukaiset tunnelmat tuota kitinää lukiessa. Ja uuh, mitä kielikuvia:

väittelijänä pelkkä haiseva, hikinen villasukka!

Jalkaa polkeva pikkunulikka, joka kimpaantuu heti jäädessään väittelyssä kakkoseksi perusteettomilla kommenteillaan

Tulee ihan omat ajat Putkinotkon päiväkodissa mieleen. "Sie oot just semmonen haiseva, hikinen villasukka. Mie en leiki siun kanssa.".

Noh, kukin tavallaan. Ei siinä.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Katos, huomasin kanssa myöhemmin. Missä San Marinon fanit?

Siellähän ne ovat nurmella kaikki 11 San Marinon fania ja kansalaista. Muutama hang around -jäsen lisäksi vaihtopenkillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös