Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 939
  • 12 976
Mukavaa 20v syntymäpäivää yksinäisyyden kanssa painivalle ihmiselle. Ihan tavallinen päivä, ei tunnu yhtään erilaiselta. Paska päivä on kohta ohi. "Mitäs teit silloin kun täytit 20v?" "En mitään..." :D Vituttaa kyllä sekin, kun kaikki "kaverit" tulee facebookissa onnittelemaan tällaisena päivänä, mutta eivät sitten koskaan vaivaudu ottamaan yhteyttä ihan tavallisena päivänä. Ihme porukkaa. Suksikaa kuuseen, ns. kaverit!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mukavaa 20v syntymäpäivää yksinäisyyden kanssa painivalle ihmiselle. Ihan tavallinen päivä, ei tunnu yhtään erilaiselta. Paska päivä on kohta ohi. "Mitäs teit silloin kun täytit 20v?" "En mitään..." :D Vituttaa kyllä sekin, kun kaikki "kaverit" tulee facebookissa onnittelemaan tällaisena päivänä, mutta eivät sitten koskaan vaivaudu ottamaan yhteyttä ihan tavallisena päivänä. Ihme porukkaa. Suksikaa kuuseen, ns. kaverit!

"Mitäs teit silloin kun täytit 20v?" Pitäiskös tuollainen sitten muka muistaa? Varmaan olin pikku tihneessä jossain. Päivä muitten joukossa. Yksinäisyys on toki perseestä, mutta sen torjumiseen löytyy konsteja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Mitäs teit silloin kun täytit 20v?" Pitäiskös tuollainen sitten muka muistaa? Varmaan olin pikku tihneessä jossain. Päivä muitten joukossa. Yksinäisyys on toki perseestä, mutta sen torjumiseen löytyy konsteja.

Muistathan sitten kertoa meille, kun täytät sen 20v? Onko se nyt kolmen vuoden päästä? Hiihii...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Mitäs teit silloin kun täytit 20v?"

Ei kyllä ole hajuakaan, tosin siitä on jonkin verran aikaa.
20-vuotispäivieni jälkeen olen ollut naimisissa ja avoliitossa noin neljännesvuosisadan, saanut pari lasta, tehnyt vallan mainioita töitä parillakin eri alalla, solminut hurmaavia ihmissuhteita, elänyt ihmisen elämää. En totta puhen muista mitä tein 30-, 40- tai 50-vuotispäivinänikään... Elämäni kohokohdat ovat tulleet ja menneet kalenterista piittaamatta :)

Sen sijaan tänään huusin ääneni käheäksi hallilla. Se oli mahtavaa! Jos olisin tiennyt synttäreistäsi, olisin varmaan huutanut myös 'onnellista syntymäpäivää, Jomppa Koo!' Ja ihan todella toivonut sitä.
t. täti
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei meikäläinenkään muista 20v synttäreitä. Tänä kesänä tulee siitä kuluneeksi kymmenen vuotta. Varmaankin joskus noin 13 -vuotiaana lopetin ne sellaiset, tosin silloin kun täytin 18, mutsi kutsui pari sukulaista kylään. Mutta sen jälkeen en ole synttäreitä sen kummemmin vietellyt. Ehkei ole ihan mun tyylistä olla huomion keskipisteenä tai vastaanottaa lahjoja, tai jotakin. Ens kesänä täytän 30. Nyt vasta hoksasin että sehän on tasaluku. Pitäisköhän sitä ostaa tonttulakki ja vappuhuiska, mä kun muutenkin ryyppään joka toinen päivä ja ihan ilman syytä..
 
No jotain hauskaa te kuitenkin keksitte sinä päivänä, toisin kuin minun kaltainen luuseri, joka ei keksinyt sinä päivänä yhtään mitään järkevää. Onhan se kuitenkin tasaluku tuo 20. Tässä se kavereiden puute näkyi nyt karulla tavalla. Kun niitä ei ole, niin ei niitä ideoita silloin synny yhtään mitenkään. Päivän kohokohta oli että kuinka moni onnittelee minua facebookissa, jossa olen jumittanut koko päivän. Ihme, että yli 20 vaivautui kirjoittamaan. Kyllä siellä kirjoitellaan tällaisena päivänä, mutta muuten ei vaivauduta kyselemään koskaan mitään, kun on ihan tavallinen päivä. Pitäisi poistaa koko paska, kun se aiheuttaa vain pahaa mieltä. Kyllä minulla kuitenkin yksi hyvä idea syntyi tyhmästä päästä. Eli 20 vuotta - 20 kaljaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No jotain hauskaa te kuitenkin keksitte sinä päivänä, toisin kuin minun kaltainen luuseri, joka ei keksinyt sinä päivänä yhtään mitään järkevää. Onhan se kuitenkin tasaluku tuo 20. Tässä se kavereiden puute näkyi nyt karulla tavalla. Kun niitä ei ole, niin ei niitä ideoita silloin synny yhtään mitenkään. Päivän kohokohta oli että kuinka moni onnittelee minua facebookissa, jossa olen jumittanut koko päivän. Ihme, että yli 20 vaivautui kirjoittamaan. Kyllä siellä kirjoitellaan tällaisena päivänä, mutta muuten ei vaivauduta kyselemään koskaan mitään, kun on ihan tavallinen päivä. Pitäisi poistaa koko paska, kun se aiheuttaa vain pahaa mieltä. Kyllä minulla kuitenkin yksi hyvä idea syntyi tyhmästä päästä. Eli 20 vuotta - 20 kaljaa.

Silloin, kun minä täytin 20 ei ollut facebookkia eikä internettiä. Siitä on nyt 24 vuotta aikaa.
Silloin saatana pelattiin pihalla lätkää ja futista sekä jossain kerhohuoneessa pingistä.
Siltikään en muista mitä tein 20v synttäreillä.
30v muistan missä olin, mutta muuten illan kulku on vähän hämärän rajamailla.
40v pidin bileet ja koitin olla 20v tai jotain.

Pointti on se, että menkää ja harrastakaa ja hankkikaa kavereita ja unohtakaa tietokone.
Minä en enää tietokonetta unohda, mikä on aika surullista, sillä se tappaa niin monta asiaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mut sen mä muistan mitä tein millenniumina. Himassa skrabasin pebaa.

Kenen?

Milleniumina kaveri itki mun olkapäätä vasten, kun oli niin yksinäinen ja mulla oli nainen. Nyt sillä on vaimo ja lapsi ja mulla ei sitäkään naista, joka oli silloin.
Nauran itselleni.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Et sinä täysin luuseri ole, kun osaat kuitenkin vinkua yhtenään täällä palstalla siitä, miten sinulla ei ole kavereita ja mitään muutakaan.

Lopeta nyt vittu tuo ruikutus ja tee asialle jotain. Jos et tee, niin älä enää koskaan hae sääliä tältä keskustelupalstalta.

Aivan helvetin säälittävää touhua. Eipä tämäkään tietenkään herätä sinua, kun tarkoitus on vain provosoida. Mutta vain sen verran vähän, ettei lennä pihalle.

Tai ole tekemättä mitään, mutta lopeta silti tuo valitus.

Itkenkö vai nauranko, naureskelun puolelle menee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No jotain hauskaa te kuitenkin keksitte sinä päivänä, toisin kuin minun kaltainen luuseri, joka ei keksinyt sinä päivänä yhtään mitään järkevää.

Pitkällisen miettimisen jälkeen muistui mieleen: vedin lärvit parin kaverin ja sittemmin entiseksi muuttuneen poikaystävän - silloisen kaverin - kanssa, kun silloinen poikaystävä oli taas jossain pettämässä. Oi noita aikoja ja nuoruuden järjen köyhyyttä.

Jokainen meistä viettää keskimäärin 79 kertaa syntymäpäivää. Ei sen pitäisi maailmaa kaataa, jos joku niistä ei mene ihan putkeen. Sitä paitsi, meillä on keskimäärin vajaat 30 000 mahdollisuutta viettää hieno päivä. Kyllä joku niistä natsaa. Ja silloin sillä ei ole mitään väliä, onko sattunut syntymään samana päivänä eli ei.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No jotain hauskaa te kuitenkin keksitte sinä päivänä, toisin kuin minun kaltainen luuseri, joka ei keksinyt sinä päivänä yhtään mitään järkevää.

Mä olin maastopuku päällä jossain metsässä ryömimässä kun täytin kakskymmentä. Oli ihan uskomattoman upeeta, enpäs oliskaan halunnut olla yksin kotona juomassa kaljaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mä olin maastopuku päällä jossain metsässä ryömimässä kun täytin kakskymmentä. Oli ihan uskomattoman upeeta, enpäs oliskaan halunnut olla yksin kotona juomassa kaljaa.

Pitipäs oikein kelata, Niinisalossa tuli tosiaan oltua telttailemassa pari viikkoa ja synttärit oli loppupuolella. Kossupullonkin olin hankkinut, mutta jäi avaamatta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Armeijassa olin ja näemmä viikonpäivä oli sunnuntai, joten liekö meikäläinen sitten kuitenkin ollut lomilla sen viikonlopun. 15 vuotta siitäkin on. :) "Jo vanha on mies.."
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jotain hauskaa te kuitenkin keksitte sinä päivänä, toisin kuin minun kaltainen luuseri, joka ei keksinyt sinä päivänä yhtään mitään järkevää. Onhan se kuitenkin tasaluku tuo 20.

Joo, Suomi pelas Kanadaa vastaan puolivälieräottelun Saksan MM-kisoissa, ja kuuntelin sitä jostain vitun paikallisradiosta kun niitä matseja ei telkkarissa näytetty lainkaan. Kanada käveli Suomen yli 5-1, ja taisin heittää radion seinään. Sitten nukuin tuon painajaisen pois.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
No voihan vinetto...

Tällaista shaibaa sitten Ev.lut. kirkkoon liittyvät liittyvät järjestöt julkaisevat. Nuorille.

Älä alistu! -- Nuorten mediakampanja.

"–Jos joku murhaaja pystyy tekemään parannuksen, niin miksei homokin, kysyy biseksuaalisuudestaan luopunut nuori tyttö kristillisten nuortenjärjestöjen tänään julkistetun Älä alistu -kampanjan videolla."

"Homous - SE tarttuu!"-kampanjaa odotellessa.
 

axe

Jäsen
Sytkäri - Evoluutio tieteen suuri harha-askel

En todellakaan tiedä pitäisikö tätä katsoessa itkeä vai nauraa. Mitään uskovaisia tai uskomista vastaan, mutta hetkinen...

- Linkki vie TV7 sivustolle, josta aukeaa videolinkki melko mielenkiintoiseen videoon. -

On kyllä aivan huikeaa matskua. Tyttökin tuntuu pohtineen asioita varsin perusteellisesti, joten eihän meille jää mitään epäselvää. Todisteet on olemassa. Miksi ihmeessä nää asiat olisi edes laitettu Raamattuun, jos se ei olisi kirjaimellisesti totta? Niin ja jos Jumalaa ei olisi olemassa, kuka sen Raamatun sitten kirjoitti? Think about that one. Think about it.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jännittää illan ottelu ihan vitusti. Ihan järkyttävästi. En muista koska näin on ollu viimeksi - no eipä ihme Lukon menestyshistorian tuntien.

Lennän tänään Göteborgiin. Lento lähtee klo aikataulun mukaan klo 18.15, ja on perillä ilmeisesti joskus kahdeksan aikaan. Saattaa olla aika pitkä ja tuskallinen kaksi erää. Eihän tänään ole tullut yhtään mitään mistään, väsyttää, vituttaa, itkettää, naurattaa ja masentaa samaan aikaan. Koko ajan tekisi mielä alkaa tupakoimaan.

Illalla otan pienet tumut, iloon tai suruun. Onneksi matkakumppanina on työkaveri joka ei piittaa jääkiekosta pätkääkään, tasoittaa vähän. Kävi miten kävi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tuo ei vielä riitä vakuuttamaan evoluutioteorian valheellisuudesta, niin Chuck Misslerin pähkinävoitutkimuksen jälkeen luulisi kaikkein kovimman linjan ateistienkin kääntötakkien suhisevan.

Linkki YouTubeen.

Todella, veret seisauttava johtopäätös, "koko maailman ruokateollisuus nojaa siihen faktaan, että evoluutiota ei ole" ja kaikki tämä siksi, että maapähkinävoista ei ikinä löydy uutta elämää.

Veikkaanpa, että maapähkinävoissa on varmaankin oikeasti ihan helvetisti elämää, joskus jotain mutaatioitakin, mutta sivuutetaan se nyt ikävänä faktana tässä kohtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös