Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 841
  • 12 976

Heh.. ja sehän se vasta naurattaakin, kun päivität nuo laitteet ensin taas reilulla parilla tonnilla vain huomataksesi vuoden päästä, ettei laitteet osanneetkaan syödä conax-kortin tunnistettavuutta, jotta se voitaisiin naittaa laitteen kanssa yksiin. Taaskaan ei näkyneet kanavat. Senpä jälkeen nopeimmat ehtivät päivittää jälleen laitteensa, kun joku viisas toteaa otetun harha-askeleen ja siirrytään takaisin vanhaan.. tai ehkäpä taas kokonaan aivan uuteen :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No nyt olen kyllä aika pihalla, mutta kyllä enemmän kääntyy naurun puolelle. Toissapäivänä ajettiin yhden liikenneympyrän ohi ja siinä oli joku pinkkipaitamuotihomo kaatunut isin sponssaamalla kevarilla ja kevari oli liukunut rotvallia päin ja mennyt pillun päreiksi. Isi varmasti tykkää.
No eilen mentiin taas siitä ohi ja tällä kertaa siinä oli mennyt mopoauto katon kautta ympäri. Miten voi saada mopoauton n. 50km/h:n vauhdissa katolleen??
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
No eilen mentiin taas siitä ohi ja tällä kertaa siinä oli mennyt mopoauto katon kautta ympäri. Miten voi saada mopoauton n. 50km/h:n vauhdissa katolleen??
Joku pikiteiden jarkkoruutu on toteuttanut vanhaa kunnon "hiillosta mopoauto virheeseen" -mantraa oikein mallikkaasti.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miten voi saada mopoauton n. 50km/h:n vauhdissa katolleen??

Eräs paikallinen ajaa tollasella mopoautolla keskellä meilläpäin ruuhkaksi sanottua aikaa muun liikenteen seassa. Monia juttuja olen hänen ajoistaan kuullut ja monia taitosuorituksia olen ihan paikan päällä todistanutkin. En pidä mitenkään mahdottomana tuollaista katolleen ajoa. On kyseinen mopoauto kerran ollut paikallisen baarin terassillakin (kun meni vähän pitkäksi), eikä siihen puuttunut baarin henkilökunta eikä edes poliisi. Hieman vähempiosaisella/liikuntarajoitteisella on oikeus ajaa tollasta mopoautoa, vaikka esim. kävely ja muut normaalitoiminnat ei onnistuisikaan. Ihmettelen Suomen lakia, miten tuo on mahdollista. Jos ei muu homma pelitä, niin annetaan hälle mopo..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eräs paikallinen ajaa tollasella mopoautolla keskellä meilläpäin ruuhkaksi sanottua aikaa muun liikenteen seassa. Monia juttuja olen hänen ajoistaan kuullut ja monia taitosuorituksia olen ihan paikan päällä todistanutkin. En pidä mitenkään mahdottomana tuollaista katolleen ajoa. On kyseinen mopoauto kerran ollut paikallisen baarin terassillakin (kun meni vähän pitkäksi), eikä siihen puuttunut baarin henkilökunta eikä edes poliisi. Hieman vähempiosaisella/liikuntarajoitteisella on oikeus ajaa tollasta mopoautoa, vaikka esim. kävely ja muut normaalitoiminnat ei onnistuisikaan. Ihmettelen Suomen lakia, miten tuo on mahdollista. Jos ei muu homma pelitä, niin annetaan hälle mopo..

Sittenhän on (ainakin pohjanmaalla) myös näitä teinejä joille isi on ostanut mopon sijasta mopoauton ja näillä tuunatuilla mopoautoilla ajetaan sitten kuin hullut joten ei ole mikään ihme jos välillä lapasesta lipeää. Joskus näin tällaisella vanhemmalla kolmipyöräisellä mopoautolla aika huikeita ajosuorituksia kun pojat ajoivat vähän liian kovaa risteykseen ja kaatuminen oli enemmän kuin lähellä. Näistä nelipyöräisistä en tiedä ovatko miten paljon vakaampia mutta voisin kuvitella että ei ole konsti eikä mikään saada tuollaista kotteroa nurin 50 km/h:n vauhdista.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Koko mopoautoilu on yhtä itkeä/nauraa-osastoa. Suoraan sanottuna se touhu tulisi kieltää lailla, mutta ei kai nyt sentään sellaiseen mennä. Ei sillä, etteikö olisi mopoa turvallisempi onnettomuustilanteissa, mutta mopo pystyy kuitenkin ajamaan sitä omaa hitaampaa vauhtiaan tien laidassa turvallisesti, mopoauto pääsee legendaariseen "onpa kauhea ruuhka, mutta onneksi ehdin ensin"-tunnelmaan.

Toki vaaratilanteita sitten syntyy myös tyhmistä ohituksista, se ei suoraan ole mopoauton syy, mutta osittain kuitenkin. Mopo on mopo ja auto on auto, kaksi eri asiaa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Alpon avautumiset alkavat jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Miten se jaksaa aina yllättää.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Alpon avautumiset alkavat jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Miten se jaksaa aina yllättää.

Ei se enää yllätä. Myötähäpeä-varastokin alkaa olla käytetty loppuun. Sääli on varmaan seuraava tunne.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^Henna on vissiin tehnyt sen virheen, mistä Mikko Räisänen asukkaita varoitteli, eli käynyt lukemassa, mitä hänestä on Big Brother- keskustelupalstoilla raapustettu. Sieltä on varmaan osunut silmään hänestä käytetty lempinimi: "Hjallis."
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näille väenväkisin julkisuuteen pyrkiville latvakakkosille en tiedä itkenkö vai nauranko. http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a96048/velkaantunut+henna+kalinainen+ostan+uuden+leuan/, linkissä Kalinaisen aikomus ostaa uusi leuka.
Siis uusi LEUKA, herra mua siunaa. Velkaa on muutenkin ja 2000e pannaan uuteen leukaan. Nojoo kai tää on sitä nykyajan GLÄMÖÖRIÄ sanos Tuksu.

Kyllä tuo menee uutisena ihan puhtaasti sinne nauraa osastolle. Herää kysymys että mitä Hennan vanhalle leualle on sitten käynyt? Joku ostanut sen huutokaupassa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siis uusi LEUKA, herra mua siunaa. Velkaa on muutenkin ja 2000e pannaan uuteen leukaan. Nojoo kai tää on sitä nykyajan GLÄMÖÖRIÄ sanos Tuksu.

Pilkunnussintaa, mutta jutun mukaan velkaa on 6000 €.

Näköjään Seiskankin "toimittajilla" on joskus kyrpä otsassa, tästä kertoo suora lainaus:

- Haluan näyttää hyvälle Antin rinnalla, et ei oo kiva että, et niinku Antti kävelee jonkun ryhävalaan kainalossa, et siis mä yritän niinku, niinku näyttää, et sil on jotain näyttämisen arvoistakin.

Maagista. Toimittajan lainausstrategian takia minua tämä juttu enemmänkin naurattaa.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllä tuo menee uutisena ihan puhtaasti sinne nauraa osastolle. Herää kysymys että mitä Hennan vanhalle leualle on sitten käynyt? Joku ostanut sen huutokaupassa?

Tiedätkö sen tunteen sunnuntaiaamuna kun huomaat, että kännykkäsi on kadonnut?

Minä valitsin nauramisen tuolle akalle. Mutta ratkaisun ymmärrän hyvin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hennalle taisi käydä möhläys, kun meni hölöttämään Seiskalle Hymyn yksinoikeusasiasta.
Hennalla voi olla nyt ketjun nimen mukainen tunne päällä.

Tainnut päiväunilta herätetylle Hennalle käydä niin että on vähän yllätetty niinku housut kintuissa, eli unenpöpperössä ollut Henna ei ole tainnut miettiä mitä sanoo ja mitä yksinoikeus tarkoittaa. Tosin ei tuo Henna taida muutenkaan miettiä liikaa sanojaan tai tekemisiään.

Nuo tätä koskevien juttujen otsikoinnit on kyllä saaneet aikaiseksi naurun jos toisenkin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Pilkunnussintaa, mutta jutun mukaan velkaa on 6000 €.

Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään?
Mutta ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraako, jos tuollaiset Bb-turhakkeet ovat jotain valtakunnan ykkösjulkkiksia. Köyhiäkin kuin perkeleet vielä. On se eri juttu tuolla suuressa maailmassa.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylen eilisen bensaa liekkeihin! -radio-ohjelman (blogi / areena) mukaan kaikki heterot ovat loppujenlopuksi väärässä. Kaikkien meidän pitäisi olla homoseksuaaleja. Seksuaalinen suuntaus on 'valinta', ja me heterot olemme heteroita koska emme uskalla olla muuta sillä olemme vain yhteiskunnan normipaineiden uhreja. Emme näin ollen voi olla onnellisia "roolimme" kanssa. Sori vaan Akuliina ja muut seksuaalianarkistit. Ehkä olen teidän mielestänne omituinen, mutta en todellakaan tykkää pojista sillä tavalla. Mie tykkään enemmän vaimostain, ja olen hyvin hyvin onnellinen ihan siinä perinteisessä perheidyllissä ja tavallisessa arjessa.

Kyseessä on jälleen yksi ohjelma täynnä mukafiksuja haastateltavia jotka käyttävät paljon hienoa retoriikkaa, puskevat laput silmillä omia mielipiteitään eteenpäin, huomaamatta niitä aukkoja joita heidän kummallisiin elämänfilosofisiin teorioihinsa jää. Milloinkahan nämä ikinuoret huomaavat sen tosiasian, että hekin ovat syntyneet äidistään, isänsä siittämänä? Että kyllä meitä heteroitakin johonkin tarvitaan.

Taitaahan se olla niinkin, että jos homous olisi yleisin seksuaalinen suuntaus suomessa, nuo samat tyypit olisivat todennäköisesti heteroita. En oikein ymmärrä, miten tuollaiset saavat taas tuota media-aikaa. Ilmiselvästi nuo bensaa liekkeihin ja tulta munille -tyyppiset ohjelmat kaipaisivat vastapainokseen jonkun suvaitsemattomuudella provosoivan ohjelman. Jösses, mikä meteli siitä nousisi.

Jos tuollaista ohjelmaa kuuntee muuten kuin provosoivana komediana, saattaisi mennä hermotkin. Nyt päädyn ehkä lopulta nauramaan (ohjelmalle ja itselleni), ja nostamaan anarkisteille hattua: Taas onnistuitte minua provosoimaan. Jatkakaa, mutta älkää ottako asiaanne liian vakavasti. Koitetaan tässä pärjäillä.

Meitä on moneen junaan, onneksi osa meistä on onnellisia tavallisessa arjessa, vaikka siinä jotain halveksittavaa kai onkin onkin. Sillä tämä yhteiskunta pyörii.

Ja selvennykseksi, ettei tulisi turhia viestejä tähän ketjuun, minulle on ihan sama onko joku homo tai lesbo tai mikä nyt onkaan. Ei se minun asiani ole, eikä ole minun asiani alkaa kyseenalaistamaan hänen 'suuntaumusvalintojensa' aitoutta ja hänen onnellisuuttaan.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Että sitten ammatikseen palloileva henkilö voi olla sitä mieltä, että tasapeliin voidaan olla tyytyväisiä. Kuinkahan moni voi omassa työpaikassaan sanoa, että "ei minulla ole tarkoitus tehdä tuottavaa työtä / saavuttaa tavoitteitani. Pääasia, että saan päiväni kulumaan."

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7049923
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Että sitten ammatikseen palloileva henkilö voi olla sitä mieltä, että tasapeliin voidaan olla tyytyväisiä. Kuinkahan moni voi omassa työpaikassaan sanoa, että "ei minulla ole tarkoitus tehdä tuottavaa työtä / saavuttaa tavoitteitani. Pääasia, että saan päiväni kulumaan."
Meillä firmassa ollaan tyytyväisiä jos omilla toimilla saadaan firman kassaan riittävästi rahaa ja sillä voidaan palkkoja maksaa, mutta sillä että voittaako joku tuote jotain kilpailuja tai kunniamainintoja ei ole asia, johon sen suuremmalla tunteella kukaan suhtautuisi.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Että sitten ammatikseen palloileva henkilö voi olla sitä mieltä, että tasapeliin voidaan olla tyytyväisiä. Kuinkahan moni voi omassa työpaikassaan sanoa, että "ei minulla ole tarkoitus tehdä tuottavaa työtä / saavuttaa tavoitteitani. Pääasia, että saan päiväni kulumaan."
Olisiko oikein että: "minulle riittää että pääsemme tasatulokseen tänä vuonna, siis kulut yhtä suuret kuin menotkin joten bisnes on terveellä pohjalle." Uskoisin että aika moni firma (ja sitä kautta työläinen) on tuohon ihan tyytyväinen.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisiko oikein ennemminkin että: "minulle riittää että pääsemme tasatulokseen tänä vuonna, siis kulut yhtä suuret kuin menotkin joten bisnes on terveellä pohjalla." Uskoisin että aika moni firma (ja sitä kautta työläinen) on tuohon ihan tyytyväinen.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Olisiko oikein että: "minulle riittää että pääsemme tasatulokseen tänä vuonna, siis kulut yhtä suuret kuin menotkin joten bisnes on terveellä pohjalle." Uskoisin että aika moni firma (ja sitä kautta työläinen) on tuohon ihan tyytyväinen.

Tosi tervettä bisnestä. Ei voittoja, jatkuvuutta ja kasvua ei edes tavoitella. Ei mitään kehitystä. Mitäs sitten kun se idea jolla nyt ratsastetaan vanhentuu eikä kukaan enää osta? Lappu luukulle, työntekijät mäkeen?

Niin ja viestissäsi muuten lukee että kulut ja menot on yhtä suuret= nollatulos? =D (Ei tulot kelpaa?)
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meillä firmassa ollaan tyytyväisiä jos omilla toimilla saadaan firman kassaan riittävästi rahaa ja sillä voidaan palkkoja maksaa, mutta sillä että voittaako joku tuote jotain kilpailuja tai kunniamainintoja ei ole asia, johon sen suuremmalla tunteella kukaan suhtautuisi.

Kun minusta tuossa se tuote on nimenomaan ne kilpailut, tässä tapauksessa MM-lopputurnaus. Ymmärrän jollain tasolla, että se saattaa olla sivuseikka, että saavuttaako vaikkapa tuossa pätkässä haastateltava pelaaja turnauksen parhaan pelaajan tittelin. Mutta jotenkin älyttömäältä kuulostaa, että ei ajeta itseä vielä nyt tiukille, jotta päästään jäälleen kerran katsomaan saataisiinko sitten lopuissa peleissä vähän muilta apuja tarvittavien pisteiden kokoamiseksi. Vain huomatakseen, että ei se riittänyt tälläkään kertaa.

Miksei voitaisi ajatella niin, että otetaan ensin se (lopputurnaukseen pääsemiseen) tarvittava määrä pisteitä ja otettaisiin sitten rennosti, kun paikka on varma. Sillä oletuksella, että tuo itsensä rasitettavuuden välttelyn maksimointi olisi palloa työkseen potkivan perimmäinen ajatus toimintansa luonteesta.

On pojilla vielä pitkä matka kansainvälisille kentille. Siis sellaisiin otteluihin, joihin päästään oman osaamisen ansiosta suuresta massasta erottuen. Tuolla asenteella ei varmasti ole pelkoa, että tarvitsisi lähteä Afrikan lämpöön hikoilemaan. Ainakaan omaa valtiota palloa potkien edustamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös