Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 007 305
  • 12 943

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hienoa esimerkkiä: jos joku vituttaa sinua, niin ammu sitä rynnäkkökiväärillä. Sit oot äijjjjä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tähdet tähdet - laulukilpailuun otettiin mukaan laulaja, joka ei ole omien sanojensa mukaan edes laulaja. Ja siltä se ensimmäisen jakson perusteella kuulostikin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tähdet tähdet - laulukilpailuun otettiin mukaan laulaja, joka ei ole omien sanojensa mukaan edes laulaja. Ja siltä se ensimmäisen jakson perusteella kuulostikin.
Sami Hedberg on ainakin mukana. Ei varsinaisesti laulajana tunnettu.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei mennyt ihan putkeen Elon Muskin SpaceX-avaruusyrityksen maailman suurimman avaruusraketin laukaisu: Itse koelaukaisu onnistui, mutta neljän minuutin jälkeen avaruusraketti räjähti taivaalle. Lennon olisi pitänyt kestää puolitoista tuntia.

 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä uutisessa ei itsessän ole mitään hauskaa, mutta kaksi nuorta keskustelivat tässä äsken junassa.


Kaksi teinityttöä junassa:
"Poika tappoi äitinsä imatralla"
"Kauheeta"
"Mikä toi imatra ees on? Joku työkalu?"
"Joo varmaan. Mun iskällä on sellanen autotallissa"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä uutisessa ei itsessän ole mitään hauskaa, mutta kaksi nuorta keskustelivat tässä äsken junassa.


Kaksi teinityttöä junassa:
"Poika tappoi äitinsä imatralla"
"Kauheeta"
"Mikä toi imatra ees on? Joku työkalu?"
"Joo varmaan. Mun iskällä on sellanen autotallissa"
Hetko, joku teini pari viikkoa sitten ei tiennyt jotain suomalaista kaupunkia. Setä ei muista kaupunkia. Tapahtui dösässä. Vai oliko ratikka. No niin. Taas.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tässä uutisessa ei itsessän ole mitään hauskaa, mutta kaksi nuorta keskustelivat tässä äsken junassa.


Kaksi teinityttöä junassa:
"Poika tappoi äitinsä imatralla"
"Kauheeta"
"Mikä toi imatra ees on? Joku työkalu?"
"Joo varmaan. Mun iskällä on sellanen autotallissa"
Vaimo luki huonokuuloiselle miehelleen uutista lehdestä:

"Mies tappoi vaimonsa Vieremällä."
"Miten?"
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä uutisessa ei itsessän ole mitään hauskaa, mutta kaksi nuorta keskustelivat tässä äsken junassa.


Kaksi teinityttöä junassa:
"Poika tappoi äitinsä imatralla"
"Kauheeta"
"Mikä toi imatra ees on? Joku työkalu?"
"Joo varmaan. Mun iskällä on sellanen autotallissa"
Noin 50 vuotta sitten valtaosa suomalaisista tiesi varmasti, missä Imatra on. Imatranajojen tapahtumia vuodelta 1974 Elävässä Arkistossa. Ketjun aihetta noin 5:40 alkaen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä uutisessa ei itsessän ole mitään hauskaa, mutta kaksi nuorta keskustelivat tässä äsken junassa.


Kaksi teinityttöä junassa:
"Poika tappoi äitinsä imatralla"
"Kauheeta"
"Mikä toi imatra ees on? Joku työkalu?"
"Joo varmaan. Mun iskällä on sellanen autotallissa"
Perhana, kun olisi kiva nähdä, mitä kaikkea tuon iskän autotallista löytyy.

Ainakin on lapsi voinut leuhkia, että meidän isällä on isompi autotalli kuin teidän isällä.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Team koulutukset laitoskeittiöihin. Eilen piti taasen käyttää työaikaa kuunnellekseni ruokaympyrästä ja hyvien rasvojen hyvyydestä. Eissaamari, kun koulutetaan muistamaan, miten sitruunapippuri mausteseos muiden maustehässäköiden kanssa sisältää piilo suolaa. No shit Sherlock! Meidän keittiössä ei TODELLAKAAN käytetä mausteseoksia, vaan tässäkin tapauksessa suolaa, tuoretta sitruunaa ja pippuria. Juu varmaan suurimmassa osassa sitä sitruuna pippuria, tai muita käytetään, mutta Itselläni meinasi pää räjähtää. Pakastekasvikset. Voi vihtori! Oikeasti! Ei kai kukaan käytä noita! Mammuttimaiset usean sadan keittiöt ymmärrän, mutta kuten meidän n. 100 henkilön, niin tottakai aina tuoreesta!

Listaa voisi jatkaa pitkältikin. Meidän keittiössä tehdään tuoreista ja raaoista raakaaineksista oikeasti ruokaa, ja asiakkaamme arvostavat tätä. Yksityisessä vanhainkodissa johdan keittiötä, jonka yhteydessä ravintola. Ylpeä olen siitä, että meillä toimitaan näin kuin toimitaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Listaa voisi jatkaa pitkältikin. Meidän keittiössä tehdään tuoreista ja raaoista raakaaineksista oikeasti ruokaa, ja asiakkaamme arvostavat tätä. Yksityisessä vanhainkodissa johdan keittiötä, jonka yhteydessä ravintola. Ylpeä olen siitä, että meillä toimitaan näin kuin toimitaan.
Olen eläkkeellä oleva vanhempi setämies, arvostan naiskauneutta ja hyvää terveellistä ruokaa. Joko saa ilmoittautua asukiksi?
 
Oikeasti en tiedä, miten sokeisiin metsästäjiin pitäisi suhtautua. Muutama päivä sitten metsästäjä ampui kaveriaan metsona ja olikohan eilen metsästäjä ampui poikaa rusakkona.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikeasti en tiedä, miten sokeisiin metsästäjiin pitäisi suhtautua. Muutama päivä sitten metsästäjä ampui kaveriaan metsona ja olikohan eilen metsästäjä ampui poikaa rusakkona.
Ainakin on hyvin vaarallista lähteä näiden kanssa metsälle. Metsästävät ilmeisesti kuulonsa varassa, ja kun kuulevat jostain lupaavaa rapinaa niin lasauttavat samantien.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oikeasti en tiedä, miten sokeisiin metsästäjiin pitäisi suhtautua. Muutama päivä sitten metsästäjä ampui kaveriaan metsona ja olikohan eilen metsästäjä ampui poikaa rusakkona.
Ihan oikeasti nää on olleet yleensä sen verran traumatisoivia tapauksia ampujille(kin), että siitä on useimmiten leikki kaukana. Tiedän yhdenkin tapauksen, nuorehko mies, joka ampui kaverinsa hengiltä vahingossa, kun luuli pipopäätä suon toisella laidalla metsoksi - ei tullut oikein enää eläjää tuosta ampujastakaan...

Minä kalastelen vain... on turvallisempaa kaikille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös