Ei saa valittaa. Eikö se ole hyvä että niitä töitä on mitä tehdä?
On tietenkin näinkin.
Tuo on vaan niin naurettavaa ja hieman jo natsimeininkiä, että käytetään munakelloja taukojen pituuksien tarkkailuun. Muutenkin ottaen huomioon kyseisen pomon aivoitukset.
No minua tuo nyt ei pahemmin ole vielä koskenut, kun yövuoroja olen vain tehnyt ja niissä nyt ei kukaan ole onneksi valvomassa taukojen pituuksia. Tai pitäisihän noita munakelloja silloinkin käyttää, mutta kun kukaan ei sitä ole valvomassa käyttääkö niitä vai ei.
Samaan aikaan pomo rutisee vielä kaiken lisäksi siitä, että on tarvetta uusiin rekrytointeihin paljon ja syyttää työntekijöitä heikosta ilmapiiristä ja pitää tätä syynä uusien rekrytointien suureen tarpeeseen. Olisiko kuitenkin peiliin katsomisen paikka? Voisiko löytyä se vika siitä, että on liian tiukat rajat ja asetukset?
No yövuorojen aikana olen jo lähes kaiken mahdollisen vittuilun mitä olen vain keksinyt kirjoittanut Facebookiin tästä aiheesta ja puhunut ääneen yöseuralleni.
Loppuun vielä heitän kysymyksen. Minkä ihmeen takia mietittäessä taukojen porrastamista niin jätetään sokeasti huomioimatta se paras keino taukojen porrastamiseen? Alettaisiin pitämään tauot rappusilla. Henkilöt, joilla olisi 0-1 vuoteen työkokemusta kyseisestä paikasta istuisivat ensimmäisellä rappusella tauollaan ja pisimmän työkokemuksen omaavat siellä ylimmällä rappusella. Olisiko tässä porrastamista kerrakseen?