pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetti tätä korporaatiotouhua. Kuulin viikolla, että minulla on hakematta etuja mitkä kuuluu kaikille tuhansille työntekijöille. Joku oli unohtanut kertoa, mutta ne saa kuulema takautuvasti kyllä.
Ensin pitää vain rekisteröityä järjestelmään ja sitten toisesta järjestelmästä pääsee katsomaan mitä kaikkea siellä onkaan. Vieläkin aika helppoa tai no siis normaalia. Eli intranettiin vain sitten.
Todellakin, tälläinen palvelu on olemassa. Missään ei vain ole mitään nappulaa rekisteröidy tästä. Sivutolkulla sitä ja tätä ja nämä on meidän edut. Se nyt on tiedossa miksi Telia ei toimi ja se tiedetään, että muutkin firmat osaa samalla tavalla.
Miten tämä sitten pitäisi tehdä. No, ihan ensinnäkin vaikka niin, että jokainen kulkuluvan omistaja olisi automaattisesti mukana järjestelmässä. Ai niin, liian iso firma, eihän se ole mahdollista. Toinen vaihtoehto, että kaiken informaatiotulvan keskellä eipäs kuin alussa olisi vain selkeät ohjeet "Tervetuloa töihin meille, klikkaa tästä ja liity bonusjärjestelmäämme."
Mitä nyt sitten tapahtuu. Menen pomon puheille maanantaina ja kysyn voisitko näyttää miten tämän saa toimimaan. Lähes varmasti hän sanoo ensin katsotaan ja sitten toteaa enpäs muuten tiedäkään, siitä on niin kauan kuin itse rekisteröydyin. Ja sitten selvitellään.
Naurattaa kuinka tarkkoja puljut ovat niissä kaikissa tuntikirjauksissaan ja silti iso osa ajasta menee sekoiluun. Eikun ei siis naurata, koska niihin saa usein laittaa mitä vaan eikä tule sanomista jälkeenpäin.
Ensin pitää vain rekisteröityä järjestelmään ja sitten toisesta järjestelmästä pääsee katsomaan mitä kaikkea siellä onkaan. Vieläkin aika helppoa tai no siis normaalia. Eli intranettiin vain sitten.
Todellakin, tälläinen palvelu on olemassa. Missään ei vain ole mitään nappulaa rekisteröidy tästä. Sivutolkulla sitä ja tätä ja nämä on meidän edut. Se nyt on tiedossa miksi Telia ei toimi ja se tiedetään, että muutkin firmat osaa samalla tavalla.
Miten tämä sitten pitäisi tehdä. No, ihan ensinnäkin vaikka niin, että jokainen kulkuluvan omistaja olisi automaattisesti mukana järjestelmässä. Ai niin, liian iso firma, eihän se ole mahdollista. Toinen vaihtoehto, että kaiken informaatiotulvan keskellä eipäs kuin alussa olisi vain selkeät ohjeet "Tervetuloa töihin meille, klikkaa tästä ja liity bonusjärjestelmäämme."
Mitä nyt sitten tapahtuu. Menen pomon puheille maanantaina ja kysyn voisitko näyttää miten tämän saa toimimaan. Lähes varmasti hän sanoo ensin katsotaan ja sitten toteaa enpäs muuten tiedäkään, siitä on niin kauan kuin itse rekisteröydyin. Ja sitten selvitellään.
Naurattaa kuinka tarkkoja puljut ovat niissä kaikissa tuntikirjauksissaan ja silti iso osa ajasta menee sekoiluun. Eikun ei siis naurata, koska niihin saa usein laittaa mitä vaan eikä tule sanomista jälkeenpäin.