Mikä juhla lauantaina oikein oli?
Venetsialaiset. Tämäkin linkki täällä on useassa eri paikassa pyörinyt mutta laitetaan nyt uudestaan.
Elikkä linkki Wikipediaan, Venetsialaiset.
Mikä juhla lauantaina oikein oli?
Vaikka onkin lama, niin onko Suomessa tosiaan niin köyhiä ihmisiä, että tarvitsee mennä metsästä syömään myrkkysieniä?
Eikös tämä kuva HS:n uutisoinnista anna tilanteeseen yhden selityksen.Vaikka onkin lama, niin onko Suomessa tosiaan niin köyhiä ihmisiä, että tarvitsee mennä metsästä syömään myrkkysieniä?
Eikös tämä kuva HS:n uutisoinnista anna tilanteeseen yhden selityksen.
Itse olen toki sitä mieltä, että aivan kaikkinainen sienten syöminen on todella typerää, ja voitaisiin lopettaa.
Itse olen toki sitä mieltä, että aivan kaikkinainen sienten syöminen on todella typerää, ja voitaisiin lopettaa.
Osittain samaa mieltä, sienet eivät ensinnäkään maistu miltään, vaan aivan kuin mautonta kuminpalaa pyörittelisi suussa.
Onko Suomessa niin köyhiä ihmisiä, että pitää hamppua polttaa, kun ei ole tupakkaan varaa.
Että silleen...
Samaa mieltä. Paras tapa vältää myrkyllisiä sieniä on olla syömättä mitään sieniä. Ärsyttää niin monen lounasruokalan ym tapa tunkea niitä limaisia säilykeherkkusieniä joka ruokaan. Varsinkin kun listassa lukee vaikka pasta bolognese (ei helvetti bolognese kastikkeessa ole sieniä.)
Olen ajatellut perustaa "sienet on saatanasta" yhdistyksen. Veikkaan että jäsenmäärät olisivat huimat.
Kyllähän sienet on erinomaisia, eikä sitä poista se tosiasia, etten itse poimi niitä, enkä osaisi niistä mitään tehdäkään. Ihan peruskotiruoka sienistä on hyvää, vaikkapa nyt sienikastike perunamuussin kanssa.
Loistava teoria myrkkysienien syönnin välttämiseksi. Et varmaan syö minkäänlaista kalaakaan koska niitähän on kanssa tosi myrkyllisiä lajikkeita olemassa?
Mua ihmetyttää urpot jotka pelkää sieniä sillä perusteella että mitä jos ne on niitä myrkkysieniä.. Ei kuitenkaan vaadi ihan järjetöntä aivokapasiteettia opetella miltä ne muutamat myrkkysienet ja parhaat ruokasienet näyttää. Toki sen lisäksi pitäisi kanssa yrittää muistaa että kumpia noista ryhmistä nyt sitten kannattikaan syödä, se saattaa olla se ratkaiseva tekijä joka osoittautuu liian vaikeaksi asiaksi aivoissaan pyöräyttää.
Kanttarellit ja suppilovahverot sipulin kanssa voissa paistettuina ovat loistavaa sapuskaa. Harmittavan harvoin vain tulee intouduttua metsälle itse, mutta onneksi vaimo on innokas hakemaan muutaman satsin joka vuosi.
Miksi näitä pelottelu-uutisia oikein julkaistaan? Kyllä minä tiedän.
Ihmiset halutaan pitää jatkuvasti pienessä pelossa, näin meitä on helpompi hallita!
Höpö höpö, sanon minä!
Menenköhän nyt johonkin ansaan, kun väitän, että sinä menit Anssin ansaan?Anssi Kela on seonnut, tässä todiste. Melkoinen hullunkiilto silmissään.
(linkissä Kela on huolissaan musiikista ja tekee parhaansa "parantaakseen" sitä)
Menenköhän nyt johonkin ansaan, kun väitän, että sinä menit Anssin ansaan?
Erityisesti Blasphemerille suositellaan katsottavaksi myöskin Peukkulyseo samaiselta pelimannilta. Löytyy juutubesta hakemalla.