Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 002 449
  • 12 943

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Erehdyin katsomaan huutokaupan metsästäjien Suomi versiota ja ei juamalauta mitä paskaa. Ei tuota katsoessa tiedä itkisikö vai nauraisi. Ylinäyteltyä roskaa, missä tuskin edes oikeasti mitään ostetaan. Sitten joku akka kiikuttaa jotain helvetin vaasia arvioitavaksi ja alkaa tinkaamaan sen arvioijan kanssa sen esineen arvosta. Voiko katsojia enää yhtään enempää aliarvioida?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Erehdyin katsomaan huutokaupan metsästäjien Suomi versiota ja ei juamalauta mitä paskaa. Ei tuota katsoessa tiedä itkisikö vai nauraisi. Ylinäyteltyä roskaa, missä tuskin edes oikeasti mitään ostetaan. Sitten joku akka kiikuttaa jotain helvetin vaasia arvioitavaksi ja alkaa tinkaamaan sen arvioijan kanssa sen esineen arvosta. Voiko katsojia enää yhtään enempää aliarvioida?

Melkein voisi joskus hetken katsoa kyseistä ohjelmaa ihan myötähäpeän ja masokismin merkeissä. Ehkä kuitenkin jätän väliin.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Erehdyin katsomaan huutokaupan metsästäjien Suomi versiota ja ei juamalauta mitä paskaa. Ei tuota katsoessa tiedä itkisikö vai nauraisi. Ylinäyteltyä roskaa, missä tuskin edes oikeasti mitään ostetaan. Sitten joku akka kiikuttaa jotain helvetin vaasia arvioitavaksi ja alkaa tinkaamaan sen arvioijan kanssa sen esineen arvosta. Voiko katsojia enää yhtään enempää aliarvioida?
Tuo on joko täysin (päin persettä) näyteltyä, tai sitten tuotanto käy etukäteen piilottamassa noihin varastoihin jotain arvokkaampaa, ja huutajat tietävät sen. Sen verran ihmeellisiä löytöjä paskan seasta tehdään. Harrastan itse monenlaista keräilyä ja ostelen huutokaupoista löytöeriä. Harvoin, jos koskaan, roskan seasta on löytynyt arvotavaraa.

Muutama vuosi sitten tuli joltain toiselta kanavalta tuon ohjelman suomalainen edeltäjä. Siinä oli vielä härskimmin järjestetty varastoihin löytöjä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo on joko täysin (päin persettä) näyteltyä, tai sitten tuotanto käy etukäteen piilottamassa noihin varastoihin jotain arvokkaampaa, ja huutajat tietävät sen. Sen verran ihmeellisiä löytöjä paskan seasta tehdään. Harrastan itse monenlaista keräilyä ja ostelen huutokaupoista löytöeriä. Harvoin, jos koskaan, roskan seasta on löytynyt arvotavaraa.

Muutama vuosi sitten tuli joltain toiselta kanavalta tuon ohjelman suomalainen edeltäjä. Siinä oli vielä härskimmin järjestetty varastoihin löytöjä.
Siis jos porukka huutaa jotain varastoa missä on (oli) 10 banaanilaatikkoa 660€, niin joko ne on vitun tyhmiä tai tuo on helvetin huonosti tehty kasa paskaa. Minä väitän jälkimmäistä. Se alkuperäinen on oikeasti ihan hauska sarja vaikka sielläkin on välillä vähän tuota tekemistä seassa. Mutta tämä kun on oikeasti ainoastaan tekemällä tehty. En usko että meidän lainsäädäntö edes taipuu tuollaiseen varastojen myymiseen. Sitten kun nuo "kilpailijat" paukuttaa tuolla menemään ikäänkuin se ei olisi edes heidän omaa rahaa mitä käyttävät, niin se kruunaa kaiken. Siis tuon lisäksi että itsensä boostaamiseksi pitää tinkiä sellaisen kanssa joka arvioi tuotteen mahdollista hintaa. Toistaiseksi minun myydessä tuotteita sen hinnan on määrännyt ostaja. Jos kaveri kysyisi paljonko on hintaa koiranpaskalla ja minä sanoisin 0€ ja se inttäisi 5€ niin ei olisi minulta pois sanoa että se ja sama, sinähän sen lähtöhinnan määräät, sen hinnan millä joku sen ostaa niin määrää ostaja. Kertoo sarjasta kaiken.

Jos nyt oikeasti olisi elanto kiinni tuossa touhussa, siis mikäli se olisi edes Suomessa mahdollista, niin se suhtautuminen siihen rahan käyttöön yms. olisi vähän toisen näköistä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kaikki tosi-TV:t on nykyään käsikirjoitettuja ja kaikkille osallistujille on tehty oma roolihahmo. Näin on ollut jo vähintään 20 vuotta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sporttiuutisissa oli jotain formulajuttua. Mikä helvetti on Virtual Safety Car.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käytännössä nopeusrajoitus jollekin radan jaksolle.

Jaa niin eli tälläinen glorifioitu juttu. Siivooja on kiinteistöhuoltovastaava ja ryhmänvetäjä asiakkuusjohtaja.

Tuonkin olisi voinut hoitaa vain kertomalla tässä kohtaa rataa on nopeusrajoitus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei jumalaita olen nyy kaiken nähnyt kun ennen Onnenpyörää pitää selittää katsojille että mikä on rosvosektori jne. Eikö ihmisillä ole enää aivoja? Vai aliarvioidaanko katsojia näin pahasti. Ei pitäis katsella telkkaria.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuolemantaidon valmentaja. Kyllä minua aluksi alkoi huvittaa kun kuulin ammattinimikkeen. Että kaikkea innovatiivinen ihminen keksii. Toisaalta kuolema on vakava asia. Pistää välillä ihan itkettämään. Että ei pitäisi huvittua kun toinen vaan haluaa auttaa hyvään kuolemaan.

Joskus matkaan tarvitaan opasta, vierelläkulkijaa. Morgan uskoo, että hän voisi olla sellainen. Siksi hän on perustanut yrityksen, jonka toimenkuva on valmentaa ihmisiä hyvään kuolemaan.

– Ihmisillä on monia kuolemaan liittyviä kysymyksiä, mutta he eivät tiedä, kenen kanssa puhua niistä. Moni ei edes erota, että kuoleminen ja kuolema ovat kaksi eri asiaa, hän sanoo.
Suomen ensimmäinen kuolemantaidon valmentaja näki kuolemassa bisnesidean: "Minulle sanottiin, että olen aikaani edellä" | Yle Uutiset | yle.fi
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomi pelaa jotain höntsäpeliä valkovenäjää vastaan. Suomi saa ylivoiman ja laittaa peljaajat vapaavalintaisesti kentälle. Sentterin ja maalivahdin kätisyydet ovat oikein, muuten sekä laiturit ja pakit pelaavat lapa kohti laitaa. Valkovenäjän pieni ja passiivinen neliö ei liiku ja kuvittelin, että ne vaihtaa puolia, mutta ei. Selostajakin totesi, että nyt on miehet omilla paikoillaan.

Tämä valmentaa jokereissa kohta. Jortikka pois sieltä studiosta tai Erkka heti sopimus jokereihin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En tiedä oletteko törmänny tähän perin kummalliseen flat earth salaliittoteoriaan. Siinä governmentin valehteluun kyllästyneet ja uskovaiset jenkit ja muut riemuidiootit taistelee tiedettä vastaan. Haastan teitä tutustumaan ilmiöön Youtuben välityksellä, voi olla, että kerran jos toisenkin ihmettelette pitäisikö itkeä vai nauraa. Ihmisten tyhmyys välillä pelottaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En tiedä oletteko törmänny tähän perin kummalliseen flat earth salaliittoteoriaan. Siinä governmentin valehteluun kyllästyneet ja uskovaiset jenkit ja muut riemuidiootit taistelee tiedettä vastaan.

Siitä löytyy ihan kotimaista huttua. (linkki: YouTube) Jotenkin haluan uskoa, että kyseessä on vain liian pitkälle viety vitsi/trollaus.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siitä löytyy ihan kotimaista huttua. (linkki: YouTube) Jotenkin haluan uskoa, että kyseessä on vain liian pitkälle viety vitsi/trollaus.
Ohhoh, pitääpä tutustua. Ja varmasti joo osa röllää menemään, mutta kyllä siellä nähdäksen ihan tosissaankin ollaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tämä on tätä perinteistä vasemmistokamaa.

Kenties niin, mutta nyt ollaan joktap ikävästi lipsumassa kohti sellasta aihepiiriä mistä aion pysyä tällä palstalla erossa. Itteeni tietty soimaan kun menin edes Trumpin mainitsemaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On sillä enemmän rahaa kuin meillä.
Tästä ei kai ihan ole varmuutta. Tai siis minä en ainakaan tiedä. Olen vähän elänyt käsityksessä että kaikki mitä on niin on oikeastaan taseessa toisella puolen sillä velkana johonkin suuntaan ja koko touhu on vähän kuin korttitalo. Eli smoke and mirrors voisi olla sellainen hyvä selitys. Mutta kuten sanoin, niin en tiedä, sellaisen kuvan olen saanut että jos tuota oikeasti pengottaisiin niin arvoa ei kauheasti olisi sitten kun tuet ja lainat otettaisiin pois.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eikös sitä joku laskenut että Trump olisi nykyistä rikkaampi jos olisi vaan sijoittanut perintönsä mahdollisimman riskittömästi ja vetänyt lonkkaa? Ei voi pitää kummoisena liikemiehenä jos on bisneksillään hävinnyt enemmän rahaa kuin tienannut.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä en oikeastaan tiedä mikä on se raja kun menestyväksi voi kutsua. Olen jatkiksessa törmännyt tähän aiemminkin, mutta jos ei Yhdysvaltojen presidentti sitä ole, niin en tiedä millä kriteereillä oikein mitataan. Varsinkin kun mittaaja todennäköisesti on vain duunari, joka tietää kaikesta kaiken. Ja on silti vain duunari.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Minä en oikeastaan tiedä mikä on se raja kun menestyväksi voi kutsua. Olen jatkiksessa törmännyt tähän aiemminkin, mutta jos ei Yhdysvaltojen presidentti sitä ole, niin en tiedä millä kriteereillä oikein mitataan. Varsinkin kun mittaaja todennäköisesti on vain duunari, joka tietää kaikesta kaiken. Ja on silti vain duunari.
Puhuttiin siitä, onko Trump menestyvä bisnesmies. Politiikassa pärjääminen ei sitä mittaa. Trump ei ole myöskään menestynyt pitkänmatkanjuoksija, vaikka onkin valittu presidentiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös