Niin, tämä paikkahan on idempänä kuin kiinan itäisin paikka ... melko idässä siis.No seuraavaksi 100 km Pohjois-Korean rajasta häviämään? Koti on aikas kaukana silloin.
Niin, tämä paikkahan on idempänä kuin kiinan itäisin paikka ... melko idässä siis.No seuraavaksi 100 km Pohjois-Korean rajasta häviämään? Koti on aikas kaukana silloin.
Jatkoksi vielä tämän päivän otteluseurantaketju, etenkin JYP-fanien kommentit. Onko siellä aikuisia ihmisiä oikeasti kommentoimassa, toivotaan Aaltosta tikunnokkaan yms. Jengi poraa täysin puhtaan taklauksen jälkeen, asiallista. Not.SM-liiga ja tappeluketju. Todelliset asiantuntijat vauhdissa.
Vähän niin kuin bändi, jossa on yksi George Michael ja 10 Andrew Ridgeleytä?FC Barcelona.
Joku kaveri siellä siirrettiin muihin tehtäviin, kun oli sanonut suunnilleen niin, että on kentällä muitakin pelaajia kuin tämä nro 10.
Enemmän tuossa hämmentää alhainen joukko maksuttomuuden kannattajia.Hesari on tehnyt tutkimuksen, pitäisikö joukkoliikenteen olla ilmaista. No yllätys, yli puolet kannattaa maksutonta joukkoliikennettä.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tuolle maksuttomuudelle sanana. Ilmainen on selvästi joutunut boikottiin ja se on korvauttu tuolla. Millähän tuo korvataan kun huomataan, että kyllä se maksetaan kuitenkin jonkun toimesta.
Itse käsitän asian niin, että sanaa maksuton käytetään juurikin tällaisissa tapauksissa, joissa asia on kuluttajalle maksuton tai ainakaan sitä ei makseta siinä ja silloin. Ilmainen joukkoliikenne ei tulisi tietenkään olemaan koska jollain tapaa se täytyy rahoittaa. Asiakkaalle maksuton se kuitenkin olisi jos ei tarvitsisi lippua ostaa.
Voin luonnollisesti olla täysin hakoteillä.
Itse käsitän asian niin, että sanaa maksuton käytetään juurikin tällaisissa tapauksissa, joissa asia on kuluttajalle maksuton tai ainakaan sitä ei makseta siinä ja silloin. Ilmainen joukkoliikenne ei tulisi tietenkään olemaan koska jollain tapaa se täytyy rahoittaa. Asiakkaalle maksuton se kuitenkin olisi jos ei tarvitsisi lippua ostaa.
Voin luonnollisesti olla täysin hakoteillä.
Jännä kyllä että 34% tms vastustaa maksutonta joukkoliikennettä. Luulisi että esim yksityisautoilijat kannattaisivat sitä varauksetta kun teille tulisi tilaa.Enemmän tuossa hämmentää alhainen joukko maksuttomuuden kannattajia.
Jännä kyllä että 34% tms vastustaa maksutonta joukkoliikennettä. Luulisi että esim yksityisautoilijat kannattaisivat sitä varauksetta kun teille tulisi tilaa.
Vaikea mun on uskoa aikuisten ihmisten luulevan joukkoliikenteen järjestäytyvän ilman rahaa. Ehkä kyse on ennemminkin termien sekoituksesta tms? No, oli miten oli, olin siis itse jotenkuten hajulla termeistä. Nyt jos joku vielä antaa vinkin että missä päin kaupunkia se taikaseinä sijaitsee niin juoksen etsimään.
Katselin itse aivan samaa, tuo uusi on aivan hirveä oksennus verrattuna vanhaan. En vaan ymmärrä.
Mulle tuli mieleen joku Riihimäkeläinen konepaja/metallifirma.Näyttää joltain halvalta farkkumerkiltä
Aivan järkyttävä tekele verrattuna vanhaan, joka kuuluu jalkapallomaailman tyylikkäimpiin. Veikkaan, ettei kauaa ole käytössä tämä uusi malli.
Mulle tuli mieleen Espoon Blues.Mulle tuli mieleen joku Riihimäkeläinen konepaja/metallifirma.
Mulle tuli mieleen Espoon Blues.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos joku asia on riittävän paskaa, niin siitä tulee jo ihan sen vuoksi riittävän mielenkiintoista. Sellainen tasapaksu hmv-meininki ei kiinnosta ketään, mutta kun on kunnolla paska niin siitä tulee kiinnostavaa. Ei esimeriksi Eddie Edwards olisi kiinnostanut ketään jos olisi olisi ollut joku just ja just 30 sakkiin mahtuva hyppääjä, mutta kun oli se ylivoimaisesti paskin niin johan miehestä tehtiin leffoja ja mitä kaikkea.Kävin lukemassa tuota Urheilugaalan liveseurantaketjua. Yllättävän moni sitä silti jaksaa seurata siitäkin huolimatta, että kaikki tuntuu olevan ihan paskaa.