Hyvä tapa pilata vanha ystävyys on ottaa yhteyttä vuosien päästä ja ruveta esittelemään pyramidihuijausta johon on itse liittynyt ja vaatia toista tulemaan siihen mukaan huijattavaksi. "Olis nyt tämmönen systeemi, tulehan tupperware-kakkerware- kutsuille katsomaan minua ja tuotteita jookoskookos ?"
Kun et sitten ole kiinnostunut niistä kakkerware-pyramidi-liuku-huijaus-ihovoiteista jotka on tehty norsun peräaukon karvojen uutteista kohottamaan potenssia ja helpottamaan ummetusta vaan tahtoisit ihan tavata normaalisti ja jutella menneistä niin loppuu yhteydenpito, purkit ja puhelin kiinni ja muita huijaamaan.
Ensin naurattaa että joku viitsii vain ja ainoastaan mokoman paskan takia ainoastaan lähestyä, sitten hiukan itkettää että tämänkö verran ystävyys sitten todella merkitsi ja lopuksi lentää puhelinnumero roskiin. Tajuaa, että yksi kupla lisää elämässä on ohitse, mikä helpottaa tietysti tietoisuudessa lopuksi.
Vähän sama kun puoliso pettäisi ei sitä osaisi suuttua koska tajuaisi, ettei se olekkaan oikeasti rakastanut mua senvertaa koko aikana, ettei pettäisi eli on helpotus päästä semmosesta akasta eroon samalla sekunnilla.
Kertakäyttöihmisiä, kertakäyttötunteita. Vaimo on ikuisesti hyvännäköinen rypyistään tai painostaan huolimatta, kun sillä on oikea sydän.
Itke ja nauran mutta olen onnellinen .