Sittenhän homma meni niin kohdilleen, ettei paremmasta väliä!No en todellakaan maksanut liikaa, päinvastoin. Olen itse toiminut kauppiaana yli 20 vuotta, niin tiedän miten nuo luotot toimii. Tein ensin kaupat, sen jälkeen myyjä itse tarjoi tasaerä-luottoa. Sanoin että otan luotolla jos saan 50€ lisä-alennusta ja myyjä hyväksyi sen. Eli sain halvemmalla kun ostin luotolla. Myyjäliike saa 5-10% provisiota luottoyhtiöltä, riippuen alasta, sekä liikkeen luottomyynnistä vuositasolla.
Enemmän jäi ihmetyttämään, että millainen koiran ruoka maksaa 100€/20kg.hankin kerran tai kaksi vuodessa on tuollainen 20 kilon koiranruoka säkki jolle hintaa kertyy pyöreästi 100 euroa.
Enemmän jäi ihmetyttämään, että millainen koiran ruoka maksaa 100€/20kg.
Vai kuuluuko tuohon sataseen jonkun tomibjörckin kotikäynti, jossa se tulee maustamaan sen jollain jäniksen peräsuolella?
Viimeksi kun ostin koiralle ruokaa, maksoi se 10kg jotain 15€ tai en oikeastaan tiedä paljonko, mutta sanotaanko että varmasti alle 25€.
Suurin osa noistakin "erityisruokavalioista" on todennäköisesti kusetusta.
Noilla hinnoilla upottaisin ne kissat johonkin järveen ja hakisin kaupasta uudet.
Viimeksi kun ostin koiralle ruokaa, maksoi se 10kg jotain 15€ tai en oikeastaan tiedä paljonko, mutta sanotaanko että varmasti alle 25€.
Noilla hinnoilla upottaisin ne kissat johonkin järveen ja hakisin kaupasta uudet.
Muuan lähipiiriini kuuluva henkilö on joutunut duunissaan kohtaamaan ihmisiä, jotka ovat ryssineet raha-asiansa oikein huolella osamaksusopimusten kanssa. Pikavipit ovat tietysti pahimpia, ja niillä joutuvat ongelmiin lähinnä he, jotka muutenkin onnistuvat järjestämään itselleen vaikeuksia. Toisin sanoen kouluttamattomat ääliöt, päihderetaleet ja muut tumpulat.
Yleensä velaksieläjä älyää etsiä ammattiapua vasta siinä vaiheessa, kun vuokrat, sähköt ovat olleet maksamatta niin kauan, että häätö tai sähköjen katkaisu on vääjäämättä edessä..
Erittäin hyvä että asiasi ovat menossa oikeaan suuntaan. Siitä ansaitut onnittelut, tuo vaatii nöyrää mieltä ja itsekuria. Ja tumpeloudesta vapautumista!Nyt olen kahdessa ja puolessa vuodessa maksanut ulosottoveloistani 40k pois ja ensi vuoden lopussa odottaa tilanne, jossa olen täysin velaton. Toki maksuhäiriö vaikuttaa vielä jonkin aikaa senkin jälkeen, mutta silti...Minä, velattomana? Tuntuu lähes liian hyvältä ollakseen totta.
Viimeksi, kun ostin noin halpaa ruokaa, piti avata kämpästä kaikki ikkunat ja ostaa kolminkertainen määrä paskapusseja. Sitä tavaraa meinaan tuli joka vitun lenkillä molemmilta (siis molemmilta koirilta, ei siis minulta ja yhdeltä koiralta) hirveät läjät. Jäihän siinä kahdesta suunnasta tulevassa kaasuhyökkäyksessä unetkin hiukan vähille, mutta onneksi ruoka oli halpaa. Itketti ja nauratti samaan aikaan.Viimeksi kun ostin koiralle ruokaa, maksoi se 10kg jotain 15€ tai en oikeastaan tiedä paljonko, mutta sanotaanko että varmasti alle 25€.
No laitahan sitä argumenttia sinne sitten kun itkultasi tai naurultasi ehdit.
Suomalainen liikkennekäyttäminen-ketjussa on sellainen sankari liikkeellä, etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Hienosti väistelee muiden argumentit ja menee "minähän teen oikein, muut ovat perseestä"-periaatteella eteenpäin.
No en mä nyt tiedä. Jalkapallo on mielestäni yhtälailla maalinesto, kuin -tekopeli.Onhan tuossa nyt jotain vikaa, jos Kreikka menee mm-kisoissa yhdellä tehdyllä maalilla jatkoon (tällä hetkellä menossa).
No en mä nyt tiedä. Jalkapallo on mielestäni yhtälailla maalinesto, kuin -tekopeli.
Tosin enää ei Kreikka ole menossa jatkoon. Ja se on ihan kiva, koska tykkään viihdyttävästä futiksesta.
Taas iski se surullisen kuuluisa "mitä vittua nyt taas"-fiilis...
Juu, tiedän kyllä että nykyään kaikenlainen homostelu ja muu erilaisuus on NIIN muotia, niin muotia, mutta onko tuo asia näiden tyyppien mielestä todella kaiken tuon vinkumisen ja mielen pahoittamisen arvoista?
Tiesitkö, että heterosuheissa on erittäin paljon väkivaltaa, alkoholismia ja vaikkapa yleistä väliinpitämättömyyttä, joista nimenomaan perheen lapset kärsivät. Siis "normaaleissa" heterosuhteissa. Miten kommentoit tätä asiaa? Peilaan esimerkkiä tietenkin homosuhteeseen, missä vaikkapa lapsia rakastetaan ja he saavat tuntea kodin lämmön sekä turvan.
En ole Vanha Letku, mutta kommentoin kuitenkin:Porissa kasvaa puita. Miten kommentoit tätä asiaa?
Pitäisikö tälle viestille itkeä vaiko nauraa?
Ehdotan, että jokainen adoptiolapsi pitäisi antaa homoparille, jotta kasvavat kunnon kansalaisiksi. Heteroparin hoimaan joutuessaa lapsella on nimittäin jäätävä riski tulla pahoinpideltyksi ja voisivat vielä periä alkoholismin sekä väliinpitämättömyyden vanhemmiltaan!
Porissa kasvaa puita. Miten kommentoit tätä asiaa?