Kukas se nyt olikaan, joka kirjoitti lempiruokansa olevan "mummonliha pullat"? Tuohon nähden hevoinen on mietoa, rutto eli ei.
Ai saatana! Tuota suostun maistamaan vasta siinä vaiheessa kun esikoinen soittaa synnytyslaitokselta.
Kukas se nyt olikaan, joka kirjoitti lempiruokansa olevan "mummonliha pullat"? Tuohon nähden hevoinen on mietoa, rutto eli ei.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu ja tarina on hauska. Mutta miten ja mistä tuollaiseen ritsaan saa täyskaskon? Ei siinä mitään jos on, mutta mutta...
Otahan punkkua.
Iltasanomat tuo tietoisuuteemme yhden pysäyttävimmistä uutisista aikoihin. Pilvi osui maahan Etelä-Suomessa ja aiheutti sumua. Vau, suorastaan fantastistinen tapahtuma.
ja nyt Kukkaron Herrassa...
Haluan roskaviihteeni ilman tätä pelleä, kiitos.
Reilu vuosi sitten sain isännöitsijältä puhelun, että naapurimme oli reklamoinut meistä - me kun kolistelemme kuulemma kovasti klo 23 - 01 välisenä aikana. Usein olimme kyllä jo tuohon aikaan nukkumassa...
Sitten lomille mennessäni kotiovella oli laskujen joukossa naapurin ukaasi kuinka sitä on taas viimeöinä paukuteltu ovia... Harmillista oli etten tiedä kuka naapuri sen oli jättänyt niin en voinut mennä kyselemään...
Onneksi aika harvassa tällaiset tapaukset ovat.
Minusta sinä kyllä teit tässä tapauksessa kärpäsestä härkäsen. Jos kyseistä toimintaa ei siellä päin usein tapahdu, niin miksi ihmeessä yhden yön mekkalointi noin paljon päätä kiristää? Tää on hei elämää ja se on ihan normaalia, että äänejä syntyy.
Jos viikonloppuna yörauha saapuu n. klo 1 ja arkipäivää ennen puolilta öin, niin kaikki menee hyvin.
Miksi maanantaista perjantaihin virka-aikaan työskentelevällä on suurempi oikeus häiriöttömään nukkumiseen kuin vaikka vaihtelevina viikonpäivinä klo 6-18 tai 18-6 työskentelevällä poliisilla?
Tällaista asennetta olen aina ihmetellyt.
Miksi maanantaista perjantaihin virka-aikaan työskentelevällä on suurempi oikeus häiriöttömään nukkumiseen kuin vaikka vaihtelevina viikonpäivinä klo 6-18 tai 18-6 työskentelevällä poliisilla?
Tällaista asennetta olen aina ihmetellyt.
No kyllä ainakin itse silloin kun olin kolmivuorotyössä, mitä elämänvaihetta kesti viitisen vuotta, olin jollain tavalla taipuvainen ymmärtämään niitä naapureitani, jotka pitivät perjantaisin ja lauantaisin bileitä tai jatkoja. Ei sillä, että se periaatteessa sen hyväksyttävämpää olisi tai sillä, että olisin kovasti nauttinut tuosta touhusta, jos sunnuntaiaamuna herätys oli klo 5.30, mutta jotenkin vaan ymmärsin.
(En viitannut tällä nyt spesifisesti Sistikseen, jos tähän nyt joku meinasi haravan kanssa tarttua.)
Tosin tietyt rajoitukset on myös huomioitava, eli oma elämä ei saa myöskään häiritä muiden elämää.
Sanna-Raipe käänsi selkänsä Ilvekselle | Viihde | Iltalehti.fi (linkki iltalehti.fi)
Ei se elämä ole aina reilua. Harmi Ilveksen puolesta, että näin pääsi käymään. Monet Ilveksen fanit kuitenkin äänestivät kyseistä henkilöä jätkoon putouksessa. Tässäkö kiitos! Kyllähän nyt Ari Zico Hjelm, Jonne Aaron ja joku salkkarit "tähti" on parempi.