Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 012 346
  • 12 949

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tällaiseen törmäsin äsken Ilta-Sanomien etusivulla: Tarja Halonen sai kissansa Suomeen - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

En ymmärrä miten tuon kaltainen uutinen voi olla täysin ylimpänä, suurilla kirjaimilla ja vielä jotain tyhmiä "sivu-uutisia" siinä liitettynä. "Dmitri vai Karjala? Näitä nimiä IS:n lukijat ehdottivat Halosen kissalle"

Niin.

Itse olin samaa tulossa linkittämään.

MUTTA onhan siinä uutisen aihetta, että VR oli 2 minuuttia ETUAJASSA.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Facebookissa joku on väsännyt kuvan, jossa on 50 euron ruokakorin pienentyminen vuosina 1998, 2005 ja 2012. Oli pakko kommentoida sitä. Kirjoitin, että vuoden 1998 50 euroa on nykyrahassa 64 euroa. Lisäksi linkitin Tilastokeskuksen ansiotasoindeksin samoilta vuosilta ja kerroin, että meidän keskipalkkamme on noussut n. tonnilla ko. aikana. Eli hinnat nousevat mutta niin nousevat palkatkin. "ei mulla vaan ole noussut", ja tykkäämisiä päälle. Vitun urpot. Ei varmasti tule nousemaan jatkossakaan.

Anteeksi. Tuli ilkeä olo.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tämä Teeman ylipainoiset jenkit -ohjelma menee kyllä tämän topicin otsikon alle. Jutiloituneet teinit poraavat, että kuinka on painoa, diabetes puhkesi, kaikki kadulla huomaavat vain mun läskiyden, pääse treffeille ja buhuhuu.. no voi vittu, miksi eivät tee asialle jotain?! Jos cheesy poofsien himo voittaa halun pysyä kunnossa, niin turha silloin valittaa kenellekään mitään. Ollaanko tuolla jo niin dorkia, että luullaan ainoan keinon laihtua olevan rasvaimu jollain Hollywoodin juutalaisella kiskurilla? Ei se voi olla noin vaikea yhtälö edes bbq-regularjoelle lapsineen, että syömisen ohella täytyy liikkuakin, tai muuten pääsee jockit haiskuulissa haukkumaan läskiksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Facebookissa joku on väsännyt kuvan, jossa on 50 euron ruokakorin pienentyminen vuosina 1998, 2005 ja 2012. Oli pakko kommentoida sitä. Kirjoitin, että vuoden 1998 50 euroa on nykyrahassa 64 euroa.

Eikä siinä vielä kaikki. Mun tietojeni mukaan jokainen ihminen on ollut jokaisena tarkasteluvuonna itsekin eri-ikäinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mika Viinanen Ilveksen ykkössentterinä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jakki-Tursas ennusti lottorivin - katso kuvat ja video!

Ahah. Sellaista Iltasanomien verkkosivujen ykkösuutisissa tänään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jakki-Tursas ennusti lottorivin - katso kuvat ja video!

Ahah. Sellaista Iltasanomien verkkosivujen ykkösuutisissa tänään.

Surkuhupaisinta tässä on vielä se, että nyt kaikki lottopuupäät rientävät tietenkin veikkaamaan tuota riviä sutena. Jos rivi jollain ihmeen kaupalla olisikin täysosuma, niin voitto-osuudeksi tulisi sitten jotain 340 euroa.
 
Eikä siinä vielä kaikki. Mun tietojeni mukaan jokainen ihminen on ollut jokaisena tarkasteluvuonna itsekin eri-ikäinen.
Tietosi ovat vääriä tässä asiassa. Minä olin vuonna 2005 20-vuotias ja edelleen vuonna 2012 20-vuotias. Syynä tähän on se, että täytettyäni 20 vuotta päätin, että olen 20-vuotias niin kauan kunnes täytän 90 vuotta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietosi ovat vääriä tässä asiassa. Minä olin vuonna 2005 20-vuotias ja edelleen vuonna 2012 20-vuotias. Syynä tähän on se, että täytettyäni 20 vuotta päätin, että olen 20-vuotias niin kauan kunnes täytän 90 vuotta.

Mitä olen viestejäsi lukenut, niin olet seisonut päätöksesi takana hienosti. Mikään ei muutu, eikä varsinkaan kehity.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On aina välillä ihan mukavaa huomata että sm-liiga jengeissä on ihan sama käytäntö kun omassa sähly jengissä että uusi tulokas saa jonkun vanhan pelaajan pelipaidan. Esim. Tapparan Dale Clarke on saaunut Kalle Kaijomaan vanhan paidan #56 käyttöönsä ja sen takia juuri nyt sm-liigan sivuilla Kalle Kaijomaa on tehnyt paluun Tapparan takalinjoille vaikka taitaa edelleen pelata Växjössä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
On aina välillä ihan mukavaa huomata että sm-liiga jengeissä on ihan sama käytäntö kun omassa sähly jengissä että uusi tulokas saa jonkun vanhan pelaajan pelipaidan. Esim. Tapparan Dale Clarke on saaunut Kalle Kaijomaan vanhan paidan #56 käyttöönsä ja sen takia juuri nyt sm-liigan sivuilla Kalle Kaijomaa on tehnyt paluun Tapparan takalinjoille vaikka taitaa edelleen pelata Växjössä.

HIFK:ssa tuo numero on ollut #50. Aikoinaan sillä numerolla pelasi niin Spanhel- kuin Hurtaj-koirat. Liekö tuo vieläkin jemmassa jossain, vaikka The Legendan numero onkin #93.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Nainen uskoi sokeasti navigaattoriin - uskomaton harharetki | Autot | Iltalehti.fi (linkkin iltalehden sivustolle)

Uskoin tämän olevan vain mahdollista Ameriikassa, koska eikös siellä, joskus joku ajanut ladon seinästä läpi, koska uskoi niin vakavissaan navikaattoriin. En kyllä ymmärrä miten tämä on edes mahdollista, että reiluin 10km matkalla voi käydä näin. Ja kuitenkin Nainen oli ollut aivan kotinsa maisemissa. No jospa tällä naisella on oikeasti sitten dementia.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mika Viinanen Ilveksen ykkössentterinä.

"Ykkössentterinä" Rajamäki-Viinanen-Hölli ei todellakaan ole edes Ilveksen ykkönen. Ymmärrän siitäkin huolimatta itku/nauru-dilemman.

Minä en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa esim. nimimerkin "Iso Punakka" touhulle Ilveksen osiossa. Koska ne Mestiksen playoffit alkaa, että joku pääsee pudottamaan Sportin jatkosta? Ei tota jaksa montaa kuukautta lukea, kun asiaa on jo nyt noin paljon.

Sääliksi käy fiksuja Sport-kannattajia..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Uskoin tämän olevan vain mahdollista Ameriikassa, koska eikös siellä, joskus joku ajanut ladon seinästä läpi, koska uskoi niin vakavissaan navikaattoriin.

Muutama vuosi sitten Frankfurtissa joku juna joutui tekemään hätäjarrutuksen, kun raiteita pitkin ajeli auto vastaan. Autoilija oli kääntynyt junaradalle, kun kerran navigaattori käski. En epäile hetkeäkään, etteikö ollut TomTomin navigaattorista kyse.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tauskin Gambian matka on näemmä ylittänyt uutiskynnyksen myös Afrikassa...

Tai ainakin minä tulkitsen tuon allAfrica.com -sivuston olevan joku afrikkalainen uutissivusto:

allAfrica.com: Gambia: Finland's Top Musician in the Gambia, Vows to Promote Tourism

Tauskista löytyy sivustolta huikeita superlatiiveja:

Finish musical sensation, Mr Tauski is currently in the country courtesy of The Gambia development company Africa (GDC-Africa)

The top star has vowed to promote the country's tourism back in the Scandinavia

Oko Drammeh, renowned Gambian music promoter who was also very instrumental in making the Finish icon coming into the country possible

Sitä en sitten tiedä, että tarkoittaako tuo "finish" tässä yhteydessä jotain loppuunpalanutta tms...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Laitetaan nyt tänne vaikka sopisi aika hyvin myös vitutusketjuun. Viranomainen on valtias ja etenkin erehtymätön. Jos rekisterissä on poliisin laiskuudesta johtuen tuhansista kymmeniintuhansiin turhaa merkintää, niin ilmoitetaan että kyllä todellisuudessa merkinnät on aiheellisia ja siviilit ovat täyttäneet Suomen luvattomilla pyssyillä. Kiitos isoveli että lykit persiiseen.

Poliisihallitus levittää satuja aserikoksista | Mikko Niskasaari

Linkki ohjaa toimittaja Mikko Niskasaaren blogiin:
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Surkuhupaisinta tässä on vielä se, että nyt kaikki lottopuupäät rientävät tietenkin veikkaamaan tuota riviä sutena. Jos rivi jollain ihmeen kaupalla olisikin täysosuma, niin voitto-osuudeksi tulisi sitten jotain 340 euroa.

No niin, 1980 € olisi irronut tuolla seitsemän oikein rivillä. Lottoajia vaivaiset 6306 kappaletta, kertoo Iltalehti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jakki-Tursas ennusti lottorivin - katso kuvat ja video!
Onko tämä tursas "ennustanut" koskaan yhtään mitään oikein edes kahden vaihtoehdon tilanteissa? Ainakin futiksen EM-kisaveikkaukset menivät kyseiseltä Paul-mustekalan halvalta kopiolta aivan totaalisti vihkoon; tursas ei tainnut ennustaa yhdenkään ottelun voittajaa oikein.

No niin, 1980 € olisi irronut tuolla seitsemän oikein rivillä. Lottoajia vaivaiset 6306 kappaletta, kertoo Iltalehti.
Mielestäni jopa yllättävän pieni määrä. Kuinkahan moni maksaa toisaalta sen viikoittaisen idioottiveronsa "varmalla" 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 -rivillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös