Treffipalstat ja naiset. Joskus kauan sitten rekisteröidyin eräälle treffipalstalle. Sittemmin tuon palstan käyttö on jäänyt erittäin vähäiseksi. Käyn lähinnä katsomassa, että onko joku sattunut laittamaan minulle jotain viestiä.
Noh, eilen olin saanut viestin "Olet kyllä hämmentävän paljon samantyyppinen kuin minä... :)" Totta kai tuohon sitten jotain vastasin ja viestin lopussa pistin urli:n pärstävärkkiini, että ei tarvitse sitä erikseen pyydellä. Kas, todellinen hiljaisuus vastapuolelta. Enkä kuulemma todellakaan ole mikään petolinnun perse, vaikka en näköjään juuri häntä sitten miellytä. Näin monet naispuoliset tuttavat ja tuntemattomat ovat sanoneet. Ikävä fakta noissa mestoissa on kyllä se, että joillakin kriteerit on ihan älyttömät.
Mutta enpä tosiaan tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa tuollaisille palstoille ja joillekkin seuran hakijoilleen. Voisihan sitä tirauttaa kyyneleen ja siihen perään hysteeriset itkunaurut, sillä tuo yhteyttä ottanut nainen oli/on aivan perkeleen kaunis ja profiilinsa perusteella ihan mielenkiintoinen tapaus.
Vaimon naispuoleinen kaveri laittoi hiljan ilmoituksen kuvan kanssa erääseen treffipalveluun. Sitä hommaa näin sivusta seuranneena ei tuo tilanne yllätä yhtään. Lopulta nainen itsekin jo myönsi, että taitaa aika pinnallinen tyyppi olla. On sanonut suoraan, että vaikka kundi kuinka olisi kiinnostavan tuntuinen, kirjoittaisi hauskasti ja fiksusti ja jutut menisivät yksiin, homma loppuu heti jos naama/kroppa ei miellytä, miehellä ei ole hyväpalkkaista duunia, omaa kämppää ja mielellään kunnon autoa/prätkää.
Nainen kuitenkin koittaa jotain vakavaa suhdetta etsiä tuolta, eikä itse ole mikään missitasoinen miljonääri vaan ihan perusnätti persaukinen. Omaan järkeen vakavaan suhteeseen tarvittaisiin muutakin kuin ulkonäkö ja paksu lompakko. Tottakai ulkokuorenkin pitää mielyttää silmää, varsinkin alkutaipaleella mutta jos se on tärkein kriteeri, niin en kovin pitkää ikää suhteelle veikkailisi.
Ilkeä mieleni onkin jo hiukan toivonut naisen kohdalle jotain mr.universeä, joka on joko täysin mulkku tai ameeban tasolla aivotoiminnan osalta. Vaihtoehtoisesti myös se käy, että joku hunks kertoo hänelle, että kyllä muuten kävisi mutta kun oot noin vitun köyhä ja rumakin. Noh, naisilla kai on aina ollut paremmin valtaa mistä valita. Onneksi minä olen niin saatanan komea uros, että olen onnistunut naaraamaan vaimokseni omaa ja muidenkin silmää miellyttävän paketin, jolla on niitä aivojakin.