Miksi olet vienyt Play Station kakkosesi taas Ravikselle? Eikö siitä puhuttu jo, että ne pukukopit on livepelaajia varten?
Vittu mä yritin, mutten keksi tähän mitään nokkelaa...
Miksi olet vienyt Play Station kakkosesi taas Ravikselle? Eikö siitä puhuttu jo, että ne pukukopit on livepelaajia varten?
Vittu mä yritin, mutten keksi tähän mitään nokkelaa...
Ps: Älä välitä 2/3 palstalaisista luultavasti ei tiedä mikä on Ravis ;)
Pitäisikö itkeä vai nauraa?
Aika ihku lukihäiriö. Lause alkaa sanoilla Kim Kardashian, jolloin mulkku (siis mun, en minä) jo venytteli ja herätteli itseään. Cameoroolin kohdalla oltiin jo niin töötissä erekshuunin suhteen, että luin 'camel toe -roolin'.Kim Kardashian haluaisi saada cameoroolin...
No mitenkäs tässä tilanteessa kävi? Tuliko kompensaatiokierroksia vai menikö käsitouhuiksi?Kostean illan jälkeen meille jatkoille naisen kanssa, akka kaatokännissä ja vihjailee että pitäisikö mennä pitkäkseen. No mikä ettei, petiin vaan ja hommiin. Pakollisten lämppäysten jälkeen aletaan päästä itse asiaan, nainen siirtää kätensä varovasti allekirjoittaneen housuihin ja.....sammuu. Tässäpä nyt kirjoittelen jatkoaikaan akan käsi housuissa ja mietin miten tästä nousisi jääkaapille herättämättä. Parasta olisi tulla hyvät kompensaatiokierrokset aamupäivällä kun tuo vonkale tuosta herää. Ei siinä, lasketaan saamiseksi.
Nappiinhan se meni. Toivottavasti neito ei lue Jatkoaikaa :DNo mitenkäs tässä tilanteessa kävi? Tuliko kompensaatiokierroksia vai menikö käsitouhuiksi?
- Surullinen juttu. Pian varmaan jääkiekon Rauman pitsiturnaus lähetetään suorana lähetyksenä olympialaisten päällä.Nyt selvisi sitten sekin, miksei suomalaiset pärjää esim tuolla EM-yleisurheiluissa. Se on jääkiekon vika, sanoo Arto "Nyyh" Bryggare.
"Uutinen" aiheesta: Bryggare: Jkiekko tuhoaa urheilua - MTV3.fi - Urheilu - Yleisurheilu - Uutiset
- Surullinen juttu. Pian varmaan jääkiekon Rauman pitsiturnaus lähetetään suorana lähetyksenä olympialaisten päällä.
Kannatetaan!
Kelatkaa minkälainen yleisurheilukyky menetettiin esimerkiksi Timo Jutilassa
Nyt selvisi sitten sekin, miksei suomalaiset pärjää esim tuolla EM-yleisurheiluissa. Se on jääkiekon vika, sanoo Arto "Nyyh" Bryggare.
"Uutinen" aiheesta: Bryggare: Jkiekko tuhoaa urheilua - MTV3.fi - Urheilu - Yleisurheilu - Uutiset
En ymmärrä myöskään tälläistä paskan jauhamista. Ihmiset harrastaa ja katsoo niitä lajeja jotka heitä kiinnostaa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta turha yrittää elvyttää oopperaa tai vaikka saappaan heittoa.
Itken ja nauran tälle "linkkikuvaukselle".Molemmat linkit vievät youtubeen.