No sehän se juttu tuossa tapauksessa olikin, että vietiin putkaan.Toki, ketään ei ymmärtääkseni pidätetty ja väki saatin hajautettua suomeksikin, joten ei siitä kuulukkaan mitään suurta numeroa tehdä.
Eli yksi juhlijoista, heikosti suomea puhuva, halusi jutella poliisien kanssa ruotsiksi tilanteesta. Johon poliisit vastasivat heittämällä maijaan. Eli erittäin paikallaan tuo oikeusasiamiehen näpäytys.
Ukko puhuu jonninjoutavia ja kertoilee jotain "hassujen ukkojen" kertomia juttuja lapsuudesta. On niin hauskoja hänen omasta mielestään, ettei meinaa saada sanaa suustaan.
En tiedä yrittäjistä, mutta työministeri voisi olla huolissaan työntekijöiden turvallisuudesta palveluammateissa, kuten kaupan kassoilla. Koskien siis samoja mainitsemiasi asioita saman vähemmistöryhmän taholta. Tällä ulostulolla luotaisiin kunnolla profiilia. Muista Anni että työvoima on valtiovallan erityisessä suojeluksessa!Milloinkohan joku poliitikko sanoo julkisesti olevansa huolissaan niiden yrittäjien puolesta jotka ovat säännöllisesti tietyn vähemmistöryhmän varastelun ja häiriön kohteena?
Tai jos poliisi on mykkä. Pitääkö ensin oppia viittomakielta ja sitten vasta huligoimaan?
Virkamiesruotsin testi on vitsi, se ei todista kielitaidosta yhtään mitään.
- - -
Se on siis ollut vähän kuin eka kerta sulla, mulla tai monella muulla paitsi sillä erotuksella, että ohjekirja on hukassa, kaverille ei kehtaa soittaa, lasinpesukanisteri on tyhjennetty jo ennen suoritusta ja hauskannäköistä siitä ei saanut tekemälläkään vaikka olisi kolme miestä ympärillä katsomassa.Oli kyllä hauskan näköistä, kun käytiin tuossa eräässä paikassa moottorien varrella tänään.
Pihassa seisoi aivan tuliterä mersu, joka varmaankin on maksanut sen satatonnia helpostikin, nokkapelti pystyssä. Ympärillä oli kolme miestä, joista yksi luki ohjekirjaa, toinen soitti puhelimella jonnekin ja kolmas seisoi lasinpesunestekanisteri kädessä vieressä.
En sitten tiedä kertooko tämä näiden miestin tietämättömyydestä, vai siitä, että nyky(/öky?)autoihin ei kykene tekemään mitään itse. Vaikka pitäisi sitä kai sentään tietää, että miten siihen omaan autoon lisätään nesteitä.
Oli kyllä hauskan näköistä, kun käytiin tuossa eräässä paikassa moottorien varrella tänään.
Pihassa seisoi aivan tuliterä mersu, joka varmaankin on maksanut sen satatonnia helpostikin, nokkapelti pystyssä. Ympärillä oli kolme miestä, joista yksi luki ohjekirjaa, toinen soitti puhelimella jonnekin ja kolmas seisoi lasinpesunestekanisteri kädessä vieressä.
En sitten tiedä kertooko tämä näiden miestin tietämättömyydestä, vai siitä, että nyky(/öky?)autoihin ei kykene tekemään mitään itse. Vaikka pitäisi sitä kai sentään tietää, että miten siihen omaan autoon lisätään nesteitä.
Mersuissa ja Bemuissa taitaa akku olla aika usein takakontin sivuverhoilun takana.
Nykynuorison ymmärtäminen on kyllä melkoisen vaikeaa, kyllä 16-vuotiaan pitäisi osata tieto- ja verkkoturvallisuuden alkeet:
Lori Darling David facing jail for 'sending naked pictures of herself to son's teenage friend' / Daily Mail
Asia olisi ehkä käsitettävissä, jossa tämä 37-vuotias painaisi yhtä paljon kuin keskimääräinen amerikkalainen. Pidätyskuvan perusteella ei ole ilmeisesti edes mielenvikainen.
"Talvi yllätti kännisen idiootin" eli kuinka kaatua aamuyöstä lumen alla olleeseen jäähän ns. lentokaaressa. Otsikkoon homma liittyy siinä vaiheessa, kun häntäluu tärähtää niin, että kaikki istumisesta ja kumartumisesta lähtien yrittää sattua ihan tosissaan. Pitäisi kai olla iloinen ettei lyönyt päätä, mutta ei vittu silti, "aikuinen" ihminen.
Juu, ja itse asiassa minä luin tuon uutisen eilen aamulla Helsingin Sanomista, eli sielläkin oli kynnys ylitetty ja katsottu aiheelliseksi painaa juttu lehteen.Isompi ihmettelyn aihe on se että tuollainen uutinen pääsee Suomen kolmanneksi suurimman lehden uutisiin.