Viestin lähetti msg
Niin onko muuten teinigootti oma rotunsa vai pissiksen alalaji?
Viestin lähetti koo
Niin vanha olen, että en muista sen mascaran nimeä joka toimi tuotemerkkinä esihistoriallisen ajan Liisukoilla.
Viestin lähetti Snadi kundi Stadista
Muutoin palannen tähän pissis-aiheeseen ehkä piankin, sillä oma tyttäreni täyttää tänä vuonna 12 vuotta. Ekat stringit on jo ostettuna ja kikatus ikä- ja lajitoveriensa kesken alkaa olla desibelitasoltaan lähes aidon kuuloista. Toistaiseksi Mehukatin voimalla, onneksi.
Olkoon voima kanssani...
Viestin lähetti girlzilla15
Nyt puhun ihan hetken vakavissani.
Jos Erin kerran edustaa pissiksiä, niin siinä tapauksessa kai minä sitten pidän yli-ikäisistä pissiksistä.Viestin lähetti Shane
Hajahuomiona voisin tässä todeta, että näyttää tuo pissis-look purevan ainakin joihinkin jatkoaikalaisiin, ottaen nimittäin huomioon Erin Koiviston keräämän äänisaaliin tuossa kesätyttökisassa..
Ja onhan tuon "yli-ikäisen pissiskaksikon" toistakin osapuolta täällä toisinaan hehkuteltu.
Niin..Viestin lähetti Chip
Jos on parikymppinen ja käyttää noita pissisten tuntomerkeiksi muodostuneita Miss Sixty -farkkuja (ei, en minä, minulla ei olisi varaa laittaa yksiin farkkuihin 100 euroa), niin luokitellaanko kyseinen henkilö silloinkin pissikseksi? Tolppakengät on tietenkin jääneet kyseiseltä immeiseltä unholaan eikä pukeutumisessa muuten ole mitään erityisen pissismäistä.
Kaverit nykyään valittavat, että viikonloppuisin heidän entinen kantabaarinsa on täynnä täysi-ikäiseksi juuri varttuneita pissiksiä eikä siellä ole enää ollenkaan mukava käydä. Mietinpä sitten, että aikuistuuko kahdessa vuodessa niin reippaasti, että 18-vuotiaiden touhu näyttää ihan kakaramaiselta, vai ovatko nuo 18-vuotiaat vain enemmän keskenkasvuisia kuin me silloin pari vuotta sitten? Ei sillä, ettenkö itse tuntisi itseäni välillä täysin kakaraksi, vaikka periaatteessa aikuinen olenkin...
Minulle tarkoitettu kysymys? Pukeutumisesta en nyt niin tiedä, mutta tarkoitin lähinnä noiden Nylon Beat -tyttöjen muuta olemusta, esim. puhetyyliä ja sen "sisältöä" julkisuudessa. On meinaan niin pissistä, niin pissistä..Viestin lähetti Chip
Jos on parikymppinen ja käyttää noita pissisten tuntomerkeiksi muodostuneita Miss Sixty -farkkuja (ei, en minä, minulla ei olisi varaa laittaa yksiin farkkuihin 100 euroa), niin luokitellaanko kyseinen henkilö silloinkin pissikseksi? Tolppakengät on tietenkin jääneet kyseiseltä immeiseltä unholaan eikä pukeutumisessa muuten ole mitään erityisen pissismäistä.
Viestin lähetti Tatzka
Yli-ikäinen pissis ei ole mikän harvinainen ilmiö. Ei kaikista muinaisista puskien ja porttikonkien konkareista kasva ns "tavalllisia" kaduntallaajia, vaan osa vanhenee arvokkaasti omanlajinsa varttuneemmaksi edustajaksi. Lähiaikoina olen havainnut useasti arviolta 30 ikävuoden seuduilla olevia pissiksiä, kulkevat usein myös pareissa. Puhetyyli, sanat, röökinraiskannut ääni ovat tyypillisiä näille otuksille. Pukeutumis tyyli on toki hieman muuttunut, mutta edustaa silti samaa mauttomuutta, kuin nuoremmilla virkasiskoillaan. Käyttäytyminen ja puhe siis vain jalostuvat, mutta sama pienipissis siellä sisällä on.
Viestin lähetti Chip
Minulla ei ole noita Miss Sixtyn farkkuja mutta pukeudun melko tavalla "pissis-tyyliin" (jos siis lyhyt paita, matalalanteiset farkut ja farkkutakki, EI tolppakenkiä tms) lasketaan tuohon mukaan. En kuitenkaan lue itseäni pissikseksi, enkä lue kaverianikaan, joka käyttää Miss Sixtyjä (syynä on kylläkin se, että lähes 180 cm pitkänä riittävän pitkälahkeisia farkkuja on vaikea löytää). Nuo teini-ikäiset (yläasteelaiset ja lukioikäiset) pissikset ovat välillä kyllä niin säälittävän huvittava näky ettei oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella.
Jepjep. Elikkä Olet just sitä tyyppiä joka menee kategoriaan "heruteltavat pissikset". Tuo pissis-termi taitaapi vaan olla vähän väärä. Sana on syöpynyt vaan suuhun niin tiukasti, että harmi. Predator, keksi Sinä pissistermin keksijänä sanonta sellaiselle, joka pukeutuu kuin pissis mutta pääsee jo laillisesti ravitsemusliikkeisiin ;)Viestin lähetti Chip
Minulla ei ole noita Miss Sixtyn farkkuja mutta pukeudun melko tavalla "pissis-tyyliin" (jos siis lyhyt paita, matalalanteiset farkut ja farkkutakki, EI tolppakenkiä tms) lasketaan tuohon mukaan. En kuitenkaan lue itseäni pissikseksi, enkä lue kaverianikaan, joka käyttää Miss Sixtyjä (syynä on kylläkin se, että lähes 180 cm pitkänä riittävän pitkälahkeisia farkkuja on vaikea löytää). Nuo teini-ikäiset (yläasteelaiset ja lukioikäiset) pissikset ovat välillä kyllä niin säälittävän huvittava näky ettei oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella.
Viestin lähetti bisnesman
Jepjep. Elikkä Olet just sitä tyyppiä joka menee kategoriaan "heruteltavat pissikset". Tuo pissis-termi taitaapi vaan olla vähän väärä. Sana on syöpynyt vaan suuhun niin tiukasti, että harmi. Predator, keksi Sinä pissistermin keksijänä sanonta sellaiselle, joka pukeutuu kuin pissis mutta pääsee jo laillisesti ravitsemusliikkeisiin ;)
Viestin lähetti Chip
Mutta jos keksitten jonkun paremman ilmauksen "pissismäisesti" pukeutuville mutta ei käyttäytyville (uskoisin ainakin niin) parikymppisille, niin unohdan tämän :)
Viestin lähetti Sistis
Niin, eikös pissaliisan vanhempi versio voisi olla esimerkiksi pissairma?
Viestin lähetti wilco
Ei, kyllä se oikea nimitys on Parpalan Raija.
Että silleen...