Pissaliisat...

  • 171 648
  • 446

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tämä voisi kuulua osittain myös tuonne vitutusketjun puolelle. Yläkertaan muutti mennäviikolla joku pissaliisa/vittumarkokommuuni. Jokailtainen "vittusitä, vittutätä, viiiittttuuuu" -liisasinfonia on ollut valmis. Välillä sitten aina zippo napsuu ja tuunataan autoa kun markot keskustelevat.

Luojan kiitos, että ens viikolla muutetaan omaan kämppään.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hazardipakki kirjoitti:

Ei swidduh! Joko kyseinen eukko vedättää kaikkia 100-0 tai sitten mikä pahinta -hän on tosissaan...

JA:n gynekologiosasto voinee valaista asiaa enemmän, mutta ihmetellä täytyy. Eikö kyseinen pissis muka sitten huomannut muutoksia rinnoissaan? Kuukautisetkaan eivät ole voineen olleet runsasvuotoisia. Onko mitenkään mahdollista, että kysinen nainen ei tuntenut yli kolme kiloisen lapsen liikkeitä mahassaan? Lapsen on täytynyt olla lähes koomassa, jos ei sen liikkeitä ole tuntenut raskauden loppupuolella. Ihmetyttää myös se, että siinä vaiheessa kun synnytyksen aika on koittanut, on kaikki ollut ohitse 11 minuutissa. Kyseessä on vielä ensisynnyttäjä. Olen aiemmin olettanut, että kysessä lienee aika kivulias prosessi. Tai sitten minua on kusetettu kyseisen asian suhteen. Avautumisvaihe vienee vähän enemmän aikaa, kuin tuo 11 minuuttia. Minnehän on muuten tuon pissiksen lapsivedet lorahtaneet? Päähän vai? Jos on kyseinen ämmä ollut niin TYHMÄ, että ei ole tajunnut olevansa rakaana, niin ei taida fiksuja olla lähipiirissäkään. Fysioterapeutti-sisko ei tajua siskonsa olevan raskaana. Munaisvaivoja muka! Minä en menisi kipeitä paikkojani kyseiselle fysitoterapeutille hoidattamaan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Holocaust kirjoitti:
Ei swidduh! Joko kyseinen eukko vedättää kaikkia 100-0 tai sitten mikä pahinta -hän on tosissaan...

JA:n gynekologiosasto voinee valaista asiaa enemmän, mutta ihmetellä täytyy. Eikö kyseinen pissis muka sitten huomannut muutoksia rinnoissaan? Kuukautisetkaan eivät ole voineen olleet runsasvuotoisia. Onko mitenkään mahdollista, että kysinen nainen ei tuntenut yli kolme kiloisen lapsen liikkeitä mahassaan? Lapsen on täytynyt olla lähes koomassa, jos ei sen liikkeitä ole tuntenut raskauden loppupuolella. Ihmetyttää myös se, että siinä vaiheessa kun synnytyksen aika on koittanut, on kaikki ollut ohitse 11 minuutissa. Kyseessä on vielä ensisynnyttäjä. Olen aiemmin olettanut, että kysessä lienee aika kivulias prosessi. Tai sitten minua on kusetettu kyseisen asian suhteen. Avautumisvaihe vienee vähän enemmän aikaa, kuin tuo 11 minuuttia. Minnehän on muuten tuon pissiksen lapsivedet lorahtaneet? Päähän vai? Jos on kyseinen ämmä ollut niin TYHMÄ, että ei ole tajunnut olevansa rakaana, niin ei taida fiksuja olla lähipiirissäkään. Fysioterapeutti-sisko ei tajua siskonsa olevan raskaana. Munaisvaivoja muka! Minä en menisi kipeitä paikkojani kyseiselle fysitoterapeutille hoidattamaan.

Neljä kuukautta menee vielä ihan normaaleillakin ihmisillä huomaamatta, koska kuukautiset joillakin naisilla jatkuvat raskaudenkin aikana, tosin heikompina. Vauvan potkiminen on hyvin paljon asennosta kiinni ja vauvan unirytmistä, jos vauvan liikkeet suuntauvat äidin sisäpuolelle ja liikkeiden aktiiviaika on äidin nukkuessa, saattaa raskautta mennä hyvinkin pitkälle ennenkuin liikkeet tajuaa lapsen liikkeiksi, varsinkin ensisynnyttäjä. Masukin voi jäädä joillain pieneksi suhteessa muihin, mutta luulisi siitä sentään joidenkin hälytyskellojen soivan.

Joka tapauksessa on mahdollista mutta erittäin epätodennäköistä että näin käy, pitää todella monen asian pitkään tapahtua juuri tietyllä tavalla että tällainen olisi mahdollisista. Ja kaikella kunnioituksella lapsen äitiä kohtaan, kyllä sitä täytyy olla jonkin matkaa yksinkertainen että tällainen voi tapahtua.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olisikohan tässä nyt kuitenkin syynä ihmismielen aiheuttama pikku jippo. Tyttö on pelännyt raskautta ja näin ollen kieltänyt koko homman. Tästä sitten on aiheutunut pieni suojamuuri mielen ja mahan väliin.
Itse olen nähnyt työssäni naisen jolla oli rintasyöpä syönyt toisen rinnan ja noin 30 senttiä kainalon alta. Rinnan tilalla oli sellainen ruskea märkivä kasvain jatkuen kainaloon asti. Nainen oli tullut tarkastukseen sen takia, että paitojen pitäminen oli ollut hankalaa, koska vaihtoväli oli muutama tunti. Hän ei ollut nähnyt mitään ihmeellistä itsessään. Voin kertoa, että se märkivä ja haiseva pesäke oli yksi niitä kammottavimpia asioita joita olen nähnyt. Ihmismieli on kummallinen kaveri.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Major Julli kirjoitti:
Neljä kuukautta menee vielä ihan normaaleillakin ihmisillä huomaamatta, koska kuukautiset joillakin naisilla jatkuvat raskaudenkin aikana, tosin heikompina. Vauvan potkiminen on hyvin paljon asennosta kiinni ja vauvan unirytmistä, jos vauvan liikkeet suuntauvat äidin sisäpuolelle ja liikkeiden aktiiviaika on äidin nukkuessa, saattaa raskautta mennä hyvinkin pitkälle ennenkuin liikkeet tajuaa lapsen liikkeiksi, varsinkin ensisynnyttäjä. Masukin voi jäädä joillain pieneksi suhteessa muihin, mutta luulisi siitä sentään joidenkin hälytyskellojen soivan.

Joka tapauksessa on mahdollista mutta erittäin epätodennäköistä että näin käy, pitää todella monen asian pitkään tapahtua juuri tietyllä tavalla että tällainen olisi mahdollisista. Ja kaikella kunnioituksella lapsen äitiä kohtaan, kyllä sitä täytyy olla jonkin matkaa yksinkertainen että tällainen voi tapahtua.

Kyllä minä tiän yhen akan joka kerto porukoilleen vasta kolme viikkoa ennen synnytystä, että on paksuna. Tais olla ämmän neljäs pentu tai jotain. Joillakin se vaan ei näy jos pitää löysiä vaatteita tai jotain. Tuntuu vaan ihan uskomattomalta.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos pelkäät tyttäresi olevan pissis

Jottei koko keskustelu suuntaudu pelkästään tähän yhteen synnyttäjään, ajattelin laittaa tänne muutaman vinkin, joista voit tunnistaa pissistyttären (ja tämähän on luonnollisesti paljon pelottavampaa kuin esim. alkoholisti/huumeidenkäyttäjälapsi). Samalla muutamia vinkkejä, joilla voit välttää tätä pissiskäyttäytymistä.

1. Haiseeko tyttäresi joskus siiderille? Jos haisee, niin lopeta se turhan rahan antaminen. 5 euroa viikossa on enemmän kuin tarpeeksi 13-16-vuotiaalle, joka saa kuitenkin ruuat kotonaan. (Tosin saattaahan se pikkutytteli olla niin kiero, että säästää nekin 5€ joka viikko, ja ostaa parin viikon välein ne siiderinsä). Niin ja turha noita lapsia on kesätöihinkään laittaa siiderirahoja tienailemaan, ei ne niitä mihinkään muuhunkaan käytä.

2. Haiseeko tyttäresi joskus tupakalle? Sama vastaus kuin edellä.

3. Haluaako tyttäresi stringit alushousuikseen? Jos haluaa, niin ilmoita kylmästi, että kyllä ne raappahousut kelpasi isällekin aikoinaan, vaikka äiti ne nopeasti halusikin poistaa isän jaloista. Mutta ilman niitä sinuakaan ei varmaan olisi edes olemassa. Sitä paitsi köyttä meiltä löytyy kotoakin, ei sitä tarvitse H&M:stä lähteä ostamaan.

4. Pitääkö paidan olla niin lyhyt ja avoin, että siitä näkyy samalla kertaa sekä orastavat rinnan- että alapäänkarvanalut? Tähän hieman vastaavanlainen vastaus kuin edelliseenkin, toki housuista ei voida puhua tässä yhteydessä.

5. Onko sanavarasto yllättäen karttunut sanalla v...u? Kannattaa ehkä tarkkailla myös omaa kielenkäyttöä.

6. Onko kaikilla tyttäresi kavereilla kohdat 1-5 esillä? Tällehän ei mitään voi. Kaverit on niin ihqui, ettei niihin vanhemmat voi puuttua.

7. Haluaako tyttäresi tatuoinnin perskannikkaan tai jommankumman aluillaan olevan tissin päälle? Tässä vaiheessa pitää jo älähtää ja kunnolla! Ottakoon saatana tatuointinsa sitten, kun on täysi-ikäinen ja valmis niistä maksamaan.

Enempää vinkkejä ei nyt tällä kertaa heru, mutta toivottavasti näistä oli jollekin apua.

Nimim. kokemusta on
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
tombraider kirjoitti:
Olisikohan tässä nyt kuitenkin syynä ihmismielen aiheuttama pikku jippo.

Tää mikään jippo ole. Kuvan perusteella kyseessä on vaan simppelisti blondi. Tarvitaanko parempaa "jippoa"?

Sitä paitsi tuo nyt on kevyttä kamaa muutenkin. Paljon enemmän lööppejä saisi juttu, jossa kerrotaan tyypistä, joka oli työpaikallaan yhdeksän kuukautta kuolleena.
- ei mitään huomattu. Just viime viikollakin roudattiin se kottikärryillä laivalle pikkujouluihin. Ihan normaalisti se haisi eksootisesti... ja kupli sillai omituisesti, ihan niinku siellä maisemakontorissa sen serminsä takana. Ei ihme että sillä oli niin kova flaksi naisten seurassa.
- viimesen puolen vuoden aikana se ei minun mielstä edes ajanut sillä Mersullaan, vaan firman muijat kyyditsi sitä joka paikkaan ihan pikkutunneillakin.
- tein sen positiiven havainnon, että meidän "Jorma" ei enää käryttänyt sikaarejaan pitkin päivää
- viikko sitten just oli projektiryhmän kokous, ja "Jorma" oli jopa ehkä normaalia tarkkaavaisemman oloinen - ei millään olis aavistanut - se pysyi penkilläänkin koko miitingin ajan, vaikka yleensä se aina maanantaiaamun priiffingissä häipyy yrjölle jo ennen virallista kokouswiinérin pupeltamista.
- ihana mies. Nuorena meni.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Minä olen ymmärtänyt asian niin että pissis on n. 13-17 vuotta. Miten tämän 22-vuotiaan tytön/naisen synnyttämistä keskustellaan ylipäänsä tässä ketjussa?

Vasabladetin vastaavassa jutussa (http://www.vasabladet.fi/lokalt.asp?docID=17045) tyttö kertoi miettinensä "onko toi todella minun?", siis keskustelua pitäisi käydä jossain blondivitsi-ketjussa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
fastasashark kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt asian niin että pissis on n. 13-17 vuotta.

Pissis on henkinen tila. Ja miksikä ne muka siitä kasvaisi?
 
Everton kirjoitti:
Ja miksikä ne muka siitä kasvaisi?
Yksinhuoltajaäideiksi korkeintaan.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Everton kirjoitti:
Ja miksikä ne muka siitä kasvaisi?

Playboyssa ulkoisia avujaan esitteleviksi pissisvaatekauppiaiksi.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
dude kirjoitti:
Playboyssa ulkoisia avujaan esitteleviksi pissisvaatekauppiaiksi.

Toki tämän myös allekirjoitan, mutta dudekin varmasti, kuten myös allekirjoittanut voisi kyseisen pissiksen kanssa käydä tekemässä lyhkäset temput siis toki sillä ehdolla, että ei sitten tarvitsisi ihan älyttömän pitkään harrastaa mitään lingvististä toimintaa. Kukahan muuten sen puljun paperihommat hoitaa, vaiko väittääkö joku, että se ihan itse?
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitselo kirjoitti:
. Tarvitaanko parempaa "jippoa"?

Paha sanoa. En tunnusta. Kyllähän tuo kuvasta päätellen ehkä olisi silti kelvannut, vaikka pissiksen tuntomerkit räikeitä ovatkin.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
avatar kirjoitti:
Toki tämän myös allekirjoitan, mutta dudekin varmasti, kuten myös allekirjoittanut voisi kyseisen pissiksen kanssa käydä tekemässä lyhkäset temput siis toki sillä ehdolla, että ei sitten tarvitsisi ihan älyttömän pitkään harrastaa mitään lingvististä toimintaa.

Tähänhän kuuluu vastata: Tekisin jos osaisin.

avatar kirjoitti:
Kukahan muuten sen puljun paperihommat hoitaa, vaiko väittääkö joku, että se ihan itse?

Ai mitkä paperihommat?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tälle asialle ei saisi nauraa, mutta ei oikein muutakaan enää voi. Kyllä 15-vuotiaiden pitää pystyä parempaan:

Hetken vielä juhlittuaan kaverit lähtivät omiin koteihinsa jättäen miltei tajuttoman nuorukaisen selviämään yksin laavulle. Pakkasta oli tuolloin yli kymmenen astetta. Pojat kuitenkin uskoivat, että väsähtänyt tokenisi aamuun mennessä ja kävelisi omin voimin kotiin.

Lauantaiaamuun mennessä pojan kaverit olivat yrittäneet soittaa laavulle jääneelle useita kertoja, mutta hän ei vastannut puhelimeen. Eräs kavereista kävi aamukymmenen jälkeen jättämässä muutaman viestin internetin keskustelukanavalla.

- Jejee [hän] sammu johonki mettään ja jätettiin se sinne hankeen nukkuu.


Tuostahan se ei vielä käy ilmi, mutta henki meni. Tulee mieleen sitten aamulla jo huolestua?
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
lavos kirjoitti:
Menehtyneen vanhempana tekisi mieli hirttää koko kaveriporukka. Uskomatonta välinpitämättömyyttä.

Älä. Itse tuon tiimoilta kelasin joitakin noin kymmenen vuoden takaisia teiniaikojen ryyppäyksiä ja en nyt väitä, että joku hiton suojelusenkeli olen ollut, mutta aina, siis ihan aina kavereiden kesken katottiin, että ei kukaan jää ainakaan mihinkään lumihankeen koisaamaan vaan aina köijättiin edes jonnekin lämpimään. Alkoholimyrkytys varmaan kyllä on ollut joskus lähellä, sitä en epäile hetkeäkään :D

Helvetinmoista tuhlausta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
pernaveikko kirjoitti:
Jejee [hän] sammu johonki mettään ja jätettiin se sinne hankeen nukkuu

Voi elämä, voiko tuollaisia torspoja olla edes olemassa ja kun kyse on vielä omasta kaverista eikä mistään spugesta ojassa (jonka sinne jättäminen on kyllä ihan yhtä idioottimaista)? Tuo keskustelupalstan viestihän todennäköisesti käy ihan validina todisteena, jos/kun asiaa oikeusdessa puidaan. Heitteillejättö tms. varmaankin rikosnimikkeenä. Tuskin nuo siitä mitään kuitenkaan saavat, kun ovat alaikäisiä ja tietäen Suomen lainsäädännön. Pari vuotta voisivat kyllä tuollaista kaltereiden takana miettiä.

V*tun apinat joka tapauksessa.
 
Voidaan varmasti sanoa, että savolainen eroaa ainakin jollakin tavalla pohjalaisesta ja stadin kundi turkulaisesta. Mutta pissaliisat ovat kuitenkin täysin samanlaisia paikkakunnasta riippumatta.

Sain tuossa iltasella todistaa jälleen erään ryhmän elämöintiä. Kovin tuntui taas monelta tulevaisuuden lähihoitajalta olevan siiderit hukassa. Suomen tulevaisuus on hyvissä käsissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hazardipakki kirjoitti:
Suomen tulevaisuus on hyvissä käsissä.

Lahti on jo ainakin menetetty tapaus. Tämä on tänäisestä Hesarista jonkun vanhemman herran kommentti:

"Lahti on samanlainen hullunmylly kuin ennenkin. Nuoriso vehtaa yökaudet ja soittaa musiikkia kerrostaloissa."
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Pissaliisojen iloinen kevätääntely on omassa havaintoympäristössäni ollut vielä yllättävänkin vaimeaa luultavasti koska ilmat ovat vielä olleet ainakin ajoittain viileitä eikä kunnon "IIIIK MIS MUN SITUKAT ON???!!!" -kirkumista ole saanut kunnolla huudettua ilmoille. Toki muutama takuuvarma äänihavainto on jo tehty mutta näköhavainto puuttuu. Muutamaan vittumarkoon olen jo törmännyt. Nämä yksilöt nojailivat 80-luvun corollaan, potkunyrkkeilivät toisiaan ja huusivat soidinhuutoja "vitttuuuu vitttuuuuu". Ja vanha viisaus tietää, että siellä missä on vittumarkoja, on pakko olla lähellä myös pissaliisoja.

Wappu lähestyy ja mikäli kelitkin ovat hyvät on pissaliisojen esiinmarssi varma. Näinhän se vanha lorukin menee:

"Kuu pultsarista kesään, (bongattu)
Puoli kuuta pulloreijosta, (bongattu)
vittumarkosta vähäsen, (bongattu)
pissiksestä ei päivääkään." (vielä bongaamatta)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös