Re: Re: Re: Re: Re: Tylsä moralisti avautuu
Lähtökohtaisesti ei minusta ole suurtakaan eroa sillä paljastaako tissin
vai kaiken mitä päässä liikkuu. Senpä takia on aivan turha alkaa moralisoida muiden taipumuksia paljastaa yksityisiä asioitaan netissä. Täysi-ikäisyys on toki pointti, nimimerkki ei välttämättä niinkään, sillä aika moni täällä on kertonut itsestään niin paljon tietoja, että tarmokas salapoliisi varmasti saisi henkilöllisyyden selville melko nopeasti. Lähipiiri sen luonnollisesti tajuaa hetkessä.
Miksi se, että minun mielestäni teinien nykyinen pukeutumistyyli on huolestuttava ja trendille yleisesti pitäisi tehdä jotain muuta kuin kuolata kotona muna pystyssä, on kaikille niin iso ongelma?
Ei se minulle ole ongelma. Minäkin olen teinien pukeutumisesta huolissani tavallisena kaduntallaajana, isänä ja työni puolesta.
Sen sijaan kuvien nettiin laittaminen on triviaali sivujuonne itse ongelman kannalta.
Viestin lähetti Pikku Myy
Huoh. Olisi kait sittenkin pitänyt valita joku anonyymi nimimerkki ja pitää oma sukupuoli salassa. Muistatko nimittäin ketkä kaikki miespuoliset kirjoittajat ovat täällä valitelleen ihmissuhdeongelmiaan, kertoneet seksuaalisista mieltymyksistään ja karvoituksestaan sekä alkoholikäyttäytymisestään? Onko heilläkin omituinen moraali, jonka takia heidän kirjoituksiaan ei voi ottaa vakavasti? Ehkäpä minun ja noiden tyttöjän erona on kuitenkin se, että minä olen täysi-ikäinen ja kirjoittelen kuitenkin nimimerkin suojissa - en paljastaen kasvoni (ja tissini ja persvakoni) kaikille keitä se kiinnostaa.
Lähtökohtaisesti ei minusta ole suurtakaan eroa sillä paljastaako tissin
vai kaiken mitä päässä liikkuu. Senpä takia on aivan turha alkaa moralisoida muiden taipumuksia paljastaa yksityisiä asioitaan netissä. Täysi-ikäisyys on toki pointti, nimimerkki ei välttämättä niinkään, sillä aika moni täällä on kertonut itsestään niin paljon tietoja, että tarmokas salapoliisi varmasti saisi henkilöllisyyden selville melko nopeasti. Lähipiiri sen luonnollisesti tajuaa hetkessä.
Miksi se, että minun mielestäni teinien nykyinen pukeutumistyyli on huolestuttava ja trendille yleisesti pitäisi tehdä jotain muuta kuin kuolata kotona muna pystyssä, on kaikille niin iso ongelma?
Ei se minulle ole ongelma. Minäkin olen teinien pukeutumisesta huolissani tavallisena kaduntallaajana, isänä ja työni puolesta.
Sen sijaan kuvien nettiin laittaminen on triviaali sivujuonne itse ongelman kannalta.