Piirteitä joita inhoan itsessäni

  • 7 833
  • 71

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Aluksi pyydän anteeksi, jos tälläinen itseinhoketju on jo olemassa, mutta en sellaisen olemassaoloa muista, joten aloitan uuden:

Niin, meillä jokaisella on varmaan heikkouksia. Osa näistä lienee sellaisia joita ei itse huomaa, osa sellaisia jotka itse tiedostaa. Tähän ketjuun haluaisin kerätä näitä omia heikkouksia/piirteitä joita itsessä inhoaa. Aloitan muutamalla:

- Vihaan soittamista erilaisiin palvelunumeroihin. Vaikka asia olisi tärkeä ja minulle olisi luvassa jopa rahaakin/vaihtotuote niin ”kärsin mieluimmin tappion” kuin vaivaudun soittamaan. En siis osaa valittaa.
- Vaikka tiedän että jokin asia pitäisi saada tänään hoidettua, niin usein käy niin että asia venähtää seuraavalle päivälle jne.
- Lupaan ihmisille sosiaalisuuden puuskassa että nähdään nähdään, vaikka en oikeasti halua heidän kanssaan kahvituokiota viettää.
- Edelliseen liittyeen minua inhottaa että vaikka vanhempani ja isovanhempani asuvat todella lähellä minua en tunne heitä kovinkaan hyvin ihmisinä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Beagle Boy kirjoitti:
Maha, mutta se on nyt työn alla.

Joo, mutta ei se vielä ole. Hoidetaan tämä kesä ensiksi kunnialla loppuun. Syyskuulle ja sitä eteenpäin on jotain suunnitelmaa hahmottumassa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
pernaveikko kirjoitti:
Joo, mutta ei se vielä ole. Hoidetaan tämä kesä ensiksi kunnialla loppuun. Syyskuulle ja sitä eteenpäin on jotain suunnitelmaa hahmottumassa.

Hoidetaan Pernis tää kimpassa ja mennään yhdessä ensi kesänä Hietsuun keräämään kottaraisten ihailevat katseet.

Viikon söin nyt ns. kunnolla ja painoa lähti noin 1.5 kg pitää jatkaa samalla linjalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, eihän tietenkään kukaan ole täydellinen. Jokaisella on jotain pieniä tai isoja juttuja, joista ei itse tai muut tykkää. Mutta toisaalta, jokin tietty juttu voi jonkun mielestä olla hyvä asia, ja jonkun toisen mielestä huono. Mutta toisaalta tuollainen itsensä, tai joidenkin omien piirteiden inhoaminen, kuulostaa mun korvaani melko voimakkaalta termiltä. Kaikki on kuitenkin erilaisia, ja jos hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, niin voi nauttia elämästä enemmän. Joihinkin piirteisiin ja asioihin voi itsekkin mahdollisesti vaikuttaa, jos tietää että ne häiritsee. Äh, mitä helevettiä mä tässä oikein selitän.

Siis, kyllä mullakin on sellaisia piirteitä. Esimerkkinä, mä olen huomannut mun vanhemmillani sellaisia "huonoja" piirteitä, jotka ovat periytyneet mullekkin. Esim mun mutsilla on vaikea myöntää omia virheitään, ja varsinkin se, että hän kehuu mielestäni liikaa itseään...

En mäkään nyt sanoisi esimerkiksi että mä olisin mikään maailman paras rakastaja, mutta tietenkin, ehdottomasti, tottakai, siis aivan varmasti, mä olen maailman top kolmosessa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Beagle Boy kirjoitti:
Hoidetaan Pernis tää kimpassa ja mennään yhdessä ensi kesänä Hietsuun keräämään kottaraisten ihailevat katseet.

Finlandia-hiihtoa olen miettinyt. Hiihtää minä jo osaan ja tässä olisi vajaa puoli vuotta aikaa laittautua kuntoon. Käsittääkseni tämän ei pitäisi olla mahdotonta, sitä on vain mahdoton sanoa riittääkö motivaatio. Mielestäni olisi kuitenkin parempi, että olisi selkeä projekti, eikä vain "jotain tarttis tapahtua."

Olisi varmasti aivan mahtavaa mennä tammikuisena sunnuntai-aamuna hiihtolenkille klo 10 sen sijaan, että nytkin taas istun tässä mäyrä kourassa ja heräilen huomenna vähemmän freesinä joskus päivällä. Enkä ainakaan urheile, vaikka pururadalle on matkaa noin 45 metriä.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Tänään piti just kirjoittaa vitutus/morkkis -ketjuun asiasta.

Perjantaina taas kerran juominen meni "hieman" ns. yli. Ei vain pysty keskeyttämään juomista, eikä ole oppinut mitään edellisistä kerroista. Toinen juomiseen liittyvä asia, miksi ihmeessä on pakko kahlata lähes kaikki puhelimen numerot läpi, kun viina on tarpeeksi noussut päähän.

Onhan näitä pikku"vikoja" paljon muitakin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
on ollu puhetta naiseni kanssa et juomista vois ehkä HIEMAN vähentää...

Valitettavasti hän on oikeassa, mut luojan kiitos koulut alkaa taas.

Ja monta muutakin asiaa itsestäni lötyy joyten palaan asiaan kuhan selviän
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niitä löytyy jokunen. Kaljan tissutelu lähes päivittäin, tosin kännissä tulee harvoin oltua, vaan sais sen silti jättää pois.
Toisena on tietenkin tupakointi. Viimeisen neljän vuoden aikana olen ollut polttamatta noin kolme vuotta, vaan aina ratketaan uudestaan.
Laiskuus. Töiden jälkeen ei tule tehtyä oikeastaan yhtään mitään. Vaimo hoitaa lapset ja talouden, minä juon kaljaa ja katon teksti-tv:tä
Muuten olenkin sitten lähes täydellinen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ulkoisista puutteista lista olisi pitkä kuin nälkävuosi Darfurissa. Luonteenpiirteistä inhoan eräänlaista laiskuutta itsessäni. Tyydyn ehkä liian vähään omassa elämässäni. Ehkäpä se on sitä kuuluisaa kunninanhimon puutetta. Resursseja olisi ehkä parempaankin monessa eri asiassa.
Alkaa vähän vaikuttaa siltä, että hukkaan elämääni nykyisessä paskasti palkatussa työpaikassa. Pitäisi varmaan ottaa itseänsä niskasta kiinni ja vaihtaa alaa. Jos nyt sitten viittii...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kun täällä ei ole mitään varsinaista anteeksipyyntöketjua niin totesin, että tämähän se onkin sitten hyvä paikka tähänkin tilitykseen.

Piirre mitä inhoan itsessäni on jonkinasteinen, tosin onneksi lievä, provoaminen aina joskus ja pyydänkin vilpittömästi anteeksi kaikilta joille olen sitten ikinä aukonutkaan päätäni. Ja tämä nyt ei siis koske pelkästään jatkoaikaa, vaan yleensäkin. En täällä ole mielestäni mitenkään kärjistetyn paljon avautunut onneksi. Se on kyllä yksi piirre, mistä haluaisn päästä eroon, koska se aiheuttaa ihan oikeasti joskus lieviä morkkiksia.

Toinen piirre sitten on, mitä inhoan itsessäni on se, että tulee joskus pelattua noita rahiksen pelikoneita liikaa. Meinaan, että en tiedä mikä nyt on peliriippuvuutta, tuskin sellaista ihan täysivaltaista omaan, mutta joskus sitä vaan baarissa kaljalla huomaa ihan yhtäkkiä, että hups menikin 20 egeä mummohyrrään, vaikka tietää, että opiskelijana ei olisi siihen varaa ja se jos mikä aiheuttaa morkkiksia.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää yksi täällä ainakin tohottaa ja tohottaa, mutta tuloksia ei tule. Tän tarvis saada painoa, naisia ja rahaa. Mut eipä niitä tule kotona olemalla. Tää on vastoin et soittais jolleki tuntemattomalle vaikka asia olisi kuinka tärkee. Sit tää on vielä niin laiska ettei se oikeesti saa mitään aikaseks. Mut muute oon kuullu et tää on iha tyyppi. jee.

ja siis tän tarvis saada paino lihaksena. Ei "onepäkkinä".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Inhoan kyllä asioita, ulkoisissa piirteissä niitä on, mutta niitä en jaksa tässä nyt ruveta luettelemaan. Menisi koko ilta. Hahaha.

Ehkä eniten inhoan itsessäni määrätynlaista laiskuutta, joka haittaa elämää. Suuria suunnitelmia, vähän tekoja niiden eteen. Keskittymiseni karkaa aina niistä tärkeistä asioista ja tulokset on aika laihoja. Pahinta, että tiedostan tuon vian, mutta en jaksa edes tehdä sitä, että korjaisin sen.

Liiallinen mielenliikkeiden heittely on myös asia jota inhoan. Hyvän ja huonon päivän ero on usein liian suuri. Se myös voi näkyä lähipiirissä, valitettavasti.

Lisäksi inhoan ajoittaista hyväuskoisuuttani, joka on aiheuttanut monenlaista murhetta ja pettymystä. Koskaan ei vaan opi, ei.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Tietynlainen äkkipikaisuus ja ennakkoluuloisuus tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Inhoan myös hiustyyliäni ja siihen liittyvää saamattomuutta, kun en vaan siellä parturissa saa aikaseksi mitään ehdotusta. Onneksi armeija hoitaa sen vuoden päästä puolestani.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tietynlainen saamattomuus aika ajoin. Pitäisi tehdä sitä ja tätä mutta aina lykkääntyy. Onneksi on vain ajoittaista. Liika aikataulujen laatiminen kaikille asioille ja vitutus jos minuutinkin myöhästyy joku juttu...not good. Kaljanjuontiakin voisi vähentää vaihteeksi. Ja ehkä vähentää volyymia kotona metallia kuunnellessa ettei tule naapureilta nootteja...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
irGGu kirjoitti:
Ainoa miinuspuoli on saatanallinen hajamielisyys...

Sama. Aina jää lompakko, avaimet tms. kotiin, tai sitten en muista mihin olen ne kotona laittanut. irGGun soittamiskammoa vastaava slaaki tulee minulla laskujen maksamisesta. Sinänsä ihmeellistä, kun töissä ja kotona tulee tuijotettua monitoria välillä vähän liiankin kanssa, mutta sitten kun pitäisi kirjautua pankkiin ja näpytellä niitä helvetin laskuja maksuun, niin alkaa vituttaa jo etukäteen. Joko ne sähköisetlaskut toimivat, vai pitääkö mun ostaa viivakoodin lukija?

Niin mitä muuhun tulee, niin tuota pakkia voisi hieman laihduttaa pois ja kai sitä voisi ottaa viikonloppuna vähän vähemmän viinaakin, mutta en minä näitä asioita nyt itsessäni inhoa, korkeintaan hieman häiritsevät ja odottelen sopivaa motivaatiopuuskaa...
 
  • Näytän helevetin rumalta nauraessani. Vartaloni näyttää rumalta vaikka olisin kuinka hoikka. Niinpä joskus ajattelin, että ihan sama mitä painan, olen silti yhtä kuvottava: elopaino nykyään 140kg.
  • Kaikki tai ei mitään -asenne, joka vaikuttaa niin syömiseen, opiskeluun, urheiluun kuin muuhunkin:

    pakko tunkea se viimeinen pizzanpala naamariin, vaikka olisin jo täpötäynnä. Jos on esim. vähän aikaa lukea tenttiin, jätän ennemmin lukematta kokonaan kuin opettelen vähässä ajassa jonkin asian hyvin. On päiviä jolloin urheillaan tosissaan, tai ei sitten yhtään. Mitkään puolen tunnin lenkit tai parin kilsan pyöräilyt eivät käy päinsä.

    Pitäisi löytää se kultainen keskitie.
  • Olen todella huono puhumaan ketään ympäri. Jos joku joskus aikoo hypätä katolta alas, minä olen viimeinen joka kannattaa kutsua hätiin. En myöskään osaa lohduttaa ketään. Jos joku lähiomainen on surullinen tai itkee, minä menen ihan kipsiin.
  • Olen myös todella huono small-talkissa. Jos joudun tuntemattomien seuraan, pidän ennemmin naamani ummessa kuin puhua pälpätän asioista pelkästään puhumisen vuoksi.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Pakko sanoa joka asiassa se viimeinen sana, siitä pitäisi päästä eroon.

Opiskelussa jos aika on lopussa niin homma jää aina tekemättä. Vaikka älliä olisi päässä niin sitä ei tule aina käytettyä.

Muuten kaikki onkin kunnossa, tai no ego voisi olla pienempi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuota noin, no ainakin tietyn sortin asioita tulee murehdittua ihan suotta etukäteen monta päivää, äärimmäisen rankkaa.
No niin ja eilen huomasin itsestäni aivan uuden piirteen, menin aivan lukkoon, josta palauduin kyllä pois mutta pelästyin jopa itseäni..Mitä vittua nyt oikein tapahtuu, ei tämä niin vakavaa ole. Vai onko puuhis..?

No edukseni lukisin kuitenkin eilistä shokkia lukuunottamati puhelahjat, melko hyvä neuvottelija tai jotain sinne päin.
Ulkonäkö näyttää peilistä paremmalta kuin omista silmistä, laiskuus on paha..
Pahin on tuo, että ajattelee liikaa mitä seuraa..Kiitos tästä, saatana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös