Järkyttävä tulos jos pitää paikkansa ja miksi ei pitäisi. Mutta saatana mä hakkaan tuota niin kauan, että lyön tuloksesi! Palataan asiaan arviolta tammikuussa...
Siinä porkkana, ja samalla todistusaineisto.
Järkyttävä tulos jos pitää paikkansa ja miksi ei pitäisi. Mutta saatana mä hakkaan tuota niin kauan, että lyön tuloksesi! Palataan asiaan arviolta tammikuussa...
Siinä porkkana, ja samalla todistusaineisto.
Oma ennätys oli pitkään 30 299 ja lopetin pelaamisen sen jälkeen. Vaimo löysi tuon pelin muutama viikko sitten ja on pelannut sitä miltei yötä päivää kunnes ohitti minut tuloksella 56 476. Pakkohan sitä on nyt taas pelata ja tänään tein uudet pohjat: 56 667. Onneksi menin parisataa pistettä vaimon ohi, etten jäänyt sitä pari sataa kun yli kaksi tuntia olin pelannut samaa peliä.
Törkee pihtari ja muutenkin aikamoinen naispaholainen. Äsken jouduin nukkumaan lattialla ja kaikkea.
Perhanan koukuttava puzzle, Super Stacker 2.
Yhdeltä istumalta oli pakko vetää läpi, paitsi bonuskierroksella jämähti, menee hemmetin vaikeeksi.
Koukuttava peli, tosin aika helppo.Tasolle 35 jämähti. Ei vaan ymmärtänyt miten palikat laitetaan.
Ei sitä nyt ihan noin vaikeasti tarvi tehdä. Helpompi tapa valkoisella alla:
Vaikeasti? Mun mielestä oli helppo ja meni eka yrityksellä.Ei sitä nyt ihan noin vaikeasti tarvi tehdä.
Ei sitä nyt ihan noin vaikeasti tarvi tehdä. Helpompi tapa valkoisella alla:
Neliöistä kasataan tornia kuten normaalisti. Kun tulee kolmio seuraavaksi palaksi tiputa se varovasti keskittäen tornin ylimmäksi jonkun verran huipun yläpuolelta. Sitten nopeasti tuollainen parru kolmion ja tornin väliin, ennen kuin ehtii kolmio pudota. Sitten parit neliöt taas parrun päihin ja tornia rakentamaan.
Vaikeasti? Mun mielestä oli helppo ja meni eka yrityksellä.
Kovasti koukuttava peli kun alkaa bonusmodea pelaan. Tosin muutama viimeinen taso on bonusmodessa aika usean arvonnan kautta mentävä.
Kyllähän tuossa aika epäsäännöllinen rakennelma oli sulla. Ei sillä, kyllä mullakin joissakin kentissä oli tollainen "kunhan kasaan" -taktiikka, joka joskus toimikin varsin hyvin. Pelissä oli kuitenkin ihan selvästi haettu tiettyä, yksinkertaista, ratkaisumallia liki kaikissa kentissä. Tuossa kentässä se oli tuo meikän mainitsema, kuten kentän nimikin jo vihjailee.Vaikeasti? Mun mielestä oli helppo ja meni eka yrityksellä.
Kovasti koukuttava peli kun alkaa bonusmodea pelaan. Tosin muutama viimeinen taso on bonusmodessa aika usean arvonnan kautta mentävä.
Kyllähän tuossa aika epäsäännöllinen rakennelma oli sulla. Ei sillä, kyllä mullakin joissakin kentissä oli tollainen "kunhan kasaan" -taktiikka, joka joskus toimikin varsin hyvin. Pelissä oli kuitenkin ihan selvästi haettu tiettyä, yksinkertaista, ratkaisumallia liki kaikissa kentissä. Tuossa kentässä se oli tuo meikän mainitsema, kuten kentän nimikin jo vihjailee.
8 ensimmäistä palikkaa keskelle. 6 seuraavaa vaikka vasemmalle puolelle, 6 seuraavaa oikealle puolelle. Sen jälkeen pitäisi olla jo helppoa...Super Stacker 2 jämähti tasolle 25 eli "The Centerpiece". Oisko jotain vinkkendaalia kun meinaa palaa käämit ihan tosissaan, terveisin nimimerkki "kohta 1000 surkeaa yritystä alla".
Super Stacker 2 jämähti tasolle 25 eli "The Centerpiece". Oisko jotain vinkkendaalia kun meinaa palaa käämit ihan tosissaan, terveisin nimimerkki "kohta 1000 surkeaa yritystä alla".
Juuripa näin. Kolme kenttää bonustasolla ei ole mennyt läpi ja pakko luovuttaa.Timppa on varmaankin pelannut ton bonus-tasolla läpi. Se selittäisi epämääräisennäköisen rakennelman.
Edelleenkin level 21 tökkii. Kaikki muut saatu läpi
Perhanan koukuttava puzzle, Super Stacker 2.
Yhdeltä istumalta oli pakko vetää läpi, paitsi bonuskierroksella jämähti, menee hemmetin vaikeeksi.