Korispeliä nyt kokeili pari kertaa, mutta tuo noppapeli on kyllä suoraan pahuuden syövereistä. Tuntitolkulla nyt taas hakattu tuota. Viime viikon illat venyi tämän takia, töissä väsytti. Eniten ärsyttää tipallisen tammikuuni tuhoutuminen, kun en keskiviikkona muistanut juoda mitään illalla, kun pelasin tätä :(Saa nähdä, olisiko korispelistä jopa korvaamaan joululoman aikana pahaksi äitynyt Lock-n-Roll-addiktioni.
Noppapeli on kyllä itse perkeleen keksintöä. Itsekin tullut torstai-illasta hakattua useampi tunti. Harvoin on jäänyt koukkuun näin isosti.Korispeliä nyt kokeili pari kertaa, mutta tuo noppapeli on kyllä suoraan pahuuden syövereistä. Tuntitolkulla nyt taas hakattu tuota.
Noppapeli on kyllä itse perkeleen keksintöä. Itsekin tullut torstai-illasta hakattua useampi tunti. Harvoin on jäänyt koukkuun näin isosti.
Noppapeli on kyllä itse perkeleen keksintöä.
Painat sieltä alareunasta info-painiketta ja sen jälkeen Rules & tips, sieltä löytyy kaikki pisteitä antavat kombinaatiot.Mistähän löytyisi tuohon jotain ohjeistusta. Vaikuttaako noppien värit jotenkin ja miten niitä saa joskus häviämään että saa alkaa täyttämään laatikkoa uudellen? Tuo pisteytyskin on aivan utopiaa. Joskus tulee ihan mitättömän näköisesti rivistä 150 pistettä tai enemmän.
Noppapeli on kyllä itse perkeleen keksintöä. Itsekin tullut torstai-illasta hakattua useampi tunti. Harvoin on jäänyt koukkuun näin isosti.
Eikä tunnistanut edes jatkoajan kuuluisinta nimimerkkiä eli schollia! Nyt kaikki sinne schollia kuvailemaan, jotta saadaan tämäkin epäkohta korjattua. Itse vedin piinapenkin läpi kahdesti, ehkäpä seuraavalla jo tärppää.Ei kyllä vakuuttanut Akinator. Ensin meni Bob Dylanin arvaamiseen yli kaksikymmentä kysymystä ja tämän jälkeen ei tiennyt Dylan Thomasia!!!
Eikä tunnistanut edes jatkoajan kuuluisinta nimimerkkiä eli schollia! Nyt kaikki sinne schollia kuvailemaan, jotta saadaan tämäkin epäkohta korjattua. Itse vedin piinapenkin läpi kahdesti, ehkäpä seuraavalla jo tärppää.
Muistaako kukaan tämän jalkapallo pelin nimeä?
http://images.fragland.net/screenshots/2923/1.jpg
Jos nyt oikein muistan niin pelissä pystyi ampumaan erilaisen saksipotkun eri mailla, joka taisi aina onnistuessaan mennä maaliin mistä tahansa..
Niin ja tuokin 8bittiselle tintentolle.
Kummallista. Muutama päivä takaperin kokeilin Tamia ja ihmemies arvasi ensimmäisellä yrityksellä oikein.Tamia ei tosin löytänyt vaikka kuinka yritin.
Claptoni löytyi vasta kolmannella yrittämällä. Ensin tarjosi David Gilmouria ja Paul Welleriä. Ajattelin jo aluksi jo, että olisi tiennyt jo paljon aiemmin, kun haarukoi vastauksia aika mallikkaasti.Akinator arvailee hahmoja kyllä/ehkä/ei-kysymysten avulla.