Mutta sittenhän se olisi tapaukko. Niin se vain äidinkieli olisi tärkeää osata.Et oo tosissas! Ukko jolla on tapa ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta peliltä.
;)
Mutta sittenhän se olisi tapaukko. Niin se vain äidinkieli olisi tärkeää osata.Et oo tosissas! Ukko jolla on tapa ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta peliltä.
Mutta sittenhän se olisi tapaukko. Niin se vain äidinkieli olisi tärkeää osata.
;)
Viime aikoina nämä point-by-click-pelit ovat koukuttaneet kovasti. Ideana esimerkiksi siis paeta jostain tilasta X klikkailemalla tavaroita, siirtelemällä niitä, yhdistelemällä ja keksimällä ratkaisuita.
Mateusz Skutnik on guru näissä peleissä. Submachinet ovat kovinta settiä, myös DayMare Town 1 & 2 olivat harvinaisen laadukkaita koitoksia.
Juu, ei vakuuttanut, ei. Keskiverto SM-liigatuomaria tyhmempi hahmo ja ihan susi koko peli. Ei jatkoon.Ei kyllä vakuuttanut Akinator.
Run 2 Run
Tässä pelissä juostaan "putkessa". Melkoisen koukuttava. Itse olen päässyt muistaakseni tasolle 45 tai jotain sinne päin.
Melko koukuttava joo. Lukuisten unettomien öiden jälkeen tänään sitten rävähti ja sain pelin tilttiin asti. Ykskaks vaan yksi ruuduista rupesi vilkkumaan kirkkaana, ja mitkään yhdistelmät eivät noppia poistaneet laudalta. Pisteitä oli tässä vaiheessa joku 24000, joka on henkilökohtainen ennätys. Noh, nyt voi tyytyväisenä lopettaa tuon pelaamisen...
Miten ihmeessä porukat hakkaa noin hulluja pisteitä? :O Oma ennätys on joku reilu 5000 vain.Todella koukuttava peli on kyseessä ja hakattua on tullut tunti jos toinenkin. Ennätys on ollut noin 20000 pisteen tietämillä jo pedempään, mutta nyt räpsähti ja uudet pohjat ovat 35833 pistettä. Kysymyksessä siis armorgamesin lock-n-roll
Miten ihmeessä porukat hakkaa noin hulluja pisteitä? :O Oma ennätys on joku reilu 5000 vain.
Hitto. Pitkään olen haikaillut salibandy pelin perään ja nyt kun sellaista on tulossa, niin mun koneella se ei toimi. Harmittaa jonkin verran, mutta toivossa on hyvä elää että valmis versio toimisi.Salibandysta pitäville Prodigium Game Studios on julkaissut ensimmäisen demon tulossa olevasta FBL pelistä. Demo löytyy pelintekijöiden kotisivuilta.
Todella koukuttava peli on kyseessä ja hakattua on tullut tunti jos toinenkin. Ennätys on ollut noin 20000 pisteen tietämillä jo pedempään, mutta nyt räpsähti ja uudet pohjat ovat 35833 pistettä. Kysymyksessä siis armorgamesin lock-n-roll
Ai saakeli. Omaksi enkaksi muodostui hetki sitten 24084 ja luulin jo olevani hyvä. Ei muuta kuin hakkaamaan lisää...
Googlen etusivulta löytyy "pieni ja loistava peli", Google-Pacman.
Taitaa aika tiuhaan vaihtua se Googlen logo, niin laitetaan varmuuden vuoksi kuva. Niitä molempia käyttäjiä varten, jotka eivät käytä joka päivä Googlea.
Oma ennätys oli pitkään 30 299 ja lopetin pelaamisen sen jälkeen. Vaimo löysi tuon pelin muutama viikko sitten ja on pelannut sitä miltei yötä päivää kunnes ohitti minut tuloksella 56 476. Pakkohan sitä on nyt taas pelata ja tänään tein uudet pohjat: 56 667. Onneksi menin parisataa pistettä vaimon ohi, etten jäänyt sitä pari sataa kun yli kaksi tuntia olin pelannut samaa peliä.Ai saakeli. Omaksi enkaksi muodostui hetki sitten 24084 ja luulin jo olevani hyvä. Ei muuta kuin hakkaamaan lisää...
En teidä onko tästä mahdollisesti jo mainittu aiemin tässä ketjussa, mutta onko joku pelannut peliä Loser tjsp. Peli on jostain 90 luvun lopusta ja dos pohjainen. Siinä seikkaillaan Teppo -nimisellä kaverilla, joka on koulukiusattu ja tehtävänä on kostaa kiusaajille. Pelissä valinnat/tehtävät tehdään pelkästään numeronäppäimillä ja tehtävät pitää tehdä tietyssä järjestyksessä, jotta pelissä pääsee eteenpäin. Paikkoja pelissä oli muistaakseni koti, koulu, Viska, Avanto...
Koetin netistä löytää peliä, mutta en löytänyt. Joskus olen päässyt tilanteeseen, että vaihtoehtona on lähtö mummolaan tai mennä kotiin. Viskalle ei voi mennä koska siellä on poliisit, jotka pidättää, koulu on suljettu, jos menee kotiin niin sinne tylsistyy (kuolee) ja jos valitsee mummolan, niin matkalla ajetaan kolari.
43mk siten että sentteristä loppuivat viimeiseen osumaan kahdesta palstasta fyrkat. Minua on huijattu.http://www.studio55.fi/pelit/ Pikkupoikana piti kaikki rahat näihin työntää. Kivaahan tuo on vieläkin. Pitäisi olla vaan röökin ja bensan tuoksu vielä taustalla. 45 mk olen pudottanut. Se on aika kova ;)
43mk siten että sentteristä loppuivat viimeiseen osumaan kahdesta palstasta fyrkat. Minua on huijattu.
http://www.studio55.fi/pelit/ Pikkupoikana piti kaikki rahat näihin työntää. Kivaahan tuo on vieläkin. Pitäisi olla vaan röökin ja bensan tuoksu vielä taustalla. 45 mk olen pudottanut. Se on aika kova ;)
Toisella yrittämällä 53 mk, vaikka tuttua ja optimaalista suoritusympäristöä tupakan ja bensiinin tuoksulla ei tällä kertaa ollutkaan.