Pieni ja loistava peli

  • 515 032
  • 1 540

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
En haulla löytänyt tästä ketjusta God Tower -ongelmanratkaisupeliä, vaikka uskonkin sen olevan monelle tuttu peli. Joihinkin tehtäviin joutuu etsimään kauan vastauksia, mutta joihinkin tehtäviin saattaa hakea liiankin monimutkaisia vastauksia, vaikka vastaus saattaa olla hyvinkin yksinkertainen. Pelistä luulisi löytyvän haastetta aivan jokaiselle, sillä kenttiä on 99.
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Murphyn laki.

Murphy`s law. 4 peliä, joissa jokaisessa pitää nostattaa tietyn henkilön vitutuskäyrää ylös!!

Murphy`s Law. Ärsytä aamutoimiaan hoitavaa miestä.

Murphy`s Law 2. Nosta Joulupukin vitutuskäyrä huippuunsa!!

Murphy`s Law 3 Tässä ärsytetään vanhaa äijää.

Murphy`s Law 4. Viimeisessä osassa yritetään saada saksalaiselle poliitikolle kyrpä otsaan, ennen tv-showta..

Itse olen saanut sarjan ensimmäisessä versiossa ukon veren kiehahtamaan kunnolla, muissa on vielä tekemistä.

Jokainen vain kokeilemaan ja jakamaan tänne parhaat ärsytyskeinot!! Toki ne löytyvät myös jokaisen pelin alusta (tai siis "avaus-sivulta"), jos viitsi vähän katsella.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Aivan loistava jalkapallopeli kaikille futiksen ystäville:

http://www.mousebreaker.com/games/comboworldcup/play.php

Tähän olen hurahtanut (vaikka en niin suuri futiksen ystävä olekaan) ja kohta pelannut neljä päivää. En siis tietenkään putkeen, aina välillä vaan. Ehkä 10 turnausta. Ongelma on tosin siinä, etten ole saanut aikaan yhtäkään maalia! Vituttaa tällainen, miten sen pallon saa tonne verkkoon. Aina potkaisee ohi tai jotain...

Edit: MAAALIIIIII!!! Juuri kun pääsin itkemästä niin Kroatian huippukärki Babic iskee pallon verkkoon! Enää pitää voittaa Australia ja pääsen eteenpäin. Tasapelikin käy, jos Brasilia voittaa Japanin.
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Tähän olen hurahtanut (vaikka en niin suuri futiksen ystävä olekaan) ja kohta pelannut neljä päivää. En siis tietenkään putkeen, aina välillä vaan. Ehkä 10 turnausta. Ongelma on tosin siinä, etten ole saanut aikaan yhtäkään maalia! Vituttaa tällainen, miten sen pallon saa tonne verkkoon. Aina potkaisee ohi tai jotain...
Yhtä taitava futari löytyy täältäkin. Perkuleen simppeli ja koukuttava peli, mutta hiljalleen alkaa hiiri ottamaan vaurioita, kun en ole tehnyt maalin maalia. Jospa taas kokeilisi uudemman kerran...

Edittiä: kannatti käydä melskaamassa täällä. Valitsin Englannin joukkueen ja eka matsi Paraguayta vastaan: missasin pilkun, mutta sitten onnistuin upottamaan pallon pakin jalan kautta maaliin :D.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Futispeli on kyllä mainio. Itse pääsin jo 8 sakkiin Espanjalla, kunnes Puola tuli ja tiputti meikäläisen jatkoajalla 1-2 ja eteni aina mestaruuteen asti. 23500 pistettä on tämänhetkinen ennätys.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Futispeli on kyllä mainio. Itse pääsin jo 8 sakkiin Espanjalla, kunnes Puola tuli ja tiputti meikäläisen jatkoajalla 1-2 ja eteni aina mestaruuteen asti. 23500 pistettä on tämänhetkinen ennätys.

Järkyttävän koukuttava peli. Tahkoamisen jälkeen selvisin Espanjalla jo semeihin, josta putosin tulevalle mestarille, Brasilialle, mahdollisimman niukasti 0-1. Pisteitä ropisi 31900. Ja peli jatkuu, eihän sitä voi lopettaa ennen mestaruutta...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Finaalissa turpaan Ranskalta 1-4, joten taistelu jatkuu. Jostain syystä Espanjalla on kulkenut parhaiten. Meinasin jo tipahtaa semeissä, mutta viime hetken rankkari pelasti. Pisteitä hurjan tuntuiset 45550, joilla en tosin päässyt edes listoille. Taistelu mestaruudesta jatkuu.

Maali tulee muuten useimmiten oikealta laidalta keskitettäessä. Vasemmalta tulleeseen keskitykseen en yleensä edes osu ja keskeltä lauottaessa pallo lähtee aina mihin sattuu.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Italialla mestaruus ja Tunisia(!) nurin finaalissa 1-0. Pisteitä 57950.
 

Sic

Jäsen
Ei Helvetti, miten ihmeessä tossa futiksessa saa maaleja? vieläkään en ole maalin maalia saanut vaikka monesti olen pelannut, ongelmana on se, että passit kyllä menee perille, mutta maalipaikoissa en osu palloon.
 
Joo hiukan koukuttaa tuo fudis, välieriin pääsee usein mutta sit joku Italia tai Ranska tiputtaa kolmella peräkkäisellä rankkarilla!

Maaleja tulee aika tasasesti joka puolelta, reeniä reeniä, pallo suht lähellä nurmenpintaa ja asicset laulamaan kun on kohdalla!
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ei Helvetti, miten ihmeessä tossa futiksessa saa maaleja? vieläkään en ole maalin maalia saanut vaikka monesti olen pelannut, ongelmana on se, että passit kyllä menee perille, mutta maalipaikoissa en osu palloon.

Kannattaa harjoitella eri pelillä, eli vaikka Volley Challenge tai Striker Of The Month olisivat tähän maalintekoon sopiva "treenaus" muoto.

Samanlaisia tilanteitahan tuossa World Cup Combossa tulee, tosin siitä pystysyöttöpassista et pääse näissä kahdessa pelissä harjoittelemaan, mutta keskityksiin pääset laukomaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Järkyttävän koukuttava peli. Tahkoamisen jälkeen selvisin Espanjalla jo semeihin, josta putosin tulevalle mestarille, Brasilialle, mahdollisimman niukasti 0-1. Pisteitä ropisi 31900. Ja peli jatkuu, eihän sitä voi lopettaa ennen mestaruutta...
Nyt voi sitten lopettaa... tätä ennen en ollut päässyt ensimmäistä pudotuspelikierrosta pidemmälle.

Mutta nyt napsahti mestaruus. Toisella playoff kierroksella tein viimeisestä mahdollisesta paikasta (maalivahdin avaus) tasoittavan maalin ja jatkoajalla voittomaalin. Seuraavalla kierroksella tein samalla tavalla 1-0 voittomaalin. Ja välierän&finaalin voitin rankkareilla... niissä korostuu todellinen taito. ;)

Nyt saa oikeasti riittää tämä...
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ja vihdoin irtosi tuo mestaruus sitten Hollannin väreissä, finaalissa vastassa oli Sveitsi (jepjep). Hauskaa oli ja pisteitä ropisi 73550.

Hyvää ajantappoa!

Itse vein mestaruuden Brasilialla. Finaali vastustajana oli Italia, joka joutui nöyrtymään 2-0. Robinho viimeisteli molemmat finaalissa nähdyt kassit.

Pisteitä tuli 56900.

Edit. Lisätään vielä tuon pelin linkki, kun ei tällä sivulla ole.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hurahtiko kukaan muu muuten siihen Gladiatus-peliin, josta pakkipari vinkkasi joskus toukokuussa?

Äärimmäisen koukuttava peli, jossa koko ajan pitää päästä paremmaksi soturiksi. Aikaa vie periaatteessa enemmän kuin mikään HT tai muu, koska kokoajan tapahtuu. Vartin välein saa olla areenalla taisteemassa kunniasta.
 

sak77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport,ManU,IK,
Hurahtiko kukaan muu muuten siihen Gladiatus-peliin, josta pakkipari vinkkasi joskus toukokuussa?

Äärimmäisen koukuttava peli, jossa koko ajan pitää päästä paremmaksi soturiksi. Aikaa vie periaatteessa enemmän kuin mikään HT tai muu, koska kokoajan tapahtuu. Vartin välein saa olla areenalla taisteemassa kunniasta.

Hurahti!Ja pahasti.Tilanne tällä hetkellä
Honor:34.780
Level:21
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hieman olet edellä. Vastaavat arvot vasta 23869 / 18
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itse vein mestaruuden Brasilialla. Finaali vastustajana oli Italia, joka joutui nöyrtymään 2-0. Robinho viimeisteli molemmat finaalissa nähdyt kassit.

Pisteitä tuli 56900.

Edit. Lisätään vielä tuon pelin linkki.

Hauskaa, että täälläkin löydettiin tämä peli.. itse väänsin tuota jo viimekesänä! Piti silloin jo linkittää, mutta unohtui. Harvinaisen yksinkertainen ja koukuttava peli..

jos nyt yhden pelin pelais.. ttai toisen kanssa.. no yhen mestaruuden...

Edit. Sukelluspelissä 1170 ;-)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös