Pieni ja loistava peli

  • 515 211
  • 1 540

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tietääkö kukaan mistä löytyisi sellainen peli jossa ajeltiin moottoripyörällä pitkin kenttiä ja taidettiin kerätä omenoita tai jotain. Muistaakseni ei ollut lähellekään realistinen mutta loistavaa ajan vietettä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo Elasto-Mania on todella, todella vaarallinen peli. Aina pitää kokeilla vielä kerran. Ja vielä kerran. Yksinkertaisuus on parhautta ja Elasto toteuttaa tuota sääntöä hienosti. Ei turhia kikkailuja, mutta taatusti koukuttavaa viihdettä.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers

Mulla ainakin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia jo tuon toisen tason kanssa. Ensimmäinen meni tuurilla, kun olin n. 10 kertaa potkaissut. Toisessa tasossa 9 kertaa tolppaan, ei ainuttakaan maalia ja olen jo yli puoli tuntia kokeillut.

Kiva peli kuitenkin.

edit: Lähtihän se rullaamaan, kun oppi kunnolla. Neljännessä cupissa menossa ja tolppalaukaukset vaihtuneet maaleihin.

edit2: Tuo peli ei taida koskaan loppua? Cuppeja jauhoin loputtomiin, mutta loppua ei tuntunut näkyvän, joten lopetin.
 
Viimeksi muokattu:

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Passion-cupin voitto eli neljä ensimmäistä stagea läpi. Sitten alkoikin tökkimään. Rankkarit ovat pirun vaikeita.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Hauska peli, jossa oppii laittamaan pallot pömpeliin yllättävän kovalla prosentilla. Miinusta siitä että peliä ei voi pelata "läpi". Huomasin vasta äsken, että sille joissain tilanteissa mukana olevalle, rankkareita kalastavalle joukkuekaverille voi myös syöttää pallon. Se se vasta kovalla prosentilla viimeisteleekin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Lightning Break, pieni muotoinen "snoolerpeli"..

Itse olen tällä hetkellä 6. tasolla, eli longer breakissa.
Aikalailla koukuttava tuotos, oli pakko pelata kerralla kaikki kentät tai siis luulin ainakin pelanneeni 147:n kohdalla pelin läpi.
Montakohan kierrosta pelistä löytyy...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Itse hurahdin online roolariin. Gladiaattoreina Colosseumilla haahuilemassa ja välillä muutakin tekemässä aina silloin tälöin. Peli on nimeltänsä Gladiatus ja sen löytää täältä. Tämä on vähän pidempi peli eli jos on Hattrikit, Travianit tai Popomudot tuttuja niin mielestäni kannattaa tämä tsekata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös