Pieni ja loistava peli

  • 515 211
  • 1 540

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Life of Ray.

Elokuvamaisessa toimintapelissä pelaat Raylla, paikallisella palkkatappajalla. Pelissä suoritat erilaisia tehtäviä, joiden perusteella peli etenee. Muista lukea ohjeet ennen pelin aloittamista.


Life of Ray part. 2, tässä myös jatko-osa, jossa Ray on "entistä ilkeämpi", sekä pelissä on enemmän äksöniä.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jaahas...Nyt jumissa level 33....Mitähän helvettiä tässä pitäis tehä????? Neuvoja?
Lvl 33:ssa sun pitää osua tikkapalloon ja sitä varten pitää jäädyttää pallot reittiä varten, jotta tikka pomppii tikkapallon luo.

Näillä alkuun...
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Lvl 33:ssa sun pitää osua tikkapalloon ja sitä varten pitää jäädyttää pallot reittiä varten, jotta tikka pomppii tikkapallon luo.

Näillä alkuun...


No niin. Kiitoksia kovasti....Vittu, mä mietin ja mietin ja vielä kerran mietin miten toi homma toimii...aukeshan se. Mulla ois varmaan menny ikä ja terveys ton kanssa....Ei oikein aivot tähän aikaan toimi täysillä, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan aikaan...
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Huoh, menihän tämä muutaman illan ja yön taistelulla. Mukana todellista ampumistaitoa vaativia kenttiä ja viimeisessä vaaditaan myös mielikuvitusta.
Hohhoijaa, olipa siinä tekemistä. Huomattavasti vaikeampi kuin aiemmat painokset. Etenkin kentät 38 ja 42 aiheuttivat suuria tuskan huutoja täällä päin. Lopussa kuitenkin kiitos seisoi ja viiskymppisen ovela ratkaisu oli mukava hokata.
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mää oon ihan jumissa semmoseen peliin ku Crimson room. Jos joku on pelannu niin neuvokaas vähän avutonta?

Mulla on noissa tavaroissa tommonen boksi, kun sen laittaa päälle ni sieltä tulee leffapätkää tanssivasta miehestä. Sen lisäks käyttämättöminä kuvina on tyhjä cd-kotelo, paperilappu jossa url osote, sekä yksi avain.
Löytänyt ja käyttänyt olen patterin, kaksi avainta, kasetin, johdon, ja kaksi sormusta. Mutta mitä perkelettä mun tarvii tehdä nyt?

edit: ja se peli löytyy ainakin tuolta: http://www.arcade.fi/play/crimson-room.html
Auttakee! mistä lytyy patteri?

edit. Löytyihän se...
 
Viimeksi muokattu:

Nshr

Jäsen
Varmaan tämä olisi sopivin ketju seuraavalle kysymykselle: mikä on se Super Nintendon autopeli, jossa radan laidoilla olevista "esteistä" menettää energiaa? Energiaa saa lisää lähtöpaikan vieressä sijaitsevalta varikolta. Pelin alussa on valittavana auto neljästä vaihtoehdosta.

Näin vanhojen päivien muistoksi olisi kiva kokeilla tuota peliä uudelleen.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Varmaan tämä olisi sopivin ketju seuraavalle kysymykselle: mikä on se Super Nintendon autopeli, jossa radan laidoilla olevista "esteistä" menettää energiaa? Energiaa saa lisää lähtöpaikan vieressä sijaitsevalta varikolta. Pelin alussa on valittavana auto neljästä vaihtoehdosta.

Näin vanhojen päivien muistoksi olisi kiva kokeilla tuota peliä uudelleen.

Itselleni ei tule mieleen kuin kaksi autopeliä Super Nintendolta; F-Zero ja Super Mario Kart. Itse veikkaisin että F-Zero olisi tarkoittamasi peli.

En tiedä osuiko veikkaus kohdalleen, mutta täältä voit katsoa listan Nintendon julkaisemista peleistä, ei tässä kyllä kaikki Super Nepan pelit ole, mutta jos sieltä vaikka nimi osuisi silmään..
 
Viimeksi muokattu:

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Myös jotain Top Gear - pelejä on Super Nintendolle. Ainakin naapuri omistaa moisia ja minullakin taitaa emulaattoripeleinä olla.
 

suomi-poika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niitähän on: Legendaarinen peli Deluxe skijump.. sitä on hakattu kyllä niin paljon että vois hakata lisää:D. Sitten on triplane turmoil, Tapan Kaikki, Winter , ikivanha jalkapallomanageripeli (oiskohan football manager), Liero, Slicks, Street rodsit tunnetumpi nimi ehkä sr, ja onhan niitä enemmänki muttei tuu vaan mieleen ai niin Keenit viellä ja prince of persiat, ja vanhat nhl ja nbat
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
------

Itse ketjuun aiheeseen! Näköjään tullut uusi päivitys Volley Challenge sarjaan: Volley Challenge 2007/08. Mukana myös tällä kertaa Saksan Bundesliiga!! Ei hirveitä uudistuksia näköjään tullut, tosin itse en ole saanut keskityksiä. kuin vasemmalta puolelta, ei ole päässyt kunnon puolivolleya polttamaan oikealta tulleisiin palloihin..
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Aarrrgghh, menin tuon viestin luettuani katsomaan mikäs se peli oli... koukuttava on. Tosin ihan alkutekijöissä vielä: n. 2.300 / lvl7.

Ehkä pitäisi avata pelille oma ketju mutta kokeillaan nyt tässä vielä, eli: Otin vastaan tehtävän baarista, piti löytää "short sword". Short swordin kuva tuli yhden tappelun jälkeen mutta mitään ei tapahtunut. Kun menen baariin lukee vaan että "ends at publican" ja ainoa mitä voin tehdä on cancel quest. Mitä pitäisi tehdä?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ehkä pitäisi avata pelille oma ketju mutta kokeillaan nyt tässä vielä, eli: Otin vastaan tehtävän baarista, piti löytää "short sword". Short swordin kuva tuli yhden tappelun jälkeen mutta mitään ei tapahtunut. Kun menen baariin lukee vaan että "ends at publican" ja ainoa mitä voin tehdä on cancel quest. Mitä pitäisi tehdä?

Ylhäällä pitäisi olla Overview, Messages jne päällä pahvilaatikon näköinen ikoni. Sitä klikkaamalla pääset packages osastoon, johon kaikki ostetut ja löydetyt tavarat aluksi tulevat. Siirrä se sieltä reppuusi ja sitten menet baarin ja saat siirrettyä miekan baarimiehen haltuun ja saat palkintosi.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Gladiatus

Koska Jatkoajassa tuntuu olevan Gladiatuksen pelaajia, niin voisiko joku innostunut perustaa Jatkoaika-kiltan?
 
------

Itse ketjuun aiheeseen! Näköjään tullut uusi päivitys Volley Challenge sarjaan: Volley Challenge 2007/08. Mukana myös tällä kertaa Saksan Bundesliiga!! Ei hirveitä uudistuksia näköjään tullut, tosin itse en ole saanut keskityksiä. kuin vasemmalta puolelta, ei ole päässyt kunnon puolivolleya polttamaan oikealta tulleisiin palloihin..
Kyllä käy Liverpoolille kehnosti: joukkue tällä hetkellä ylivoimaisena jumbona, kymmenen ottelun jälkeen kasassa vasta yksi tasuri. Vaikeeta hommaa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Ylhäällä pitäisi olla Overview, Messages jne päällä pahvilaatikon näköinen ikoni. Sitä klikkaamalla pääset packages osastoon, johon kaikki ostetut ja löydetyt tavarat aluksi tulevat. Siirrä se sieltä reppuusi ja sitten menet baarin ja saat siirrettyä miekan baarimiehen haltuun ja saat palkintosi.

Kiitokset.

Miten saan itselleni Iron Platen? Kaupasta löytyisi mutta pitäisi nähtävästi olla rubiineja sen ostamiseen, ja niitä saa vissiin maksamalla oikeata rahaa? Löytyykö jostain tappelemalla? Guard/bandit/barbarian tai vastaavalla?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kiitokset.

Miten saan itselleni Iron Platen? Kaupasta löytyisi mutta pitäisi nähtävästi olla rubiineja sen ostamiseen, ja niitä saa vissiin maksamalla oikeata rahaa? Löytyykö jostain tappelemalla? Guard/bandit/barbarian tai vastaavalla?

Kokeile marketista. Halvin tapa on tietenkin lähteä reissuun ja toivoa että sieltä löytyy. Yleensä etsittävä esine löytyy viimeistään kolmannen reissun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös