Pieni ja loistava peli

  • 515 827
  • 1 540

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Crimsondilemma

Mitäpä sitten kun on tanssivaukkeli seinällä nähty ja sen näyttää jotain kohtaa seinästä... Siitä klikkaaminen ei auta yhtään. Ja paperilappusen URL on katsottu. Siellä ei ollut mitään muuta kuin jappanialaista dädää ja kumarteleva ukkeli.
/confused
 

tutzba

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Mitäpä sitten kun on tanssivaukkeli seinällä nähty ja sen näyttää jotain kohtaa seinästä... Siitä klikkaaminen ei auta yhtään. Ja paperilappusen URL on katsottu. Siellä ei ollut mitään muuta kuin jappanialaista dädää ja kumarteleva ukkeli.
/confused

Sama. Tai siis sen luukun olen saanut auki, mutta mistä saan sen numeron?
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pitää odottaa, että se elokuva loppuu, ennenkuin painaa sitä ruksia. Hiiri pitää siis pitää siinä päällä niin kauan. Seinästä tulee kassakaappi, mihin pitää syöttää nelinumeroinen koodi. Sillä sivulla, missä on se kumarteleva heebo, on linkki "oikealle sivulle", josta koodi ainakin ennen löytyi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
tutzba kirjoitti:
Sama. Tai siis sen luukun olen saanut auki, mutta mistä saan sen numeron?
Mikä luukku? Mistä sellasen saa ja mulle kans?!

On kyllä mahtava peli, kunhan tässä kohdassa vain joku auttaisi. Odotan kylä myös kakkososan pelaamista.
 

tutzba

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Mikä luukku? Mistä sellasen saa ja mulle kans?!

On kyllä mahtava peli, kunhan tässä kohdassa vain joku auttaisi. Odotan kylä myös kakkososan pelaamista.

Siis, oot katsonut sen videon? Aika loppupuolella se tyyppi näyttää käsillä susta katsottuna alavasemmalla ja siihen tulee sellainen rasti. Pistä hiiri siihen rastin päälle ja odota että se video häviää kokonaan seinältä. Sitten painelet siitä läheltä, ja seinälle tulee musta neliö. Paina neliötä ja tulee jonkinlainen "kassakaappi" numerokoodilla.

Edit: TotallyRed oli nopeampi. No, esitän kysymyksen. Kun mulla ei sitten millään toimi se linkki! Tulee jotain härömerkkejä ja tyyppi kumartelee. Mistä ihmeestä tulee koodi?
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kirjoitan valkoisella.

Koodi on vuosiluku, jonka jälkeen heebo on ilmeisesti alkanut näitä pelejä väsäilemään. Eli siis vuosiluku copyright sanan perässä. Nimenomaan siis www.takagism.net sivulla, johon ekalta sivulta pääsee. Laitan nyt vielä oikean koodin, jos joku ei saa linkkiä toimimaan.

1994
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
1981. Paljonkos pisteinen Pelle V. mahtoi saada?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rafael kirjoitti:
Tällaista tarkka-ampuja-peliä on tullut pelailtua. Viittä lentokoneeseen menevää bisnesmiestä en ole onnistunut ampumaan. Tai siis kerran onnistuin, mutta työnantaja sanoi minun ampuneen oman isäni tai jotain vastaavaa....

http://urban-sniper.freeonlinegames.com/

Pitikin laittaa tuo linkki, grrr... En saa millään sitä kokkailevaa mafiosoa listittyä. Onnistuitko tosiaan ampumaan sen, kun se juoksee sinne huonekalun (?) taakse vai mikä siinä on jujuna?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
polvipetteri kirjoitti:
Pitikin laittaa tuo linkki, grrr... En saa millään sitä kokkailevaa mafiosoa listittyä. Onnistuitko tosiaan ampumaan sen, kun se juoksee sinne huonekalun (?) taakse vai mikä siinä on jujuna?

Itsekin pähkäilin pitkään saman asian kanssa!! Kun se mafioso kökkii siellä pianon(?) takana, niin ammu katossa roikkuva kristallikruunu alas! Kaveri raapii päätään ja jatkaa pakoa. Tällöin sain ukon listittyä!! Pitkään siinä menikin ennenkuin avautui tämä tehtävä...

Edit. ja seuraavassa tehtävässä tuli sama tenkkapoo eteen kuin Rafaelilla. No pitää ensikerralla jättää muutama henkiin ja katsoa mitä sanotaan..
 

Tuamas

Jäsen
Orman Mollis kirjoitti:
Itsekin pähkäilin pitkään saman asian kanssa!! Kun se mafioso kökkii siellä pianon(?) takana, niin ammu katossa roikkuva kristallikruunu alas! Kaveri raapii päätään ja jatkaa pakoa. Tällöin sain ukon listittyä!! Pitkään siinä menikin ennenkuin avautui tämä tehtävä...

Edit. ja seuraavassa tehtävässä tuli sama tenkkapoo eteen kuin Rafaelilla. No pitää ensikerralla jättää muutama henkiin ja katsoa mitä sanotaan..

Niin, siis käsittääkseni se lentokonetehtävä on viimeinen tehtävä pelissä.
Jos luette tarkkaan sen annetun ohjeistuksen sekä sitä seuraavan "voittoruudun" huomaatte, että peli jatkuu vasta jatko-osassa jonka teeman on kosto.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Orman Mollis kirjoitti:
Itsekin pähkäilin pitkään saman asian kanssa!! Kun se mafioso kökkii siellä pianon(?) takana, niin ammu katossa roikkuva kristallikruunu alas! Kaveri raapii päätään ja jatkaa pakoa. Tällöin sain ukon listittyä!! Pitkään siinä menikin ennenkuin avautui tämä tehtävä...

Edit. ja seuraavassa tehtävässä tuli sama tenkkapoo eteen kuin Rafaelilla. No pitää ensikerralla jättää muutama henkiin ja katsoa mitä sanotaan..

Olen sen verran paatunut snaipperi, että koitin jo tuota, mutta ilmeisesti ammuin väärään kohtaan. Yrityn kyllä ampua sekä lamppua että vaijeria, mutta tuloksetta.

Noh, ei muuta kuin koittamaan uudelleen. Kiitoksia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös