Pieni ja loistava peli

  • 515 835
  • 1 540

tutzba

Jäsen
Vintsukka kirjoitti:
Ja jos tutzba ja Voittaja ovat edelleen 26:ssa jumissa, niin siihen vähän vinkkiä:

Ensin pitää heittää 2-3 jääpalloista rikki (mutta ei missään nimessä kolmea enempää) niin että niiden yläpuolella olevat pallot jäätyvät, minkä jälkeen toinen tikka pompotetaan jäitä pitkin rykelmän keskellä oleviin "nastapalloihin" tms. Ei se niin vaikea temppu ole kun muutaman kerran kokeilee.

Kiitoksia neuvoista, mutta nyt jumitetaan kenttään 30. Tässä on se ongelma, että ymmärrän mitä pitää tehdä, mutta toteutus ei vaan toimi. Noh, eiköhän tämäkin läpi mene kun kaikki muutkin on tähän mennessä päästy.

Edit: Mitä sitä valehtelemaan, ei ole hajuakaan siitä mitä pitää tehdä!
Edit 2: Nyt tiedän mitä pitää tehdä. Saan siis romautettua ton seinän pois, mutta vielä pitäisi saada kimmotettua toi tikka ton pomppuseinän taakse.
Edit 3: Menihän se.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ensimmäinen Bloons meni läpi, mutta toisessa olen hyytynyt 11:sta (Deathstar). Vain yksi tikka eli menee oletettavasti läpi ihan puhtaalla tuurilla (tai siis suunnattomalla tarkkuudella)?
 

Voittaja

Jäsen
47 asti on nyt päästy, tää näyttääkin siltä ettei varmaan ihan heti tarvi alkaa nukkumaan. Hitto tällaset pelit pitäs kieltää, menee hermot mutta on pakko kuitenkin pelata.
 

tutzba

Jäsen
cottonmouth kirjoitti:
Ensimmäinen Bloons meni läpi, mutta toisessa olen hyytynyt 11:sta (Deathstar). Vain yksi tikka eli menee oletettavasti läpi ihan puhtaalla tuurilla (tai siis suunnattomalla tarkkuudella)?

Nimenomaan! Itse ammuin aina lujaa ja mahdollisimman ylös että se putoaa "suoraa" sitten alas. Ettei vaan jää niihin seiniin kiinni. Tai no, hajota sitä seinää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
tutzba kirjoitti:
Nimenomaan! Itse ammuin aina lujaa ja mahdollisimman ylös että se putoaa "suoraa" sitten alas. Ettei vaan jää niihin seiniin kiinni. Tai no, hajota sitä seinää.

No siis tällä taktiikalla olen yrittänytkin eli kovaa ja korkealle. Seinän hajottaminen ei oikein onnistu(?), kun vain yksi tikka. Vai pystyykö saumoista ampumaan tiilien välistä läpi? Tähän mennessä ei ole ainakaan onnistunut.

Heh, huomaa, että tänään olisi pitänyt tenttiin lukea, kun tämä ko. peli toimii niin hyvin.
 

tutzba

Jäsen
cottonmouth kirjoitti:
No siis tällä taktiikalla olen yrittänytkin eli kovaa ja korkealle. Seinän hajottaminen ei oikein onnistu(?), kun vain yksi tikka. Vai pystyykö saumoista ampumaan tiilien välistä läpi? Tähän mennessä ei ole ainakaan onnistunut.

Heh, huomaa, että tänään olisi pitänyt tenttiin lukea, kun tämä ko. peli toimii niin hyvin.

Tai siis sitä tarkoitin kun sanoin että

tutzba kirjoitti:
Ettei vaan jää niihin seiniin kiinni. Tai no, hajota sitä seinää.

ettei se tikka hajota sitä seinää kun heittää. Perkele, en osaa selittää. Mutta seinän hajottaminen ei kuitenkaan onnistu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
tutzba kirjoitti:
Tai siis sitä tarkoitin kun sanoin että

ettei se tikka hajota sitä seinää kun heittää. Perkele, en osaa selittää. Mutta seinän hajottaminen ei kuitenkaan onnistu.

No, joo siis tajusin nyt kyllä mitä tarkoitit. Tollaset lucky shot-kentät v*tuttaa eniten. Parempia sellaiset missä on joku selvä logiikka millä ratkaisu aukeaa.
 

tutzba

Jäsen
cottonmouth kirjoitti:
No, joo siis tajusin nyt kyllä mitä tarkoitit. Tollaset lucky shot-kentät v*tuttaa eniten. Parempia sellaiset missä on joku selvä logiikka millä ratkaisu aukeaa.

Niinpä. Mieluummin sitten miettii sitä vähän pidempään, kun joutuu tykittään jotain aivan tuuriheittoja. Vaikka kyllä pidemmän päälle risoo kun ei keksi ratkaisua johonkin. Huhhuh, pitäisiköhän kohta mennä sängyn puolelle.. ehkä vielä muutama taso kuitenkin..
 

scholl

Jäsen
Onhan siinä kentässä 11 selkeä logiikka. Sinun pitää ajatella millaisessa kulmassa nuoli pitää ampua ylös, jotta se putoaa riittävän suoraan alas. Ei se tavallaan ole lucky shot. Vaatii vain muutaman kerran harjoittelua. Mielestäni siitä pääsee läpi parissa minuutissa.
 

Voittaja

Jäsen
scholl kirjoitti:
Onhan siinä kentässä 11 selkeä logiikka. Sinun pitää ajatella millaisessa kulmassa nuoli pitää ampua ylös, jotta se putoaa riittävän suoraan alas. Ei se tavallaan ole lucky shot. Vaatii vain muutaman kerran harjoittelua. Mielestäni siitä pääsee läpi parissa minuutissa.

Juuri näin, tää Unsure vaikuttaa oikeesti vittumaiselta. Luulen tietäväni mitä ekana pitää tehdä, mutta se seuraava on se ongelma.
 

tutzba

Jäsen
Päästy jo tasoon 46, ei tätä voi tältä illalta lopettaa. Eikai tässä toisessakaan osassa ole enempää kuin se 50? No juu, tuolla alhaallahan se lukee. Ei tässä kai enää kauaa mene, enintään 20 minuuttia.

Lisäystä: eipä tosta tasosta 46 päästy eteenpäin. Vi*tu, ei jaksa enää.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
scholl kirjoitti:
Onhan siinä kentässä 11 selkeä logiikka. Sinun pitää ajatella millaisessa kulmassa nuoli pitää ampua ylös, jotta se putoaa riittävän suoraan alas. Ei se tavallaan ole lucky shot.

Kyllä tuon logiikkan ymmärrän, mutta jotenkin nyt olen tuohon ko. kenttään jumahtanut. En voi sitä itsekkään ymmärtää, kun ensimmäinen osa meni kokonaisuudessaan suht jouhevasti läpi. Taidan joutua lähtemään selvittämään strategioita lääkiksen bileisiin.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Molemmat Bloonsit tuli vedettyä läpi, mutta olihan siinä tekemistäkin. Muutaman tason kohdalla apu löytyi jälleen kerrna yllättäen Jatkoajan keskustelupalstalta.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Menihän se perkele läpi. Vähän jäätymistä tuli level 49:ssä, mutta hetken tahkoamisen jälkeen meni kuin menikin läpi.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Argh!

Neuvoja jälkimmäisen pallopelin leveliin nro 30 eli Zig,tämä level tuntuu yhtä mahdottomalta kuin Kalpan mestaruus(Ei provo).Vielä ehtii ennen peliä???
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
irGGu kirjoitti:
Mää oon ihan jumissa semmoseen peliin ku Crimson room. Jos joku on pelannu niin neuvokaas vähän avutonta?

Mulla on noissa tavaroissa tommonen boksi, kun sen laittaa päälle ni sieltä tulee leffapätkää tanssivasta miehestä. Sen lisäks käyttämättöminä kuvina on tyhjä cd-kotelo, paperilappu jossa url osote, sekä yksi avain.
Löytänyt ja käyttänyt olen patterin, kaksi avainta, kasetin, johdon, ja kaksi sormusta. Mutta mitä perkelettä mun tarvii tehdä nyt?

edit: ja se peli löytyy ainakin tuolta: http://www.arcade.fi/play/crimson-room.html

Sen videopätkän lopussa se tanssiva mies osoittaa yhtä kohtaa seinästä. Klikkaat sitä, niin...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jazze Cazza kirjoitti:
Neuvoja jälkimmäisen pallopelin leveliin nro 30 eli Zig,tämä level tuntuu yhtä mahdottomalta kuin Kalpan mestaruus(Ei provo).Vielä ehtii ennen peliä???
Onko tämä vielä ajankohtaista? Ensin korkea roikko joka puhkaisee kaikki kolme piikkipalloa mutta ei riko jääpalloja, minkä jälkeen kimmotat toisen tikan seinien kautta sinne rykelmään niin että se osuu yhteen nastapalloista.
 

Voittaja

Jäsen
Okei, nyt alkaa riittämään tuo Unsure, eli kakkosen 47. Ei voi vittu millään riittää nuo neljä tikkaa noihin palloihin. Ideoita?
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Koliath kirjoitti:
Komea potku. 4037 taisi olla oma pb, mutta vielä palaan kokeilemaan. :)

Ei kyllä hirveän usein satu tuommoisia potkuja, tuokin oli täysi vahinko. ;)

Bloonsissa jumissa ensimmäisen 32:sessa. Täysin mahdoton!
Vinkkejä otetaan vastaan mielellään.

EDIT. menihän se!
 
Viimeksi muokattu:

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
More Bloons: Kenttä 46. Tin box. Pari päivää nyt tota hakannu ja rupee hermot meneen. Mihin se bumerangi pitäs oikeen heittää, että sais mahdollisimman paljo palloja puhki. Kerran sain suutuspäissäni heitettyä sillain, että meni alakertaki melkeen kokonaan sileeksi, mutta ei oo onnistunu toista kertaa. Onko neuvoja?

No nii... Heti meni läpi, kiitti.
 

Voittaja

Jäsen
Aaaahhhh, nyt voi alkaa levollisin mielin nukkumaan kun sai viimeisenkin kentän läpi. Tuo viimeinen oli kyllä aivan liian helppo verrattuna muutamaan edelliseen.
 

tutzba

Jäsen
Crimson roomia

Mistä ihmeestä löytyy toinen sormus? Siis, se sormus on joka tuossa lautasella oli.

Edit: Älkää kertokaan. Peli koukuttaa ja pakkohan se on itse ratkaista. Wuhuu!! Löysin sen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös