Pieni ja loistava peli

  • 515 000
  • 1 540

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pro pilkin julkaistiin ensimmäinen versio julkaistiin 10 vuotta sitten.

Juhlaversio Pro pilkistä on ladattavissa sen kotisivulta:
http://www.kalassa.net/propilkki2/

Kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos et vielä ole tutustunut. Pilkkiä voi ilman käsien paleluakin...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Torchlight on Runic Gamesin (ent. Blizzard North) vuodessa kasaan pykästämä Diablo-klooni karkkigrafiikoilla. Oikeastaan peli on Diablo 1½ Revisited, sillä mainittu Blizzard North -studio oli vastuussa Diablo 1:sen ja 2:sen tekemisestä. Schaeferin veljekset ovat luultavasti hakanneet Torchlightin designin kasaan n. viikossa ja loppuaika on hieraistu grafiikkaa ynnä muuta.

Meno maittaa Diablo-veteraanille välittömästi! Ilmaisen demon saa vaikka Steamista ja hahmot säilyvät upgreidauksen yli, eikä ainakaan omalla osallani tarvinnut tuota 16 euron sijoitusta fulliversioon kovin montaa nanosekuntia demosession päättymisen jälkeen miettiä...
 
Viimeksi muokattu:

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noniin, muistaakseni pari vuotta sitten täällä oli linkkiä peliin jossa piti päästä höyläämään Ariane nimistä naista. Tuli sattumalta törmättyä taas tähän peliin joten pistetään peli uudelleen jakoon. "Paras" voittakoon...

http://arianeb.com/dategame.htm

Törkee pihtari ja muutenkin aikamoinen naispaholainen. Äsken jouduin nukkumaan lattialla ja kaikkea.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Tähän tuli hurahdettua täysin. Kiitos vinkistä!

Pari peliä, mitä aiemmin olen paljon pelannut on Kullankaivaja ja Penguin diner. Lisäksi loistava sivu, jossa on suuri määrä Nintendo pelejä selaimella pelattavaksi. Palaa vanhat ajat mieleen. Nämä on varmaan lukuisia kertoja mainittu, mutta ehkä joku löytää ne uudelleenmaininnan myötä, kuten lainaamani viestin pelissä kävi itselleni.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iltalehden tennispeliä on nyt tullut tahkottua. Ei ehkä erityisen loistava, mutta kun tuli aloitettua, niin pakkomielle voittaa se hankalin pelaaja eli Claudia. Ainakin näin muutaman tunnin pelaamisen jälkeen voitto ei ole vielä ollut lähelläkään. Yhden pelin vein puhtaasti, mutta siinäkin 3-1 -turpaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saattaa olla jo ketjussa juttuakin, mutta yllättävän koukuttava on tämä peli, jossa Christiano Ronaldo pyritään ampumaan muutaman välipysäkin kautta Manchesterista Madridiin. Tai itse asiassa en tiedä, että onko tuo Madrid se viimeinen pysäkki, kun en perkele ole tätä päässyt läpi. Vielä.

Söör Alex on tuhonnut jo useamman kymmentä yritystäni päästä kanaalin yli, vitun sika.

Koukuttava oli tuo keihäänheittokin, mutta mitään maailmanmestaruuksia ei tullut. Parhaaksi jäi 346,967.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, eli hakusessa olisi PC-versio ikivanhasta (tyyliin 1987) Mac-pelistä nimeltä Scarab of RA. Itse pelistä ei sen enempää, kaikki jotka ovat sitä aikoinaan pelanneet tietävät millainen klassikko on kyseessä. Suoraan sanottuna en usko että on käännetty PC:lle, mutta toisaalta ei pitäisi olla teknisesti mitenkään ylivoimainen temppu.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Saattaa olla jo ketjussa juttuakin, mutta yllättävän koukuttava on tämä peli, jossa Christiano Ronaldo pyritään ampumaan muutaman välipysäkin kautta Manchesterista Madridiin. Tai itse asiassa en tiedä, että onko tuo Madrid se viimeinen pysäkki, kun en perkele ole tätä päässyt läpi. Vielä.

Söör Alex on tuhonnut jo useamman kymmentä yritystäni päästä kanaalin yli, vitun sika.

Kanaalin yli ei pääse kuin "Jet streamilla" eli pitää heti kättelyssä lentää sinne ihan ylös niin että ronaldo katoaa sinne ylälaitaan. Pari kolme kertaa sillai ja yli pääsee. Ehkä. Ihan sikavaikea, kun noitten buustien kerääminen on vaikeeta. Ja Madrid siellä ainakin tulee lopulta vastaan 7400 metrin kohdalla. Olisko level 7. En tiedä loppuuko siihenkään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari kolme kertaa sillai ja yli pääsee.

Pääsee kyllä, itse asiassa tuo kanaalin ylittäminen on jo ihan perushuttua, kun sai juonesta kiinni. Pariisiinkin pääsen helposti, mutta Madrid on toistaiseksi jäänyt parhaimmillaankin vajaan kahden kilometrin päähän. Toistaiseksi. Vielä sinne päästään, siinä vaan pitää alusta asti kaiken natsata täysin kohdalleen niin, että massia on riittävästi, jotta viimeiseen "hyppyyn" saa ladattua kaikkensa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
http://www.killsometime.com/games/game.asp?ID=1010

No niin, nyt löytyi sitten tuollainen. Hyvin pieni ja hyvin loistava. Piti 115 kenttaa tuossa töiden lomassa tahkota.

Ideana on siis noudattaa ohjetta, joka kentän taustassa kehotetaan tekemään. Aikaa on vähän ja siinäkin ajassa ohje saatetaan vielä kumota.

ehkä hieman turhan helppo peli. Ja liian pitkä. Eka kerralla en tajunnut vielä peliä, mutta toisella yrityksellä pääsin heti levelille 253
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Pääsee kyllä, itse asiassa tuo kanaalin ylittäminen on jo ihan perushuttua, kun sai juonesta kiinni. Pariisiinkin pääsen helposti, mutta Madrid on toistaiseksi jäänyt parhaimmillaankin vajaan kahden kilometrin päähän. Toistaiseksi. Vielä sinne päästään, siinä vaan pitää alusta asti kaiken natsata täysin kohdalleen niin, että massia on riittävästi, jotta viimeiseen "hyppyyn" saa ladattua kaikkensa.

Tuo oli loppupeleissä ihan älyttömän helppo. Ei tuohon kanaalin ylittämiseen mitään jet streamiakään tarvitse. Itse menin aina Lontoon sähköpylvään kautta.

Kun pääsi Madridiin niin mitään ei tapahtunut. Lensin yli Santiago Bernabeun ja jatkoin lentämistä varmaan minuutin verran kunnes luovutin...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
No niin, eli hakusessa olisi PC-versio ikivanhasta (tyyliin 1987) Mac-pelistä nimeltä Scarab of RA. Itse pelistä ei sen enempää, kaikki jotka ovat sitä aikoinaan pelanneet tietävät millainen klassikko on kyseessä. Suoraan sanottuna en usko että on käännetty PC:lle, mutta toisaalta ei pitäisi olla teknisesti mitenkään ylivoimainen temppu.

Oh, muistan tuon pelin. Olin aikanaan ihan suunnattoman kateellinen MACin omistavalle kaverilleni siitä, että hänellä oli tuo peli. Itse pelailin C64:llä kotona, mutta kun kaverille pääsin, oli tuota ihmetystä päästävä aina kokeilemaan. Oli tuolloin todella koukuttava game.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Way of an Idea on kohtalaisen simppeli ajantappo/järkeily peli. Ideana on piirtää "liitutaululle" viivoja, että omena osuu miehen päähän. No, klikatkaa itse niin selviää paremmin.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tässä lomailun aikana on ollut aikaa pelailla näitä pieniä pelejä joten seuraava suositukseni on Electic Box. Ideana on saada sähköä paikasta A paikkaan B. Astetta haastavampi kuin aiemmin linkittämäni peli...
Tasoa 14 järkeilen parhaillaan...
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Relaatio 4 -sanapeli. Oon jääny koukkuun ja jumiin. Ao. sanat on löytynyt tähän mennessä:

edit: Updated. Otin oikeuden omaan käsiini ja lisäsin palstaveli Tshekki77:n sanat samaan listaan. Saadaanpahan tästä hyvä pohja seuraavalle uhrille..

edit2: Hah! Otin sanalistan pois. Eipähän auta heitä, jotka googlella etsivät sanojaan. 243/365.
 
Viimeksi muokattu:

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Relaatio 4 -sanapeli. Oon jääny koukkuun ja jumiin. Ao. sanat on löytynyt tähän mennessä:
Ankkalinna:
Aku Ankka
Veljenpojat
Ankka
Roope Ankka
Rahasäiliö
Karhukopla
Mikki Hiiri
Hiiri
Jyrsijä
Eka vekara
Vekara
Simo Sisu
Poliisi
Hessu Hopo
Hö höö!
Indiana hopo
Tujulaku

Skotlanti:
Skotti
Ylämaa
Säkkipilli
Pilli
Glasgow
Kiltti
Hame

Sarjamurhaaja:
Murha
Ruumis
Arkeologi
Indiana Jones
Sankari
Antisankari
Hirviö
Ted Bundy
Jeffrey Dahmer

Taruolento:
Menninkäinen
Mörkö
Kummitus
Lohikäärme
Yksisarvinen
Hevonen
Kentauri
Iku-turso
Hirviö

TV-ohjelma:
Jyrsijä
Rotta
Eläin

Ja pähkäily jatkuu...

Jumankeuda, ei olis tätäkään pitäny lukee, menny koko aamupäivä tätä pähkäilessä =) Omat yläoikealta lähtien.

Seinfeld:
Kramer
Juutalaisuus
Jerry
Tom & Jerry

Piirretyt:
Tom & Jerry
Kissa
Family Guy
He-man and the masters of the universe
Skeletor
Luuranko
Luu
He-Man
Dolph Lundgren
Tao Tao

Kolmas ylhäältä vielä avaamatta:

Musiikki:
Musikaali
Mamma mia!

Skientologia:
John Travolta
Saturday night fever
Tom Cruise
Uskonto
Juutalaisuus
Ufo
Avaruusalus

Sylvester Stallone:
Rocky
Apollo Creed
Apollo 11
Avaruusalus
the rocky horror picture show
Ivan Drago
Dolph Lundgren
Sly
John Rambo
Taistelija
Macbeth

Skotlanti:
Ylämaa
The scottish play
Macbeth
Säkkipilli
Pilli
Glasgow
Kiltti
Hame
Skotti
Roope Ankka
Sean Connery
Ylämaa

James Bond:
Sean Connery
Lupa tappaa
Tappo
Tappaja
Ian Fleming
Christopher Lee
Talvisota
Saruman
Q
Pierce Brosnan
Mamma mia!
Salainen agentti

Alkoholi:
Etanoli
Ouzo
Anis
Tequila
Mexico
Sake
Japani
Vodka
Venäjä
Smirnoff
Delirium Tremens
Alkoholismi
Alko
Monopoli

Toinen laatikko kolmannelta riviltä vielä kiinni:

Ankkalinna:
Mikki Hiiri
Eka Vekara
Vekara
Hiiri
Jyrsijä
Hessu Hopo
Hö höö!
Indiana Hopo
Tujulaku
Simo Susi
Poliisi
Poliisiyksikkö
Karhukopla
Rahasäiliö
Roope Ankka
Aku Ankka
Ankka
Veljenpojat

Sarjamurhaaja:
Murha
Ruumis
Murharyhmä
poliisiyksikkö
poliisi
Ted Bundy
Antisankari
Sankari
Indiana Jones
Arkeologi
Indiana hopo
Andrei Tsikalito
Jeffrey Dahmer
Tappaja
Talvisota
Sota

Pääkaupunki:
Ateena
Kreikka
Ouzo
Pää
Lontoo
Big Ben
Iso
Madame Tussauds
Museo
Oslo
Holmenkollen
Norja
Viikinkilaivamuseo
Tukholma
Ruotsi
Suomi
Moskova
Venäjä
Tokio
Japani
Mexico city
Mexico

Viikinki:
Viikinkilaiva
Viikinkilaivamuseo
Harald Hirmuinen
Viking Line
Tony Halme
Riimu
Riimumagia
Riimukivet
Skandinavia
Ruotsi
Norja

Tv-ohjelma:
Gladiaattorit
Tony Halme
Täydelliset naiset
Teri Hatcher
Ihmemies
Teräsmieheni
Teräsmies
Eläinsairaala
Eläin
Jyrsijä
Rotta

Taruolennot:
Kummitus
Mörkö
Yksisarvinen
Hevonen
Kentauri
Lohikäärme
Iku-turso
Menninkäinen
Vihreä menninkäinen
Vihreä
Hämähäkkimies
Supersankari
Sankari
Teräsmies.

Toivottavasti ei mene uusivuosi tämän takia pilalle =)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Viimeksi muokattu:

Sirad

Jäsen
Perinteistä pyramidi-pasianssia on tahkottu kaveriporukalla nyt kahen päivän ajan.

Jostain syystä oon onnistunu pääsemään läpi jo 2 kertaa (mikä on yritysten määrään nähden naurettavan vähän), kun muista kavereista ainoastaan yksi on päässyt kerran läpi ja muut hakkaa edelleen nollatuloksessa päätä seinään.

Ihan puhtaasti tuurissaanhan tämän läpi pääseminen on.
Kun pakkaa ei saa plärätä läpi kuin kerran, on pöydän putsaaminen melko haastava homma.

http://static.pelikone.fi/load/gYy5jxowZMmXCpA.swf
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös