Mainos

Pieni ja loistava peli

  • 518 287
  • 1 540

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Baseball-mätkintä Pinch Hitter 2 löyty puolivahingossa Ilta-Sanomien pelisivuilta.

edit: Näin nopiaa näköjään linkit vanhenee.. Noh, korjasin tuohonkin tuon puuha-peten heittämän linkin.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Loistava peli tämä Pinch Hitter 2, aikoinaan tuli tahkottua edellisessä duunissa tuota 1 versiota kaveria vastaan kilpaa. Hävisin kun toisella oli parempi kone, nyt mokoma onkin kesälomalla saatana.

Tuo linkki ei pelannut joten laitan tähän uuden:

http://www.arcade.fi/peli/pinch-hitter-2.html
 
Lähtisin ihan Facebook-tarjontaan, nimittäin applikaatio FarmTown. Ideana on siis kasvattaa farmilla jotain rehua tai muuta, jota sitten myydään voittoisasti ja kasvatetaan jälleen jotain muuta lisää. Perhanan koukuttava, kun iskee kunnianhimo tehdä tiluksilleen kunnon maatilat rakennuksineen ja eläinaitauksineen. Työaika menee tehokkaasti viljelyksien kasvamista stalkatessa ja naapureiden tiloilla auttaessa.

Siitä en enää tiedä, että onko normaalia, kun normaalisti töihin ajaessa näkee tien vieressä pihlajanmarjoja täynnä olevan puun ja ensimmäinen ajatus on "ready to harvest"...
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Kun on aikaa tapettavana eikä motivaatio riitä muuhun kuin hiirellä klikkailuun, toimivat zeebarfin pelit sopivana välipalana. The Several Journeys of Reemus osat 1-3 varsinkin, mutta tarinaa alustavat prologue sekä visitor ovat myös ok ja saman lafkan A Small Favor noudattaa samaa linjaa eri tarinassa. Tuholaistorjuja Reemus ja muut em. pelit täältä
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Lähtisin ihan Facebook-tarjontaan, nimittäin applikaatio FarmTown.

Toinenkin vastaavanlainen löytyy Facebookista eli Farmville. Farmville on hieman "yksinkertaisempi" versio, ja helppo käyttöisempi. Just laitoin pellon täyteen tomaatin siemeniä..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Toinenkin vastaavanlainen löytyy Facebookista eli Farmville. Farmville on hieman "yksinkertaisempi" versio, ja helppo käyttöisempi. Just laitoin pellon täyteen tomaatin siemeniä..
Farmville on addiktoiva, mutta siinä suhteessa loistava, ettei vaadi koko aikaa olla koneella klikkaamassa. Nyt on 140 ruutua puuvillaa kasvamassa. Eikä tarvita edes mustia miehiä korjaamaan satoa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Endless war #4

Hyvä perusräiskintä kuvattuna ylhäältä, nelosossa voit toistaa isiemme ihmeen räiskimällä venäläiset veljemme muussiksi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kaikki muut radat hakattu läpi paitsi 21, 23 ja 24! Olisko kenelläkään mitään vinkkejä tuohon 21:seen, oon pelannu sitä nyt varmaan yhteensä 8tuntia.

Oliko 21 vai 22 se "Swarm" mikä muuttuu loppua kohti kuitenkin vääjäämättä ihan mahdottoman haastavaksi? Itse olen jumissa joka tapauksessa Swarmissa, oli se sitten 21 tai 22.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki muut radat hakattu läpi paitsi 21, 23 ja 24! Olisko kenelläkään mitään vinkkejä tuohon 21:seen, oon pelannu sitä nyt varmaan yhteensä 8tuntia.

23:seen itse jämähtänyt. Ne kaverit vaan tulee lopussa ja mitkään tykit ei tehoa. Olen tullut siihen lopputulokseen, että siinä pitää tehdä ölliäisille lenkki, josta aina kahden tykin paikkaa vaihtamalla saa ne kiertämään rundin niin monta kertaa, kuin on tarve. Kosahtanut vain siihen, kun kenttä on täynnä kavereita, niin ei ehdi tykkien paikkaa vaihtaa, kun molemmista päistä tunkee porukkaa sisään.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki muut radat hakattu läpi paitsi 21, 23 ja 24! Olisko kenelläkään mitään vinkkejä tuohon 21:seen, oon pelannu sitä nyt varmaan yhteensä 8tuntia.

Tuo 21 on itseasiassa aika helppo.
Tässä miten minä sen tein:

Keskelle 2 Squirt Toweria, saavat hyvin lisätehoja Boosteista.
Sitten muutamilla Pellet-torneilla ohjataan ylhäältä tulevat mörököllit
samaan paikkaan mistä vasemmat lähtee, eli 2 tornia, toinen oikealle suuaukon viereen ja toinen siihen suoraan "kehän" keskelle ulostuloaukon alle.

Sitten suunnataan vasemmalta tulevat keskelle, ja taas kahdella tornilla, toinen "kehän" alas keskelle ja toinen siihen vasemmalle lähelle ulostuloaukkoa.

Homman juju on se että päivittää oikea-aikaisesti niitä keskellä olevia Squirtteja sitä mukaa kun saa rahaa, ne hoitaa kaikki vihulaiset, myös lentävät. Loppuun sitten muutamia muita torneja napsimaan karanneet (yhtä voi varmuuden vuoksi vähän päivittää paremmaksi) ja koloja voi tukkia ettei ne jakautuvat lipsahda väärälle puolelle. Siihen keskelle ne kaikki jää.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
23:seen itse jämähtänyt. Ne kaverit vaan tulee lopussa ja mitkään tykit ei tehoa. Olen tullut siihen lopputulokseen, että siinä pitää tehdä ölliäisille lenkki, josta aina kahden tykin paikkaa vaihtamalla saa ne kiertämään rundin niin monta kertaa, kuin on tarve. Kosahtanut vain siihen, kun kenttä on täynnä kavereita, niin ei ehdi tykkien paikkaa vaihtaa, kun molemmista päistä tunkee porukkaa sisään.

23 läpi. Mitkään aseet eivät tehoa loppukierroksilla, jos yrittää vain mahdollisimman pitkää lenkkiä ölliäisiä kierrättää, vaikka kuinka tykkejä päivittelee. Tein täysin vastakkasille puolille kenttää kaksi sisäänpääsyä putkeen, josta pääsee samaa reittiä kumpaankin ulosmenoon. Tämän jälkeen aina purin tarvittaessa toisesta päästä kenttää plokin pois ja annoin reitin vain toisesta päästä. Ölliäiset eivät oikein tienneet, että mistä suunnasta sitä mennään ja aina kun ensimmäiset rupesivat avoinaista porttia lähestymään, niin purinkin plokin toisesta päästä ja löin ölliäisten nenän edestä plokin päälle toiseen päähän. Tämä on ainoa tapa ratkaista kenttä ja pelata aikaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei kun jaa tuossa 23:ssa minäkin näyn olevan jumissa. Jos jonkinmoista ketunlenkkiä on koitettu viritellä mutta aina tuo homma vain kaatuu omaan näppäryyteensä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki muut läpi, mutta 24:sen ratkaisumallista ei ole hajuakaan. Taitaa olla vitsi koko kenttä. En jaksa edes enää yrittää.

Kieltämättä oli hankala aluksi, aika monesti sai itsekin hinkata ennen kuin meni läpi.

Mutta jotenkin näin se menee:

Upgradea heikoimmille Snap-torneille, varsinkin ulosmenoporttien lähellä oleville. Jätä rahaa kumminkin ainakin tonni. Poksauttele alkupään torneilla ekat saapuvat siten että saat rakennettua torneja ja niillä torneilla ohjaat örkit vaikka vasempaan yläkulmaan ja sieltä saat rakennettua niille yhteistä "tunnelia". Tässä(kin) pitää olla nopea. Ala saman tien päivittämään torneja paremmaksi, ja loppuun asti koska sitten Range kasvaa. Poksuttele torneja sitä mukaa kun örkit pääsee tykkitorneista ohi, ja samalla pitennät tunnelia. Viimeinen vaihe on ainut pahempi sitten, joku reilu 10 loppuun asti päivitettyä tornia ei enää riitä niitä pysäyttämään vaan loppupään räjähtävät tornit tulee tarpeeseen, ne hidastaa menoa ja tykkitornit hoitaa homman.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenttä 23 suoritettu. Pienellä pähkäilyllä päädyin seuraavaan ratkaisuun (valkoisella):
1) Rata: Pellet towereilla ohjataan vasemmalta tulevat örkit ylälaidasta tulevien kanssa samaan. Saavat sitten kiertää oikean yläkulman kautta kentälle. Alavasemmankulman kautta kierrätetään Pellet-towereilla örkit tornikeskittymän alareunaa pitkin yläoikealle ylös ja sieltä sitten takaisin alaoikeaan kulmaan, josta örkit saavat valita kumman ulospääsyn ottavat, jos sinne pääsevät.

2) Valmiiksi jo oleva 3-tason Bash-tower nostetaan tasolle 6. Sen lähelle oikealle asetetaan yksi pellet-tower, jotta örkit kulkevat voimakentän viertä. Bash-towerin vieressä ja alla olevat squirt-towerit nostetaan 6-tasolle. Nämä kaikki plussataan 5-tason Boost-towerilla. Toiseen reikään (siihen alempaan) siinä keskittymässä laitetaan squirt-tower 6-tasolle -sekin saa boostia boost-towerista.

3) Voimakulmaa tehostetaan nostamalla Frost-tower (joka on jo siinä) 6-tasolle samoin kuin vastapäätä olevat 2 ink-toweria -niiden väliin vielä boost-tower 5-tasolle. Ideana tässä on se, että örkit ovat hitaita, kun niihin hyökätään voimalla.

4) Aivan lopussa taso 37(?)voi yläoikealta avata pääsyn loppusuoralle, samalla sulkien toisen reitin, näin örkkejä voi pyörittää rakennetussa voimakulmassa. 5 henkeä jäi multa eloon, joten ei läheskään täydellinen suoritus, mutta läpi sentään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, muistaakseni pari vuotta sitten täällä oli linkkiä peliin jossa piti päästä höyläämään Ariane nimistä naista. Tuli sattumalta törmättyä taas tähän peliin joten pistetään peli uudelleen jakoon. "Paras" voittakoon...

http://arianeb.com/dategame.htm
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole sattunut silmään, että olisi täällä näkynyt.

Mutta aika mukava peli napsutella mikäli pitää aikaa tappaa.

Jumpers for Goalposts 2

Kyseessä on siis hieman roolipelimäinen futispeli. Volley Challengesta ainakin suoria vaikutteita, mutta koittakaa jos on luppoaikaa, ihan kiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös