Tuleva laituri on varmaankin se maalintekijä.Nyt on kyllä senverran heikot statsit kaverilla viimevuosina, että en näe mitään järkeä roudata tuollaista tehotonta jyrkässä laskussa urallaan kiitävää hyökkääjää Poriin. Mehän tarvittaisiin maalintekijää, ei tehotonta surffaajaa jonka kentällä ollessa omissa soi hälyyttävän usein vaikk paskoissa jengeissä pelannutkin..
Mä olen varsin tyytyväinen! Jos viime kauden ykkösentteriksi hankittiin Makkonen niin väitän että McRae on askel eteenpäin. Viime kausi ei mennyt kovin hyvin, mutta pari edellistä kautta ainakin pisteiden valossa vähintään ok tasoa. Mies on 27v eli kiekkoilija parhaassa iässä, liiga on tuttu, Jykä on tuttu. Mielestäni todella mielenkiintoinen hankinta, enkä ainakaan itse odottanut edes tämän tasosta hyökkääjää. Uskon että Jykä saa miehestä potentiaalin revittyä irti ja miehestä on paljon iloa ensi kaudella. Eiköhän kaveri tullut tänne kehittymään eikä rahastamaan.
Oli kyllä Tapparassa outo visiitti. European Trophyllä kiskaisi alkuvaiheessa 6 peliin 1+3=4 tehot ja sitten Liigassa aivan pihalla. 8 pelissä 0+1 --> lähetettiin Espooseen, jossa onnistui ihan hyvin.
McRaen sainaamisen taustalla ei ole mitään muuta logiikkaa kuin saunakaveri Aho. Ilman Ahoa Korppi tuskin olisi tämän tason kavereita edes harkinnut vaan tähtäin olisi ollut kertaluokkaa kovemmissa kavereissa.
Koska pulina alkoi saman tien, niin avataan vain heti oma ketju tälle herralle
Ihan alkuun on sanottava, että välillä tuntuu kuin minä olisin täällä lähes ainoa jolla on jalat maassa ja mitään ymmärrystä realiteeteista. Ei kait lähtökohtaisesti juuri tämän kovempaa hakua kukaan odottanut kärkisentteriksi? Sentteriksi hän nyt kait siis lähtökohtaisesti on tullut, eikä laituriksi.. kausi sitten näyttää toki kummassa ruudussa hänen vahvuutensa paremmin pääsevät esiin
On päivänselvä asia, että tämä on Ahon kontakteilla hankittu pelaaja, koska yhdessä ovat Espoossa aikanaan töitä tehneet. Veikkaan ettei häntäkään olisi Poriin saatu ilman tätä tilannetta sekä sitä, että viime kausi oli noin vaikea kuin oli
Tämän hetkisten tosi asioiden valossa, esimerkiksi millaisia pelaajia liigaan on tullut, pidän McRaeta jopa kohtuullisen kovana hakuna. Kulttuurishokkia ei enää pitäisi tulla, joten sikäli uskon että kaverilla on merkittävästi paremmat edellytykset palata liigaa isossa roolissa kuin viimeksi
Annetaan ukon toki näyttää kykynsä. Uutta Kiilholmaa ei tarvittaisi, varsinkaan ennenkuin entisestä on päästy eroon
McRaen sainaamisen taustalla ei ole mitään muuta logiikkaa kuin saunakaveri Aho. Ilman Ahoa Korppi tuskin olisi tämän tason kavereita edes harkinnut vaan tähtäin olisi ollut kertaluokkaa kovemmissa kavereissa. Ja toisaalta McRae tuskin olisi Ässiin edes tyrkyttänyt itseään ilman Ahoa. Vielä muutama kausi sitten Ässienkin haaviin saatiin naarattua Dixonin, Zaborskyn, Umicevicin ja Heskan kaltaisia vahvistuksia - nyt kaavitaan AHL:n laarinpohjia. Jokin tässä yhtälössä mättää...
Ihan en saa kiinni mistä tässä rinnastuksessa on kyse.
No kyllä mulle ainakin semmoinen 30 pistettä kelpaisi. Mutta hiukkasen epäilen että tää kaveri ei siihen pysty. Aikuisiällään on peräti kerran tehnyt enemmän pisteitä kuin Kinu parhaalla kaudellaan.Annetaan ukon toki näyttää kykynsä. Uutta Kiilholmaa ei tarvittaisi, varsinkaan ennenkuin entisestä on päästy eroon
Kyllä odotti.Ihan alkuun on sanottava, että välillä tuntuu kuin minä olisin täällä lähes ainoa jolla on jalat maassa ja mitään ymmärrystä realiteeteista. Ei kait lähtökohtaisesti juuri tämän kovempaa hakua kukaan odottanut kärkisentteriksi?
Sinun yhtälössäsi ainakin mättää aika paljon, TAAS kerran.Vielä muutama kausi sitten Ässienkin haaviin saatiin naarattua Dixonin, Zaborskyn, Umicevicin ja Heskan kaltaisia vahvistuksia - nyt kaavitaan AHL:n laarinpohjia. Jokin tässä yhtälössä mättää...
En tiedä onko se tässä tapauksessa hyvä pointti. Zaborsky oli tullessaan viisi vuotta nuorempi kuin tämä McRae, eikä varmasti samassa hintaluokassa sillä taisi vielä tulla koeajan kautta (?). Onneksi McRaekin on silti vaan 27-vuotias, eikä 33-vuotias, joten tuo yksi sysipaska kausi ei välttämättä tarkoita, että ura olisi lopullisesti laskusuunnassa..
Ps: allekirjoittanutta on alkanut hymyilyttää se, kuinka nykyään jokaisen ulkomaalaishankinnan kohdalla joku nakkaa Zabo-kortin pöytään toteamalla, ettei Zaborskyllakaan ollut kovin kaksisia tehoja Ässävisiittiä edeltäviltä kausiltaan alla. Pointti itsessään on siis ihan hyvä ja olen joskus saattanut käyttää sitä itsekin, mutta nykyään se alkaa tuntua jo meemiltä.