Tosiaan Fletcherille potkut, Briere tilalle.
Kiitos.Kiitos.
Kiitos.
Kiitos.
Tulkoon vaikka pelikieltoa turhasta viestistä mutta nyt hymyilyttää.
Itse sanoisin että pahin mätäpaise on vielä puhkaisematta. Ja tällä tarkoitan Clarkea, Holmgrenia, Barbreria ja Lombardia. Ennen kaikkea Clarkea ja Holmgrenia. Oma tunne, ja mitä ovat asioista paremmin perillä olevat ovat kirjoittaneet, on se että heillä on ollut liikaa sananvaltaa ja esim. Fletcher on ollut aika lailla näiden vietävissä.Kun pahin mätäpaise saatiin puhkaistua niin loput onkin helpompia hoitaa pois. .
Itselle näiden neuvonantajien rooli ei ole täysin selvä. Fletcher teki päätökset vaikka prosessiin varmasti liittyy muutakin.Itse sanoisin että pahin mätäpaise on vielä puhkaisematta. Ja tällä tarkoitan Clarkea, Holmgrenia, Barbreria ja Lombardia. Ennen kaikkea Clarkea ja Holmgrenia. Oma tunne, ja mitä ovat asioista paremmin perillä olevat ovat kirjoittaneet, on se että heillä on ollut liikaa sananvaltaa ja esim. Fletcher on ollut aika lailla näiden vietävissä.
Vasta näiden herrojen siiryttyä pois, voi todellinen uudiutuminen alkaa.
Hieman ehkä OT, mutta jos itse saisin muutaman miljoonan vuodessa kumileimasimen roolista NHL-joukkueen puikoissa (ja hyvällä korvauksella jos/kun tulee monoa), niin kyllä minä voisin käydä leimailemassa. Tietysti jos meinaisin kunnianhimoisesti GM:n hommia jatkaa toisaalla enkä vain yhtä sopimuskautta, niin sitten hieman eri juttu. Henk. koht. pahinta mistä tuossa joutuu vastuuseen/syntipukiksi on joukkue, mikä menee vielä entistä pidemmässä tunnellissa ja kaukana edestä kajastava valo on välkkyvä energiansäästövalo.Itselle näiden neuvonantajien rooli ei ole täysin selvä. Fletcher teki päätökset vaikka prosessiin varmasti liittyy muutakin.
Kertoo kyllä aivan kaiken touhusta jos Fletcher on ollut vain kumileimasin, en ikinä suostuisi vastuulliseen rooliin ilman riittävää valtaa.
Niin tai näin, pääasia että tuuletus on alkanut ja jos tosiaan Scott ohitti dinot täysin koska tiesi Flectherin olleen näiden "poika" niin oletan että toimisto pöllytetään vielä. Itse pistäisin jokaisen hakemaan omaa duuniaan ja antaisin kenkää jos dinoilla ei näkemys vastaa sitä mitä tulevaisuudelta haetaan.
Brierestä GM:n roolissa voi olla montaa mieltä. Voi olla "Yzerman" tai "Sakic" tai sitten samaa nepotismia mitä ollaan nähty eli "paras saatavilla oleva Flyers-taustainen". Toivon että 2 viimeistä sanaa on unohdettu lopullisesti hakuprosessissa...
Dave Scott on ilmeisesti luottanut, ainakin aiemmin, näihin neuvonantajiin paljon mikä on osaltaan vaikuttanut hänen päätöksiinsä organisaation suunnasta. Neuvonantajat taas todellakin halunneet olla päätöksenteossa mukana, ja ovat vaikutusvaltaansa käyttäneet. Tämä esimerkiksi ei Hextalille käynyt, vaan sulki neuvonantajat käytännössä päätöksenteon ulkopuolelle. Tämä on yksi iso syy miksi Hextall sai lähteä. MM. Clarken katkerat kommentit ("He alienated everybody right away. He shut his door, he locked the doors. He was the boss and nobody else was a part of it.") viime vuoden alusta tukevat tätä. Hextall halusi mennä eri linjaa kuin dinot ja mutta se ei tässä organisaatiossa käynyt. Ei GM täällä ihan kumileimaisin ole ollut, mutta ei kovin kaukanakaan siitä.Itselle näiden neuvonantajien rooli ei ole täysin selvä. Fletcher teki päätökset vaikka prosessiin varmasti liittyy muutakin.
Kertoo kyllä aivan kaiken touhusta jos Fletcher on ollut vain kumileimasin, en ikinä suostuisi vastuulliseen rooliin ilman riittävää valtaa.