Philadelphia Flyers 2009-2010

  • 274 523
  • 854

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hieno homma, jos tämä toteutuu. Emery sopii Flyersiin kuin nyrkki silmään, badass pelaaja - badass kaupungissa. Fanit tulevat varmasti ihastumaan häneen, varsinkin kun Razor tuo tyylillään heidän mieleensä mahtavan Ronnie Hextallin. Olin ihmeissäni ettei Emery kelvannut jo vuosi sitten minnekkään. Vaikka Emery onkin asennevammainen, niin siltikin hän on todella lahjakas maalivahti ja kaiken lisäksi vielä suht nuori.

Flyers-fanit ovat perinteisesti aina sylkeneet maalivahtinsa päälle. On vain muutama harva, joka tältä kohtelulta on säästynyt. Emery saa pelata todella hyvin selvitäkseen Flyers-fanien kostolta. Varsinkin nyt kun moni jo etukäteen tietää mitä lisäpyykkiä hän tuo mukanaan ja aika moni odottaa häneltä epäonnistumisia.

Mielestäni Emery ei ole mitenkään erityisen hieno homma, mutta on se kyllä varmaankin parempi kuin Biron. Tai ainakin samaa tasoa. Tuo asennevammaisuus vaan pelottaa. Flyers kun on vielä kaikenlisäksi ollut aika lepsu organisaatio ongelma-pelaajien suhteen. Kurin puute lisää kurittomuutta.

Toivoa saa ja niinpä minä toivonkin Emeryn olevan hyvä vahti, mutta kyllä minä pahoin pelkään että ei tästä kyllä mitään tule...
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Noniin, saatiin väriä joukkueeseen ;)

Hyvä hankinta. Lähteeköhän Biron?
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eiköhän Biron ole tämän kaupan jälkeen menneen talven lumia, mielenkiinnolla kuka tulee luukkua availemaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eiköhän Biron ole tämän kaupan jälkeen menneen talven lumia, mielenkiinnolla kuka tulee luukkua availemaan.

Kiinnostaisiko Ty Conklin Detroitista? Mies ei tule jatkamaan Wingseissä ensi kaudella, koska joukkue nostaa prospekti Jimmy Howardin Osgoodin kakkoseksi.

Conklin on mielestäni yksi liigan varmimmista kakkosmaalivahdeista, oli hyvä sekä Pensseissä että Wingsissä, eikä ole kovin vaativalla tilipussillakaan ollut tähän asti liikkeellä.
 
Eiköhän Biron ole tämän kaupan jälkeen menneen talven lumia, mielenkiinnolla kuka tulee luukkua availemaan.

Mitä vikaa Backlundissa on? Tai jos ei kelpaa, niin sitten Niittymäki. Hänellä ainakin on kokemusta jo useamman vuoden ajalta miten Wachovia Centerin luukkua avataan. Niittymäki on toki ruotsalaista kalliimpi tähän hommaan, mutta osaa takuulla homman.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vaihtoehtoja löytyy muutamia, juurikin Backlund jonka kanssa jo sopimus sekä ilman soppareita olevat Munroe ja Niittymäki jos hinnat saadaan sopiviksi viilattua. Conklinin perässä on varmaan moni muukin ja voi saada ihan hyvät massit markkinoilta joten tuskin Flyersien nuttuun tulee cappi tilanteen takia.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Itse veikkaisin, että training campille hankitaan joko halpaan sopimukseen tai sitten vaan try-outille joku kokeneempi kakkosveska juuri malliin Conklin (joka tosin olisi varmaan liian kallis) tai vaikka Brian Boucher. Tämä kakkosveska sitten ottaa mittaa Munroesta ja Backlundista.

Itse toivoisin että Backlund tuohon rooliin pääsisi ja sitten kauden edetessä menisi Emeryn ohitse ja nousisi ykkösveskaksi Flyersissä ja eliittistatukseen koko liigassa. Ainahan sitä saa unelmoida...

edit: Joo ja Biron on mennyttä. Ainoa tapa miten hän voisi Flyersissä jatkaa olisi tehdä yhtä halpa sopimus kuin Emerykin.
 

Fordél

Jäsen
Onko muuten Niittymäestä liikkunut mitään huhuja, että minne olisi suuntaamassa, jos/kun ei jatka Phillyssä?
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Onko muuten Niittymäestä liikkunut mitään huhuja, että minne olisi suuntaamassa, jos/kun ei jatka Phillyssä?

Työttömyyskortistoon, hekoheko.

No joo, konsensus tuntuu olevan, että Niittymäki ei jatka Flyersissa. Ei siinä olisi hänen itsenkään kannalta kovin suurta järkeä jatkaa. Emery vaikka halpa onkin, on hankittu Flyersiin ykkösvahdiksi. Ja ykkösvahdin paikkaa Niittymäki varmasti kärkkyisi, tuskinpa tuo luukun availu enää suuremmin kiinnostaisi.

Saapa nähdä nappaako joku NHL-seura häntä vapailta markkinoilta. Joku jolla olisi hyvä maalivahtivalmennus voisi hyvinkin vielä kasvattaa hänestä ihan pätevän maalivahdin. Flyersissä hänestä ei kyllä nykyistä parempaa saada kehitettyä.

Mitään tarkkoja mietteitä hänen jatkossuunnitelmistaan ei ole kuulunut.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Työttömyyskortistoon, hekoheko.

No joo, konsensus tuntuu olevan, että Niittymäki ei jatka Flyersissa. Ei siinä olisi hänen itsenkään kannalta kovin suurta järkeä jatkaa. Emery vaikka halpa onkin, on hankittu Flyersiin ykkösvahdiksi. Ja ykkösvahdin paikkaa Niittymäki varmasti kärkkyisi, tuskinpa tuo luukun availu enää suuremmin kiinnostaisi.

Saapa nähdä nappaako joku NHL-seura häntä vapailta markkinoilta. Joku jolla olisi hyvä maalivahtivalmennus voisi hyvinkin vielä kasvattaa hänestä ihan pätevän maalivahdin. Flyersissä hänestä ei kyllä nykyistä parempaa saada kehitettyä.

Mitään tarkkoja mietteitä hänen jatkossuunnitelmistaan ei ole kuulunut.

Toisaalta Niittymäellä on hyvä sauna syrjäyttää Emery ykkösvahdin pallilta. Ja jos Emeryn sopparikin on vaan 1.5milliä, niin ei ole "pakko" peluttaa kallista veskaria. Bironhan oli turhan kallis veskari penkille istumaan ja ehkä siksi Niittymäki ei päässyt enempää pelaamaan.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Toisaalta Niittymäellä on hyvä sauna syrjäyttää Emery ykkösvahdin pallilta. Ja jos Emeryn sopparikin on vaan 1.5milliä, niin ei ole "pakko" peluttaa kallista veskaria. Bironhan oli turhan kallis veskari penkille istumaan ja ehkä siksi Niittymäki ei päässyt enempää pelaamaan.

Niittymäestä ei vaan vielä nykyisillä näytöillä ole ollut asiaa oikeaksi ykkösvahdiksi NHL-tasolle. Minun mielestäni kyllä ongelma on kuitenkin eniten valmennuksessa ja siis nimenomaan maalivahtivalmennuksessa. Ikiaikainen inhokkini Reggie Lemelin on siis jälleen sylkykuppina.

Jos Niittymäki aikaa kunnon uran tehdä NHL:ssä, niin itse suosittelisin hänellä Flyersistä lähtemistä ja vaihtamista johonkin toiseen seuraan, missä maalivahtitilanne on myös epäselvä. Flyersin valmennus ei Niittymäestä enää parempaa saa tehtyä.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Pahimmat pelot eivät toteutuneet...

Ei paha hinta, mutta low risk high reward tapauksesta en silti puhuisi. Jos saastuttaa koko kopin niin kalliiksi kävi. Pelillisesti voi olla kuningas tai narri, tarvitaan siis vähintään käyttökelpoinen kakkonen.

Niittymäen tilanne on vähintään erikoinen. Kaikki mahdollisuudet nousta ykköseksi mutta tosiaan kehityksen kannalta TPS olisi parempi vaihtoehto kuin Philly.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jos ei Niittymäki saa sopparia Phillyn kanssa eikä muualle änäriin niin luulen että venäjä tai joku muu rahakas seura vie Anteron, tepsiin ei kannata Niittymäen lähteä vielä tässä vaiheessa uraa, siitä ei seuraa mitään hyvää vääntää turussa nälkäpalkalla.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Emery on Phillylle iso riski mutta risekjähän pitää ottaa jos haluaa menestyä. Viimiset vuodet ollaan painittu maalivahti ongelman kanssa ja varsinki heidän tasaisuuden kanssa. En näe, että Emery olisi ratkaisu tähän ongelmaan. Syön hatullisen paskaa jos olen väärässä. Tuskin kuitenkaan olen. Tykkään kyllä hänen ''hextall'' maisesta luonteesta. Sekin voi kuitenki olla haitaksi.. Olen varmaan harva fani joka tykkäsi Bironista. Hän pystyi voittamaan pelejä ja oli välissä maaginen. Tasaisuus kylläkin puuttui. Ja haukuin hänet monesti. En muistele kuitenkaan pahalla. 07-08 playoffeja en unohda koskaan.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Se taitaa sitten olla Niittymäen ja Bironin pelit flyers-paidassa tässä. Veikkaanpa, että jommankumman edellämainitun uusi osoite tulee olemaan Los Angeles Kings.

Miten muuten tapaus Esche, pitivätkö fanit hänestä? Jotenkin olen saanut Eschestä sellaisen kuvan, että kaveri ei tule toimeen kenenkään kanssa, ei edes itsensä.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Jos ei Niittymäki saa sopparia Phillyn kanssa eikä muualle änäriin niin luulen että venäjä tai joku muu rahakas seura vie Anteron, tepsiin ei kannata Niittymäen lähteä vielä tässä vaiheessa uraa, siitä ei seuraa mitään hyvää vääntää turussa nälkäpalkalla.

Ilmeisesti viittaat minun viestiini. Tepsi oli humoristin heitto jolla vihjattiin lähinnä kehittymisen varmuuden välttämiseen nykyisessä organisaatiossa. Vaikka Ylönen olisi millainen el mahigo mannen tahansa niin ammattimies vaatii sen tason palkan että Tepsin kukkarosta loppuu napit ennen kuin Antsa on Paimion ABC:llä asti vetämässä juustosämpylää.

Los Angeles on mainittu jo useasti, enkä ihmettelisi jos Antsa sinne menisi. Toivottavasti saa NHL-paikan sillä Antero pystyy kyllä siellä hyvin pelaamaan jos vaan "löytää paikkansa". Hakihan se Hasekkikin paikkaansa kuin voisilmä puurosta ennen kuin pääsi Puhveli Sapeleihin...

E: Typo
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Miten muuten tapaus Esche, pitivätkö fanit hänestä? Jotenkin olen saanut Eschestä sellaisen kuvan, että kaveri ei tule toimeen kenenkään kanssa, ei edes itsensä.

"Rebound-Bob" oli ensi alkuun fanien suosiossa, koska pelasi hyvin ja treidi jolla hänet hankittiin oli yksi Clarken parhaista vedoista (Boucher <-> Handzus+Esche). Mutta sitten myöhemmin Eschen otteet huononivat, pelilliset ongelmat (epätasaisuus, reboundit...) alkoivat tulemaan entistä enemmän ilmi ja vinkuminen alkoi. Katastrofikaudella varsinkin Esche pelasi huonosti, itki ja vinkui kun ensin Niittymäki meni ohitse ja sitten vielä hankittiin Biron. Esche kuvitteli olevansa ykkösvahti, vaikkei sitä olekaan.

Eschen hankkiminen olisi mielestäni melkoisen typerä siirto Flyersiltä. Hänet on jo nähty ja toimimattomaksi todettu.

edit:
Mihin muuten Lemelin hävinnyt, ei löydy listasta, onko rukouksiin vastattu vaiko virhe sattunut ja unohtunut pois. Kenelläkään mitään tietoa?

Näyttäisi myös Desjardins puuttuvan. Eipä kyllä ole mitään noiden poistamisen suuntaista kuulunut tai näkynyt. Pelkäänpä, että kyseessä on vain virhe. Tai sitten molempien sopimus on loppumassa, eikä sitä ole (vielä) uusittu.
 
Viimeksi muokattu:

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eli Hatcher korvaa Desjardinsin paikan, joku muu voisi korvata Lemelin myös.

Kun kerran tuo Desjardinskaan ei ollutkaan virhe, niin toivo elää tuon Lemelinin suhteen. Kun huomioi senkin, että vahtiosasto muuttuu aika suuresti, niin sekin voisi olla osoitus siitä, että organisaatiossa olisi huomattu Lemelinin olevan täysi pelle. Kenkää ja äkkiä!

Hatcher voi olla ihan hyvä tuossa roolissaan. Mitähän Ricon kanssa kävi, kun kaveri päätti näin vuoden pestin jälkeen lähteä muualle?
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Phillyn vuorot tulevassa draftissa, eli kaiken kaikkiaan 7 vuoroa. Toivottavasti löytyy muutama hiomaton helmi, varsinkin maalivahtia voisi katsastaa jos sopiva löytyisi, muutenkin tulossa pitkään aikaan laadukas draft pelaajien suhteen.

Round 1 - 21 overall
Round 3 (2) - 81 overall, 87 overall
Round 5 - 142 overall
Round 6 (2) - 153 overall, 172 overall
Round 7 - 196 overall

Panaccio jutustelee Knublesta, saa nähdä saadaanko Knublelle sorvattua sopiva diili, 1 vuotinen soppari olisi aika hyvä koska ikääkin alkaa tulemaan vaikka Mike haluaisikin pidempää sopimusta. Knublen kyllä mielellään pitäisi jengissä, nuoremmille toimii todellisena esimerkkinä ja tuo korvaamatonta kokemusta pukukoppiin jossa sitä ei tällä hetkellä liikaa ole. Toivottavasti hintapyyntö ei lähde taivaisiin vaan saataisiin sorvattua samantyylinen soppari kuin Tkachukilla.

http://www.csnphilly.com/pages/land...-Bring-Back-Knuble=1&blockID=59854&feedID=695
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös