Hieno homma, jos tämä toteutuu. Emery sopii Flyersiin kuin nyrkki silmään, badass pelaaja - badass kaupungissa. Fanit tulevat varmasti ihastumaan häneen, varsinkin kun Razor tuo tyylillään heidän mieleensä mahtavan Ronnie Hextallin. Olin ihmeissäni ettei Emery kelvannut jo vuosi sitten minnekkään. Vaikka Emery onkin asennevammainen, niin siltikin hän on todella lahjakas maalivahti ja kaiken lisäksi vielä suht nuori.
Flyers-fanit ovat perinteisesti aina sylkeneet maalivahtinsa päälle. On vain muutama harva, joka tältä kohtelulta on säästynyt. Emery saa pelata todella hyvin selvitäkseen Flyers-fanien kostolta. Varsinkin nyt kun moni jo etukäteen tietää mitä lisäpyykkiä hän tuo mukanaan ja aika moni odottaa häneltä epäonnistumisia.
Mielestäni Emery ei ole mitenkään erityisen hieno homma, mutta on se kyllä varmaankin parempi kuin Biron. Tai ainakin samaa tasoa. Tuo asennevammaisuus vaan pelottaa. Flyers kun on vielä kaikenlisäksi ollut aika lepsu organisaatio ongelma-pelaajien suhteen. Kurin puute lisää kurittomuutta.
Toivoa saa ja niinpä minä toivonkin Emeryn olevan hyvä vahti, mutta kyllä minä pahoin pelkään että ei tästä kyllä mitään tule...