tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Westerlundiakin kannattaisi alkaa jo kysellä, ennen kuin joku muu ehtii edelle.
Really? Meinaatko, että pumppu kestäisi paremmin Erkan 'liinat kiinni johdossa' -peliä :)?
Eihän tämä nyt ole yhtään kummempaa kuin se reilu kymmenvuotiskausi, joka tässä on lusittu ennen sitä yhtä poikkeusta viime kaudella, the Mestaruutta. Kontrasti viime kevääseen on vaan järkyttävä. Ei siellä ole liideripelaajilta päät tyhjentyneet eikä Petu tullut hulluksi.
Muistan ainakin itse kironneeni Jalosen 'itsepäisyyttä' ketjujen suhteen ziljoona kertaa. Ja sitä, kuinka 'väärä jätkä' on kehissä, ei sovi yhtään HIFK:hon! Jos jotain olen Jalosen kausilta oppinut, niin kärsivällisyyttä. Vaikka itse tietäisinkin sata kertaa paremmin miten asiat meillä pitäisi hoitaa :)
Mitä tulee mestaruuskrapulaan, niin se on kaikkien krapuloiden äiti - kyseessä ei ole pelkästään seuramestaruus, vaan koko maailman mestaruus. Normi kauden aloitus meni pitkäksi myös siksi, että koutsi oli maailmamestari. Kuinka usein esim. Kärpilla oli sama tilanne päällä :)?
Ensiavuksi ehdotan, että keksitään jotain mielekästä tekemistä näiden pimeiden (and I mean pimeiden!) kuukausien ajaksi. Vaikka veetutukseen ei ehkä kuole, niin se voi aiheuttaa vatsahaavan. Tai ihottumaa. Onko kellään virkkuukoukkua? Voitaisiin virkata pojille pipot. Köh.