Jos eivät niihin puutu, on se sama kuin että hyväksyvät.
Heittivät Rydmanin ulos aikanaan, heittivät myös Halla-Ahon Persut ulos aikanaan.
Nämä olivat oikein.
Nyt jos eivät toimi, niin silloin hyväksyvät hiljaisesti tuon groomaamisen.
Kyllä nuo esitutkinnan tiedot ovat erittäin raskauttavia Rydmanin kannalta. Paljon vähemmästäkin on ministereitä ulos hallituksesta lentänyt.
Vertailukohtana Kanerva ja Kulmuni.
Kanerva lähti aikanaan stripparille viestittely takia. Häröily oli naurettavan pieni verrattuna Rydmanin oksettavaan touhuun. Silloin kuitenkin pääministerinä oli Kanervan puoluetoveri (Katainen), joten kenkiminen onnistui puolueen sisäisenä päätöksenä.
Kulmuni lähti siksi, koska hän (puolueensa junailemana) käytti ministeriön rahoja media- ja esiintymiskoulutukseen. Rike oli siinä mielessä olematon, että kouluttautumisesta olisi ollut hyötyä myös hänen ministerin tehtäviänsä ajatellen, vaikka tietenkin koulutus olisi pitänyt maksaa puolueen kassasta tai itse. Kulmuni otti puolueensa sekoilut omaan piikkiinsä, maksoi rahat takaisin ministeriölle ja erosi itse ministerin tehtävästä. Koska on vastuullinen ja suoraselkäinen.
Eli tässä olisi kolme skenaariota, millä Rydmanista päästäisiin eroon:
1. Purra puoluejohtajana erottaa Rydmanin. Tuskin tulee tapahtumaan, koska "vassareita kuuluu vituttaa" puolueen ja kannattajiensa mielestä, ja Rydmanin pysyminen pestissään "vituttaa vassareita". Mitään asiasyytä Rydmanin roikottamisessa tehtävässä ei ole - Puisto hoitaisi homman varmasti paremmin, koska on fiksu ja lisäksi hänen ei tarvitsisi keskittyä jatkuvasti inisemään medialle. Ainoa syy pitää Rydman ministerinä on siis oppositiolle ja myös hallituskumppaneille vittuilu.
2. Orpo kävelee Purran yli ja erottaa Rydmanin. Tuskin uskaltaa, koska Purra uhannee kaataa hallituksen ja sanoo "mimimimimi", joten Orpo joutuisi jäämään lopulta jyrätyksi. Mikäli siis ei uskalla katsoa Purran mahdollista bluffia.
3. Rydman eroaa itse. Ei tule tapahtumaan, koska eihän se edes tajua käyttäytymisensä olevan paitsi sopimatonta ministerille, niin myös täysin oksettavaa. Ja vaikka tajuaisi, niin mikään ei viittaa siihen, että tällä henkilöllä olisi minkäänlaista selkärankaa tai että osaisi kantaa vastuuta teoistaan.