Minulla on vähän samat ajatukset. En ole oikein vahvasti minkään puolueen kannattaja, mutta asemoisin itseni asiakysymyksissä ehkä lievästi oikealle kallellaan olevaksi keskustalaiseksi, ja en myöskään vastusta maahanmuuttoa. Arvokysymyksissä olen taas melko liberaali ja ehkä jopa enemmän kallellaan vasemmalle. Mutta viime aikoina olen kyllä ihmetellyt sitä, miten vahvasti myös media on lähtenyt tähän vasemmiston hallituksenkaatotalkoisiin mukaan. Persut ovat kyllä ison osan kritiikistä ansainneet omalla toiminnallaan ja myös omilla henkilövalinnoillaan, mutta jotenkin minulle on tullut sellainen olo, että tässä on nyt jotain muutakin taustalla ja toiminta alkaa tuntumaan tarkoitushakuiselta.Aiheellista kritiikki on, mutta asiallista se ei ole kun samaa mantraa toitotetaan monta kertaa päivässä. Sellainen alkaa vaikuttaa ihmisten mieliin. Se ei saa olla median tehtävä ja se uhkaa demokratiaa! HS on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen pks:n tiedonlähteenä.
Niin ihmeelliseltä kuin se sinusta ehkä kuulostaa, en ole persujen äänestäjä. Olen keskusta-oikeistolainen, joka kannattaa maahanmuuttoa pääosin toisin kuin PS. Haluaisin myös, että asioita hoidetaan kuntoon yksitysomistusta suojellen.
En tiedä, onko lehdistö ja media nyt varsinaisesti vasemmistolaista tai vasemmalle kallellaan, edelleen olen sitä mieltä että suomalainen media on melko lailla luotettavaa ja tasapuolista, mutta kyllä tässä toiminnassa ehkä näkyy nyt jonkinlainen halu antaa potut pottuina mediaa paljon kritisoineille Persuille. Ja se ei välttämättä ainakaan lisää luottamusta mediaan persukannattajien silmissä, eikä ainakaan vähennä tätä koko ajan lisääntyvää polarisoitumista.